Jeep Renegade : Με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.4 και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων

 

 

Το καινούργιο και πολλά υποσχόμενο Renegade με τον   υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.4 λίτρων MultiAir2 αλλά και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων παρουσίασε η Jeep Ελλάς.

Η Jeep Ελλάς παρουσίασε το όμορφο Renegade στην πίστα που διαθέτει η εταιρία στη λεωφόρο Βουλιαγμένης.

Το αυτοκίνητο που είναι βασισμένο πάνω στη λογική και  το σχεδιασμό του Wrangler, εξακολουθεί να κρατάει τους μεγάλους  προφυλακτήρες και τις προστατευτικές ποδιές. Το Renegade είναι ένα πιο μοντέρνο και πιο νεανικό Wrangler που απευθύνεται σε ακόμη πιο  trendy αλλά απαιτητικό αγοραστικό κοινό.

Δεν χρειάζεται και πολύ για να καταλάβεις τις δυνατότητες ενός αυτοκινήτου. Η  σύντομη παρουσίαση-δοκιμασία του Renegade με τον 1.4 cc κινητήρα έγινε σε τεχνητά εμπόδια. Πριν  όμως αναφερθούμε στο νέο μοντέλο η καλύτερα στο νέο κινητήρα που θα «φορά» το αυτοκίνητο , καλό είναι να δούμε το Jeep  που ήδη είχαμε παρουσιάσει όταν “πέρασε”  πριν από μερικούς μήνες τα ελληνικά σύνορα.

Η βασική έκδοση διατίθεται με τον  κινητήρα που αποδίδει 140 hp στις 5500 σαλ. και έχει ροπή στρέψης 230 Nm ( από τις 1750 σαλ.). Η έκδοση αυτή συνδυάζεται τόσο με μηχανικό όσο και με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Το μοντέλο αυτό που είναι και φθηνότερο από τα άλλα της φίρμας απευθύνεται κυρίως σε εκείνους που θέλουν να οδηγούν ένα Jeep αλλά δεν ενδιαφέρονται και τόσο για την κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Το μοντέλο αυτό που έχει τρείς εκδόσεις είναι το Longitude 1.4 MultiAir2 Turbo s/s 140hp 6-Manual FWD με τιμή 21.440 , το Longitude 1.4 MultiAir2 Turbo s/s 140hp DDCT (6-auto) FWD με τιμή 22.940 ευρώ και το Limited 1.4 MultiAir2 Turbo s/s 140hp 6-Manual FWD με τιμή 23.140 ευρώ.

Σήμερα σας παρουσιάζουμε το πιο εξελιγμένο μοντέλο . Το αυτοκίνητο αυτό «φοράει» τον ολοκαίνουργιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα  βενζίνης 1.4 λίτρων MultiAir2.

Αυτό όμως που κάνει το αυτοκίνητο να διαφέρει είναι  το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων με κωδικό 948TE. Μπορούμε να πούμε ότι είναι  το πρώτο όχημα στην κατηγορία του, που «φοράει»  αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Τι σημαίνει αυτό; Αρχικά οικονομία, μετά ήρεμη και ομαλή οδήγηση, αλλά και αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Jeep για δύσκολα περάσματα με σωστή σχέση. Όλα ελέγχονται και όλα γίνονται ηλεκτρονικά. Με δύο λόγια, ο οδηγός δεν προβληματίζεται.

1. Ο κινητήρας αποτελεί την τελευταία εξέλιξη της οικογένειας των κινητήρων FIRE (Fully Integrated Robotized Engine). Αποδίδει 170 hp στις 5500 σαλ. και 250 Nm ροπής από τις 2500 σαλ. Ο κινητήρας χρησιμοποιώντας την τεχνολογία MultiAir ελέγχει την ποιότητα της καύσης ανά κύλινδρο και χρόνο καύσης, προσαρμόζοντας ανάλογα το καύσιμο μείγμα με τέτοια ακρίβεια ώστε να καλύπτει τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων Euro6.

1. Το νέο Renegade εξοπλίζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων (μοναδικό στην κατηγορία) το οποίο μεταφέρει την κίνηση μέσω του εξελιγμένου συστήματος ελέγχου τετρακίνησης Selec-Terrain και στους τέσσερις τροχούς.

Με την αυτόματη επιλογή ο οδηγός το μόνο που κάνει είναι να πατάει το γκάζι και να στρίβει. Το συγκεκριμένο κιβώτιο έχει 20 διαθέσιμες διαφορετικές χαρτογραφήσεις στο λογισμικό του. Κάθε μία από αυτές επιλέγει την ιδανική σχέση στο συγκεκριμένο οδόστρωμα. Ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος «διαβάζει» αν το αυτοκίνητο κινείται στην άσφαλτο η στο χώμα. Αν κινείται σε πέτρες η σε λάσπη. Ωστόσο αν ο οδηγός θέλει μπορεί με μια κίνηση να πάρει τα «ηνία» στα χέρια του και να λειτουργήσει την χειροκίνητη έκδοση με την επιλογή της λειτουργίας Autostick.

Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε στην πίστα της λεωφόρου Βουλιαγμένης ήταν αυτόματο 9 σχέσεων. Αν δεις την πίστα, λες αρχικά ότι είναι δύσκολα τα πράγματα. Κάποιοι είπαν ότι θα παραβλέψουν μερικές από τις δοκιμασίες.

Όμως ο έμπειρος Ντίνος Ρουμέλιωτης που σχεδίασε όλα τα εμπόδια της πίστας της Jeep , επέμενε:

«Μην ανησυχείτε. Το Renegade τα περνάει όλα τα εμπόδια . Θέλει μόνο λίγο προσοχή και αρκετή τόλμη.»

Νο 1. Το ανέβασμα στην γέφυρα ξεκινάει. Όλα παίζονται στο γκάζι , την πείρα και στην ψυχραιμια

Νο 2. Φρένα την κατάλληλη στιγμή για να ισορροπήσει το Renegade στη γεφυρα

No 3. Και το κατέβασμα θέλει τακτική. Αλλά είναι πιο εύκολο απο το ανέβασμα και την ισορροπία

Η πίστα γέμισε από Renegade και οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου ξεκίνησαν το …παιχνίδι.

Οι αδελφοί Γιώργος και Χρήστος Καραγιωργάκη δεν άφησαν ούτε ένα πέρασμα χωρίς να το απαθανατίσουν.

Φυσικά τα κορίτσια που ανήκαν στην ομάδα του Ντίνου Ρουμελιώτη που είχε την ευθύνη για την προετοιμασία της πίστας ήταν πάντα ετοιμα να επέμβουν στην τήρηση των…κανονισμών

Με την πίσω ρόδα στον αέρα…Σύνηθες το φαινόμενο

Έλεγχος , κεντράρισμα και …γκάζι

Η έκδοση που δοκιμάσαμε ήταν η Limited 1.4 MultiAir2 Turbo s/s 170hp 9-Αuto 4WD και η τιμή του είναι 27.940 ευρώ.

Ο διευθυντής της Jeep κ. Ανδρέας Σουλουτζιδάκης ήταν πανταχού παρόν σε όλες τις δοκιμασίες.

now24.gr-auto

Tags: , , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: