Θεσσαλονίκη: Λύση για τις οφειλές των καταναλωτών

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. μπορεί να βοηθήσει τους καταναλωτές, που αδυνατούν να αποπληρώσουν τις οφειλές τους. Καλεί, λοιπόν, όλους αυτούς, που οφείλουν και δυσκολεύονται να ανταποκριθούν, στις δόσεις, να επισκεφτούν τα γραφεία του ΚΕ.Π.ΚΑ., Βας. Ηρακλείου 32, 6ος όροφος, από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις 9:00 έως τις 14:30, τηλέφωνα επικοινωνίας 2310233333 και 2310269449.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. ενημερώνει τους καταναλωτές ότι υπάρχει νομοθεσία που μπορεί να τους στηρίξει και να τους βοηθήσει να βγουν, από τη δυσμενή θέση, που βρίσκονται:

• Νόμος 3869/2010

• Νόμος 4224/2013

• Πράξη Τράπεζας της Ελλάδος 42/2014

• Κώδικας Δεοντολογίας Τραπεζών

Ποιο μέτρο, όμως, ποιος νόμος είναι κατάλληλος, για κάθε καταναλωτή, αφού κάθε περίπτωση, είναι ξεχωριστή; Το ΚΕ.Π.ΚΑ. μπορεί να βοηθήσει τον κάθε καταναλωτή, να βρει τη λύση, που είναι κατάλληλη και θα τον ωφελήσει. Ας έρθει, λοιπόν, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. να συζητήσει με τους ειδικούς και να αποφασίσουν μαζί, πως θα βγει από το αδιέξοδο των χρεών.

typosthes.gr-Oikonomia

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: