Πάτρα: Ο Δήμος δίνει σε ιδιώτες τα πάρκινγκ του θαλασσίου μετώπου μετατρέποντάς το σε αυτοκινητοκρατούμενη ζώνη

Στροφή 180 μοιρών από τη δημοτική αρχή της Πάτρας σε σχέση με την παραχώρηση δημοτικών αρμοδιοτήτων και υπηρεσιών σε ιδιώτες. Το αδιέξοδο στην χάραξη μιας ολοκληρωμένης πολιτικής για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Πάτρας, φαίνεται ότι έσβησε τις …σκληρές γραμμές περί ιδιωτών ενώ παράλληλα με βάση το σχεδιασμό της δημοτικής αρχής, απειλείται να μετατραπεί το παραλιακό μέτωπο σε ένα τεράστιο υπαίθριο πάρκιγκ, με χαρακτηριστικά μονιμότητας ως προς την χρήση του.

Ο λόγος για την απόφαση παραχώρησης σε ιδιώτες κατόπιν σχετικού διαγωνισμού, των χώρων στάθμευσης σε τρεις περιοχές του παραλιακού μετώπου, δηλαδή στο πάρκινγκ Γ. Καλεντζώτης, στην Παπαφλέσσα, αριστερά του κολυμβητηρίου του ΝΟΠ και αριστέρα του Φάρου.

Πρόκειται για την πρώτη καταφανή κυβίσθηση του Δήμου σε ό,τι αφορά την παραχώρηση σε ιδιώτες έργου που θα μπορούσε να υλοποιήσει ο ίδιος, αλλά και για απόφαση μετατροπής της περιοχής που παίρνει απο τον ΟΛΠΑ, σε αυτοκινητοκρατούμενη ζώνη.

Παρά τις παρεμβάσεις από την πλευρά της αντιπολίτευσης στο δημοτικό συμβούλιο για να υλοποιήσει ο ίδιος ο Δήμος το έργο απασχολώντας υπαλλήλους, καθώς είναι και ανταποδοτικό και θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο από τα έσοδα του πάρκινγκ, αλλά και την πρόταση για περίφραξη και εγκατάσταση ηλεκτρονικού συστήματος όπως στην Αθήνα, για το οποίο δεν θα χρειάζονταν υπάλληλοι, αλλά ούτε και θα εμπλέκονταν ιδιώτες, η δημοτική αρχή επέμεινε στην λύση των ιδιωτών, εμπλέκοντάς τους στην δημοτική δραστηριότητα.

Το αντίτιμο για τη στάθμευση, θα είναι μισό ευρώ ανά άτομο, ποσό το οποίο θα εισπράττει ο ιδιώτης. Οι οδηγοί θα χρησιμοποιούν την απόδειξη του αντιτίμου, με επιστροφή, για τη μετακίνησή τους με τα λεωφορεία που θα διατεθούν από τον Δήμο, τον ΟΛΠΑ και το Αστικο ΚΤΕΛ.

Η διάθεση των πάρκινγκ θα γίνει κατόπιν σχετικού διαγωνισμού, όπως τουλάχιστον έχει ανακοινωθεί, αλλά ακόμη και δεν έχει γίνει γνωστό το τι θα περιλαμβάνει αυτός και ποιοί θα είναι οι όροι, ενώ παρά τις ανακοινώσεις Στάμου περί εφαρμογής των μέτρων για το κυκλοφοριακό το αργότερο στις αρχές του έτους, η υπποθεση των πάρκινγκ φαίνεται να οδεύει προς τον Μάιο- Ιούνιο.

Την ίδια ώρα και παρά τις ανακοινώσεις του αντιδημάρχου για το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης με κάρτα σε στυλ ξυστό για το κέντρο της Πάτρας, μέχρι σήμερα, τέλη του Γενάρη ουδέν.

Στο μεταξύ το κέντρο της πόλης βιώνει την απόλυτη κυκλοφοριακή αναρχία.

Γιώτα Κοντογεωργοπούλου

xespao.gr-topika

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: