Η PEUGEOT στα καλύτερά της,στην 66η Διεθνή Έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Μετά τη  δυναμική επιστροφή της στην τελευταία έκθεση της Γενεύης, η PEUGEOT έδειξε επί  γερμανικού εδάφους  ότι έχει βάλει υψηλούς στόχους.

Στην 66η Διεθνή Έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης  ανακοίνωσε ότι  από τον Ιανουάριο  μέχρι το τέλος Ιουνίου του 2015 πούλησε  886.000 οχήματα . Αυτό σημαίνει αύξηση στις πωλήσεις  παγκοσμίως, της τάξης του 3.9%, στην  Ευρώπη +6.7%, στην  Ασία +9.6%, στην Αφρική και Μέση Ανατολή +10.9%  και στην Ινδία/Ειρηνικό  +50.2%.

Η ολομέτωπη επίθεση της PEUGEOT έχει σαν βασικούς άξονες :

•             Την εμφάνιση μίας ιδιαίτερα φρέσκιας γκάμας, με Μ.Ο. ηλικίας μοντέλων τα 2,6 χρόνια.

•             την παγκόσμια επιτυχία του 308 — best-seller της μάρκας, Νο.1 στη Γαλλία, και μέσα στην πρώτη 3άδα του segment C στην Ευρώπη

•             το ‘παγκόσμιο αυτοκίνητο’, το 2008 που παράγεται πλέον σε 3 ηπείρους, κατέχοντας τη δεύτερη θέση στην Ευρώπη στο B-SUV segment.

•             την τεχνολογική ανάπτυξη των νέων κινητήρων Euro 6, με 25 εκδόσεις να έχουν χαρακτηριστεί σαν ‘best-in-class’ σε εκπομπές του CO2, καθώς και των αυτόματων κιβωτίων με τον κωδικό EAT6.

Ο όμιλος PSA PEUGEOT CITROËN έχει στόχο να έχει επιτύχει μέχρι το 2020, σαν Μ.Ο. εκπομπών τα 95γρ. CO2/χλμ., μέσα στην Ευρώπη των 28. Τους πρώτους πέντε μήνες του 2015, ήταν ο 1ος κατασκευαστής που κατέβασε το ΜΟ των εκπομπών του CO2, κάτω από τα 110γρ/χλμ., επιτυγχάνοντας 106,9γρ./χλμ. τη στιγμή που ο Μ.Ο. εκπομπών του CO2 των υπολοίπων κατασκευαστών κυμαίνεται στα 121,4γρ/χλμ.

Με ΜΟ εκπομπών τα 106,9γρ. CO2/χλμ. η PEUGEOT είναι σήμερα 1η, μπροστά από μεγάλες μάρκες στην κατάταξη του οργανισμού CAFE (Corporate Average Fuel Economy). Αξίζει επίσης να αναφερθεί εδώ, ότι η εντυπωσιακή αυτή επίδοση επιτεύχθηκε, ενώ η μάρκα αύξησε τις πωλήσεις των μοντέλων SUV/CUV αλλά και το mix σε κινητήρες βενζίνης.  Από το 2012, η PEUGEOT έχει μειώσει τις εκπομπές του CO2 κατά 12,6%, και ακόμα ένα 3% πέτυχε μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2015. Αυτή η επιτυχία εξηγείται κυρίως εξαιτίας της αποδοτικότητας των νέων κινητήρων Diesel BlueHDi, και βενζίνης PureTech, αλλά και των αυτόματων κιβωτίων 6σχέσεων με τον κωδικό EAT6.

Στο περίπτερο  της PEUGEOT συνολικής έκτασης 2.900μ2, στο Hall 8, οι επισκέπτες μπορούν – προλαβαίνετε όσοι θέλετε- να απολαύσετε ότι πιο καινούργιο έχει η γαλλική εταιρία. Μάλιστα η Peugeot έκανε στις 15 Σεπτεμβρίου αρκετές παγκόσμιες παρουσιάσεις. Η πιο πολυσυζητημένη παγόσμια παρουσίαση ήταν αυτή του PEUGEOT FRACTAL concept: το PEUGEOT i-Cockpit  του μέλλοντος. Παρουσίασε ακόμη  τέσσερα  πρωτότυπα, με το 308 GTi by PEUGEOT SPORT (σε 1η παγκόσμια παρουσίαση), τα πρωτότυπα PEUGEOT FRACTAL (σε 1η παγκόσμια παρουσίαση) και  τα PEUGEOT QUARTZ με τη νέα εξωτερική εμφάνιση Coupe Franche, αλλά και το μοντέλο επίδειξης 308 R Hybrid.

Διαθέτοντας 25 μοντέλα με τον τίτλο του ‘Best-In-Class’ σε 6 διαφορετικές εκδόσεις, η Peugeot επιβεβαιώνει την κυριαρχία της σε ότι αφορά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και την αποδοτικότητα/οικονομία των μοντέλων της. Και αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα της γκάμας από τα μικρά έως τα μεγάλα σεντάν. Μερικά παραδείγματα :

308 GTi by PEUGEOT SPORT

 

Η συγκεκριμένη έκδοση δίνει μία εντελώς νέα διάσταση οδηγώντας σε νέο υψηλότερο επίπεδο τη γκάμα του 308. Μετά το RCZ R και το 208 GTi 30th, το 308 GTi είναι το τρίτο μοντέλο της γκάμας που φορά το σήμα “by PEUGEOT SPORT”, πιστοποιώντας με αυτό τον τρόπο την εξέλιξή του από μηχανολόγους, τεχνικούς κινητήρων, και οδηγούς του αγωνιστικού τμήματος στο Vélizy.

Οι επιδόσεις είναι σίγουρα εγγυημένες: Ο κινητήρας βενζίνης των 1.6 THP 270 turbo, εκτοξεύει το 308 GTi by PEUGEOT SPORT από τα 0 στα 100 χλμ/ώ. σε μόλις 6δλ. Καλύπτει το χιλιόμετρο από στάση σε 25,3δλ. και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250χλμ. Χάρη στον εξαιρετικά ελαστικό κινητήρα με την ειδική ισχύ των 169 ίππων/λιτ. και το βάρος του να περιορίζεται στα 1.205κιλά, το 308 GTi by PEUGEOT SPORT καταφέρνει να εκπέμπει μόνο 139γρ. CO2/χλμ, επίδοση που αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία του.

 

PEUGEOT 308 R Hybrid

Βασισμένο στην πλατφόρμα με κωδικό EMP2 του PEUGEOT 308, με σύστημα 4κίνησης όμως, το αυτοκίνητο διαθέτει 4 σπορ θέσεις στο εσωτερικό του, ενώ οι εκπομπές του CO2  δεν ξεπερνούν τα 70γρ/χλμ. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 4 επιλογές οδήγησης, με διαφορετική απόδοση ο καθένας, ανάλογα με τις οδικές συνθήκες: Hot Lap (500 ίπποι), Track (400 ίπποι), Road (300 ίπποι) και ZEV (μηδενικές εκπομπές).

Tο PEUGEOT 308 R Hybrid, με συνδυαστική ισχύ που φτάνει τους… 500 ίππους. 270 ίπποι από τον βενζινοκινητήρα 1.6L THP και 230 (115Χ2) από τους 2 ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός και πίσω άξονα εκτοξεύουν τη ροπή στα 730 Nm. Αυτό λοιπόν το εκπληκτικό ‘αιλουροειδές’, χρειάζεται μόλις 4δλ. για να φτάσει τα 100 χλμ. και 22δλ. για να καλύψει από στάση το πρώτο χιλιόμετρο.

 PEUGEOT 308 Racing Cup

Βασισμένο  στο 308 GTi by PEUGEOT SPORT με το οποίο μοιράζεται και τον κινητήρα, το 308 Racing Cup σχεδιάστηκε για την πίστα.

Στη συγκεκριμένη έκδοση η ισχύς έχει αυξηθεί κατά  38 ολόκληρους ίππους φτάνοντας τους 308! Το νέο αγωνιστικό μοντέλο της PEUGEOT SPORT αποδίδει 14% παραπάνω ισχύ από την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, ενώ είναι και κατά 100-150 κιλά ελαφρύτερο.

Το PEUGEOT 308 Racing Cup θα είναι διαθέσιμο για πελάτες από όλο τον κόσμο περί τα τέλη του 2016. Το μοντέλο προορίζεται να αντικαταστήσει το RCZ Racing Cup, τόσο στα τοπικά πρωταθλήματα PEUGEOT, όσο και στους εθνικούς αγώνες sportscar όπως το VLN στη Γερμανία, το CER στην Ισπανία, το CITE στην Ιταλία, και το BGDC στο Βέλγιο, αλλά και στα πρωταθλήματα αντοχής όπως είναι οι 24ωροι αγώνες.

 PEUGEOT FRACTAL concept: το PEUGEOT i-Cockpit® του μέλλοντος

Η PEUGEOT  παρουσίασε  στη Φρανκφούρτη ένα ιδιαίτερα πρωτοποριακό  concept με την ονομασία PEUGEOT FRACTAL. Οι φουτουριστικές γραμμές αυτού του ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης αποτελούν την καινούργια μετουσίωση του PEUGEOT i-Cockpit®, όπου έχει δοθεί μεγάλη βαρύτητα στην εξασφάλιση των συνθηκών για περισσότερο ενστικτώδη οδήγηση.

Εικόνα, αφή, και τώρα ακοή είναι τα στοιχεία που καλούνται να οδηγήσουν, οδηγό και επιβάτες σε μία μοναδική εμπειρία αισθήσεων, χάρη στο ηχοσύστημα 9.1.2 που περιλαμβάνει sub woofers τοποθετημένα στην πλάτη κάθε καθίσματος για ιδανική διασπορά του ήχου.

Ο Βραζιλιάνος σχεδιαστής ηχοσυστημάτων Amon Tobin ένωσε τις δυνάμεις του με τους στυλίστες της PEUGEOT, με στόχο να δημιουργήσει τόσο μία ηχητική ταυτότητα στο εσωτερικό του πρωτοτύπου, όσο και την εξωτερική του υπογραφή, η οποία μεταβάλλεται ανάλογα με το αν το αυτοκίνητο επιταχύνει, επιβραδύνει ή κινείται με σταθερή ταχύτητα. Σχεδιάστηκε για να προειδοποιεί τους πεζούς και τους ποδηλάτες, γεγονός που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται στο στοιχείο του, όταν κινείται σε αστικό περιβάλλον.

Το PEUGEOT FRACTAL ενσωματώνει επίσης και πρωτοποριακή τεχνολογία στη θέση οδήγησης. Το σύστημα ‘heads-up’ συνοδεύεται από ψηφιακή οθόνη με ολογραφική απεικόνιση υψηλής ευκρίνειας, ενώ το μικρό σε διάμετρο τιμόνι διαθέτει 2 ενσωματωμένες επιφάνειες με χειριστήρια αφής, που δίνουν στον οδηγό τη δυνατότητα ελέγχου των διαφόρων λειτουργιών αλλά και του ηχοσυστήματος. Το 80% των εσωτερικών τμημάτων είναι αποτέλεσμα εκτύπωσης 3D, συμπεριλαμβανόμενων και των ανηχοϊκών επιφανειών που κατευθύνουν τα ηχητικά κύματα, ακριβώς όπως σε μία αίθουσα συναυλιών.  Τέλος οι πόρτες μπορούν να ανοίξουν με τηλεχειρισμό, με τη χρήση ενός ρολογιού χειρός Samsung Gear S.

Κινούμενο αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, αυτό το κουπέ πόλης αποδίδει 204 ίππους, εξασφαλίζει αυτονομία 450 χιλιομέτρων χάρη στις απαλές και αεροδυναμικές γραμμές του, το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.000 κιλά και εμφανίζει ένα ιδιαίτερα στενό ίχνος καλυπτόμενης επιφάνειας στο δρόμο (Tall & Narrow). Πρόκειται αναμφισβήτητα για ένα «σβέλτο» αυτοκίνητο, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τα μόλις 6,8 δλ. που χρειάζεται για την κάλυψη των πρώτων 100χλμ καθώς και τα 28,8δλ για το πρώτο χιλιόμετρο από στάση. Οι συμπαγείς του διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό για την πόλη (3,81μ μήκος), ενώ διαθέτει και δυνατότητα μεταβολής του ύψους από το έδαφος (από 7 έως 11εκ.).

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: