Υποσχέσεις του υπουργείου Παιδείας για βελτιώσεις στο νομοσχέδιο για τα Ερευνητικά Κέντρα

Νομοτεχνικές βελτιώσεις στις οποίες θα έχουν ενσωματωθεί προτάσεις και παρατηρήσεις που έχουν καταθέσει τα , υποσχέθηκε να καταθέσει το υπουργείο Παιδείας, κατά τη δεύτερη ανάγνωση του νομοσχεδίου για τα Ερευνητικά Κέντρα.

Όπως ανέφερε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Θανάσης Κυριαζής έχουν καταγραφεί οι θέσεις, οι αντιρρήσεις, παρατηρήσεις και οι προβληματισμοί τόσο των αρμόδιων φορέων όσων και των κομμάτων και ήδη έχει ξεκινήσει η επεξεργασία τους προκειμένου το νομοσχέδιο να έχει την μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση.

Περαιτέρω αποσαφηνίσεις για ορισμένες διατάξεις αλλά και διασφαλίσεις σε ότι αφορά το πλαίσιο λειτουργίας των Ερευνητικών Κέντρων αλλά και την οικονομική τους αυτοτέλεια, ζήτησαν όχι μόνο το κόμματα της αντιπολίτευσης αλλά και της συγκυβέρνησης.

Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, καθώς και ο των Ανεξάρτητων Βουλευτών, Κωνσταντίνος Γιοβανόπουλος.

Την απόσυρση και την κατάθεση ενός νέου πλήρους νομοσχεδίου που θα έρθει στη μετά από μια πραγματική και ειλικρινή διαβούλευση, ζήτησε η εισηγήτρια του ΣΥΡΙΖΑ Θεανώ Φωτίου.

«Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες. Δεν χωρεί ολιγωρία», ανέφερε από την πλευρά του ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ Πύρρος Δήμας, τονίζοντας την ανάγκη να εξεταστούν σοβαρά τα ζητήματα που ανέδειξαν οι αρμόδιοι επιστημονικοί φορείς.

Τις επιφυλάξεις του κόμματός της ως προς την χρησιμότητα του νομοσχεδίου, εξέφρασε η εισηγήτρια των ΑΝ.ΕΛ Σταυρούλα Ξουλίδου ενώ η εισηγήτρια της ΔΗΜΑΡ Μαρία Ρεπούση, υποστήριξε ότι δεν απαντά στα σύγχρονα ζητήματα για αυτό πρέπει να γίνει μία ουσιαστική διαβούλευση.

Η ειδική αγορήτρια του Διαμάντω Μανωλάκου, έκανε λόγο για ανατροπές των εργασιακών σχέσεων και για προάγγελο εφαρμογής μοντέλου τύπου ΕΡΤ.

Ο εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Βουλευτών Κωνσταντίνος Γιοβανόπουλος υποστήριξε ότι «το νομοσχέδιο έχει θετική αύρα και ασχολείται με ένα τομέα που για 30 δεν υπήρχε τίποτα», συμπληρώνοντας ότι «δεν πρέπει να χάσουμε αυτό το δάσος, το χρωστάμε στις νέες γενιές».

Tags: , , , , , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: