Valentino Couture AW21: 5 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για τη μαγική πασαρέλα στη Βενετία

Valentino Couture AW21: 5 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για τη μαγική πασαρέλα στη Βενετία

Μια συναρπαστική συνομιλία μεταξύ μόδας και τέχνης με την υπογραφή του Pierpaolo Piccioli!

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Pierpaolo Piccioli, συνεργάστηκε με 17 καλλιτέχνες (Anastasia Bay, Benni Bosetto, Katrin Bremermann, Guglielmo Castelli, Maurizio Cilli, Danilo Correale, Luca Coser, Jamie Nares, Francis Offman, Andrea Respino, Wu Rui, Sofia Silva κ.α.), ανάμεσά τους και ζωγράφους, για να μας παρουσιάσει 22 looks στην Couture Collection AW21.

1. Η συλλογή αφορούσε την κοινότητα

«Η Βενετία ήταν το φυσικό περιβάλλον για αυτήν τη συνομιλία», είπε μια εβδομάδα πριν από show, τονίζοντας πως η «πλεούμενη» ρομαντική πόλη συνυπάρχει σε διάλογο με τα φυσικά στοιχεία. «Ήταν υποχρεωτικό για εμένα να αισθανθώ τους ανθρώπους, να δημιουργήσω μια σχέση» είπε. «Ήθελα να δημιουργήσω μια συνομιλία μεταξύ των διαφορετικών απόψεων. Όταν δημιουργείς μια κοινότητα, μοιράζεσαι πρώτα τις αξίες».

2. Το show πραγματοποιήθηκε στη Μπιενάλε

Φέτος το σημείο συνάντησης ήταν το Gaggiandre de l’Arsenal, που φιλοξενεί τη Μπιενάλε της Βενετίας. Σήμερα, εκεί βρίσκεται το έργο του Giuseppe Penone που ονομάζεται «Idee di Pietra – Οlmo». Αυτό το έργο ενθαρρύνει τους θεατές να «ακούσουν» τη γη και όλα τα ζωντανά όντα.

Το all-white dress code των θεατών σε συνδυασμό με τον ροζ ουρανό της Βενετίας, χάρισαν ένα εντυπωσιακά ρομαντικό αποτέλεσμα. Με αυτό τον τρόπο, ο Piccioli πέτυχε να τραβήξει το ενδιαφέρον των θεατών στις 84 δημιουργίες υψηλής ραπτικής του (55 γυναικείες και 9 looks αντρικά).

3. Οι εμφανίσεις ερμήνευαν τα έργα καλλιτεχνών

Ο Piccioli προσέγγισε τη συνεργασία του με κάθε καλλιτέχνη διαφορετικά. Σε επικοινωνία μέσω βιντεοκλήσεων, τους άκουσε, εξοικειώθηκε μαζί τους. Η δημιουργικότητα που προκύπτει όταν η μόδα συναντά σύγχρονους καλλιτέχνες είναι αστείρευτη.

4. Αυτό δεν ήταν απλά ένα ακόμα «artist collab»

«Η πραγματική σύνδεση ήταν η δημιουργικότητα», είπε ο Piccioli. Υπήρξε ένα ρούχο-έργο τέχνης που απαίτησε 480 ώρες δουλειάς, χρησιμοποιήθηκαν 80 διαφορετικά υλικά για ένα παλτό και 20 μάλλινα νήματα για ένα παντελόνι. Μάλιστα, για το τελευταίο look, που φόρεσε η μούσα του Valentino Rianne Van Rompaey, απαιτήθηκαν 700 ώρες εργασίας στο χέρι και 107 μέτρα υφάσματος.

5. Η πασαρέλα ενσάρκωσε το τι σημαίνει η ραπτική σήμερα

Υπήρχε μια ισχυρή συμβίωση μεταξύ της επιλογής της τοποθεσίας του Piccioli, των ανταλλαγών των καλλιτεχνών και του σεβασμού που δείχνει για την τέχνη της υψηλής ραπτικής. Ο Piccioli υποστήριξε ότι η μόδα δεν είναι το ίδιο με την τέχνη, εξηγώντας ότι «η μόδα έχει πρακτικό σκοπό ενώ η τέχνη είναι εντελώς ανεξάρτητη». «Θέλω να χρησιμοποιήσω τη φωνή μου ως σχεδιαστής, να υπερασπιστώ κάτι» είπε ο Piccioli.

(?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: