Ποιες Mercedes πήραν κορυφαία βαθμολογία για τα συστήματα υποβοήθησης από τον Οργανισμό Euro NCAP

Είναι γνωστό ότι η βασική προτεραιότητα για τη Mercedes-Benz, ανεξάρτητα από τα μοντέλα, μικρά, μεσαία η μεγάλα η τα εκάστοτε συστήματα κίνησης, να δίνει μεγάλη προτεραιότητα στην ασφάλεια.

Δύο Mercedes-Benz βράβευσε ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός ασφάλειας στην ειδική αξιολόγηση του Euro NCAP για συστήματα υποβοήθησης που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό και των δύο μοντέλων.

Ο Οργανισμός Euro NCAP, στις αξιολογήσεις που έκανε για τον εξοπλισμό των αυτοκινήτων που περιλαμβάνουν τα περισσότερα συστήματα υποβοήθησης έδωσε κορυφαία βαθμολογία για τη Mercedes-Benz E-Class και την EQE SUV.

Η νέα Mercedes-Benz E-Class και η EQE SUV πήραν την κορυφαία βαθμολογία για το πολύ υψηλό επίπεδο απόδοσης των συστημάτων υποβοήθησής τους.

Και τα δύο Mercedes-Benz, η E 400 e 4MATIC Sedan (WLTP: κατανάλωση καυσίμου συνδ.: 0,9-0,6 l/100 km. Εκπομπές CO₂ συνδ.: 20-14 g/km. Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας συνδ.: 21,5-19,2 kWh/100 km)1 και η EQE 500 4MATIC SUV (WLTP: κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας συνδ.: 21,9-18,4 kWh/100 km. Εκπομπές CO₂ συνδ.: 0 g/km), έλαβαν την κορυφαία βαθμολογία συνολικά  στην ειδική αξιολόγηση για τα συστήματα υποβοήθησης.

Τα υψηλότερα αποτελέσματα του Euro NCAP που έχουν επιτευχθεί μέχρι σήμερα στις δύο υποκατηγορίες «ικανότητα υποβοήθησης» και «εφεδρική ασφάλεια» επιτεύχθηκαν το 2022 από τη λιμουζίνα EQE με βαθμολογία 85 και 100 τοις εκατό. Με βαθμολογίες 85 και 99 τοις εκατό αντίστοιχα, η E-Class και η EQE SUV συνεχίζουν αυτήν την επιτυχημένη πορεία της μάρκας.

Στην ειδική αξιολόγηση για τα συστήματα υποβοήθησης, το Euro NCAP χρησιμοποιεί ως βάση τον πιο ολοκληρωμένο εξοπλισμό με συστήματα υποβοήθησης, δηλαδή το προαιρετικό πακέτο υποβοήθησης οδήγησης Plus2 για την E-Class και την EQE SUV.

Μαζί με τα συστήματα που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό, και τα δύο μοντέλα διέθεταν τα συστήματα Active Distance Assist DISTRONIC, Active Speed Limit Assist, Active Traffic Jam Assist, Active Steering Assist, Active Lane Change Assist, Active Emergency Stop Assist, Active Brake Assist, Evasive Steering Assist, Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, ATTENTION ASSIST, υποβοήθηση εκκίνησης σε διασταυρώσεις (junction start-off function) και πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας καθώς και τα συστήματα PRE-SAFE® PLUS και PRE-SAFE Impulse Side.

Ο Markus Schäfer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Mercedes-Benz Group AG, Chief Technology Officer δήλωσε:

«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα. Οι διακρίσεις αποδεικνύουν ότι οι προσπάθειές μας όσον αφορά στην υποβοήθηση και την ασφάλεια, οι οποίες είναι προσαρμοσμένες σε πραγματικά σενάρια ατυχημάτων, είναι αποτελεσματικές και αυτό αποδεικνύεται από τυποποιημένες αξιολογήσεις. Ταυτόχρονα, οι εξαιρετικές επιδόσεις τόσο της E-Class ως plug-in hybrid, όσο και της αμιγώς ηλεκτρικής EQE SUV στις αξιολογήσεις του Εuro NCAP, επιβεβαιώνουν ότι η ποιότητα των συστημάτων υποβοήθησης στη Mercedes-Benz δεν κάνει διακρίσεις ως προς το είδος του συστήματος κίνησης ενός οχήματος.»

Για τη Mercedes-Benz αποτελεί θέμα αρχής, τα υψηλά πρότυπα ασφαλείας να μην διαφοροποιούνται ανάλογα με το σύστημα κίνησης κάθε οχήματος και το απέδειξε πρόσφατα με την πρώτη παγκοσμίως δημοσιοποιημένη δοκιμή σύγκρουσης δύο πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων στο Τεχνολογικό Κέντρο για την Ασφάλεια Οχημάτων του Ομίλου στο Sindelfingen.

Όπως όλα τα οχήματα της Mercedes-Benz, η EQE SUV διαθέτει άκαμπτη καμπίνα επιβατών, ειδικές ζώνες παραμόρφωσης και σύγχρονα συστήματα συγκράτησης. Επιπλέον, η Mercedes-Benz έχει αναπτύξει μια φιλοσοφία ασφάλειας υψηλής τάσης πολλαπλών σταδίων, ώστε να παρέχεται υψηλό επίπεδο ασφάλειας κατά την οδήγηση καθώς και κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά από σύγκρουση.

 

Ποιες Mercedes πήραν κορυφαία βαθμολογία για τα συστήματα υποβοήθησης από τον Οργανισμό Euro NCAP gr.

now24.gr-auto

Tags: , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: