Νέες βελτιώσεις για το «στολίδι» της Bentley

Οι  Βρετανοί αποφάσισαν ότι πρέπει να εμπλουτίσουν ακόμη περισσότερο την ήδη άριστα εξοπλισμένη Bentley Flying Spur. Είναι το στολίδι της Bentley και θεωρείται το κορυφαίο και ακριβότερο τετράθυρο sedan σε ολόκληρο τον κόσμο. Θα τοποθετήσουν το City Specification, που είναι ένα τεχνολογικά αναβαθμισμένο πακέτο χαρακτηριστικών και  κάνει ακόμη περισσότερο πολυτελείς τις καμπίνες grand tourer.

Σύμφωνα με τους μηχανικούς θα υπάρχει καλύτερη αναγνώριση στα σήματα κυκλοφορίας, hands-free άνοιγμα του χώρου αποσκευών, εκτεταμένες τεχνολογίες ασφάλειας,κάμερα πανοραμικής κάτοψης, φωτισμό καλωσορίσματος και αυτόματους φωτοευαίσθητους καθρέφτες. Σημαντικός είναι και ο ιονιστής αέρα.

Ο ιονιστής εκλύει αρνητικά φορτισμένα σωματίδια από τους κεντρικούς αεραγωγούς, τα οποία εξουδετερώνουν ρύπους όπως σκόνη ή αλλεργιογόνα. Πολύ καλό αυτό το σύστημα , ειδικά για αυτούς που βασανίζονται  από άσθμα η αλλεργίες.

Άλλες αλλαγές που θα γίνουν στη νέα Bentley Flying Spur είναι στην εξωτερική βαφή. Θα προστεθεί ένα φινιρισμένο χρώμα, το Cambrian Gray. Μια ματ λάκα τόσο λεπτή που το πάχος δεν θα ξεπερνά το 0,1 mm. Οι πελάτες θα μπορούν να διαλέξουν την Flying Spur σε μια από τρείς αποχρώσεις ( Liquid Amber, Dark Burr Walnut και Tamo Ash,)  με το τελικό φινίρισμα να αναδεικνύει τέλεια το αυθεντικό, φυσικό χρώμα  και την υφή του ξύλου.

Η Flying Spur φημίζεται για την ηχομόνωσή της. Μέσω των βοηθημάτων της τεχνολογίας έχουν εξαλειφθεί επιμελώς όλοι οι θόρυβοι από τους κραδασμούς. Άλλωστε όλοι όσοι ασχολούνται με την ποιότητα του αυτοκίνητου ακολουθούν πιστά τη δέσμευση του ιδρυτή της εταιρείας (1919) ,W.O. Bentley, για ένα αθόρυβο πολυτελές αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων.

Όταν το 1930 είχε γίνει η παρουσίαση των 8-λίτρων Bentley ο W.O. Bentley είχε πεί:

« Πάντα ήθελα να φτιάξω ένα “dead silent” αυτοκίνητο ακόμη και αν πηγαίνει με  100 μίλια την ώρα. Τώρα νομίζω ότι το πέτυχα».

Στο κέντρο ερευνών οι σχεδιαστές της Flying Spur χρησιμοποιούν ψηφιακά πρωτότυπα χωρίς την ανάγκη κατασκευής φυσικών εκδόσεων του αυτοκινήτου. Είναι το λεγόμενο Virtual Prototyping το οποίο βοηθάει στον εντοπισμό των αερομεταφερόμενων ήχων και έτσι επανασχεδιάζονται τα ηχομωνοτικά υλικά για να πετύχουν το «dead silent».

‘Ένας άλλος φιλόδοξος στόχος είναι να καταστεί η Bentley ουδέτερη ως προς τον άνθρακα σε όλη τη διαδικασία λειτουργίας της από το 2030.

Σημαντική είναι η μείωση των χιλιόμετρων δοκιμών και η κατασκευή λιγότερων πρωτότυπων μέσω του Virtual Prototyping . ‘Άλλωστε η πρωτοποριακή στρατηγική Bentley100  της  Bentley για μηδενικά  απόβλητα έχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αειφόρο κινητικότητα.

 

Νέες βελτιώσεις για το «στολίδι» της Bentley gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: