Με σημαντική πτώση οι ταξινομήσεις καινούργιων Ι.Χ το Φεβρουάριο 2021

Μόνο καλά δεν μπορούμε να πούμε ότι πήγαν οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο. Σε σχέση με τον Φεβρουάριο 2020 οι πωλήσεις ήταν  -14.9%. Ελαφρως πεσμένη ήταν και οι πωλήσεις στα δίκυκλα.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Φεβρουάριος 2021Φεβρουάριος 2020Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά6.6907.862-14,9%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)714645+10,4%
Καινούργια λεωφορεία1444-68,2%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)2.2332.264-1,4%
Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2021Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2020Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά14.45617.647-18,1%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)1.4531.335+8,8%
Καινούργια λεωφορεία4094-57,4%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)3.9374.538-13,2%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Φεβρουάριο, έχει ως εξής:

 

SegmentΦεβρουάριος 2021Φεβρουάριος 2020Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2021Ιανουάριος -Φεβρουάριος 2020Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A7,1%11,4%-4,36,8%9,9%-3,1
A-SUV0,9%1,8%-0,91,1%2,0%-0,9
A TOTAL8,0%13,3%-5,37,9%11,9%-4,0
B29,7%29,1%+0,731,2%29,7%+1,5
B-SUV21,8%17,7%+4,020,2%18,1%+2,1
B TOTAL51,5%46,8%+4,751,4%47,8%+3,6
C13,2%12,4%+0,813,1%12,7%+0,4
C-SUV21,7%20,6%+1,121,9%20,9%+1,0
C TOTAL34,9%33,0%+1,935,0%33,6%+1,4
D1,4%1,5%-0,11,7%1,4%+0,3
D-SUV2,6%3,1%-0,52,4%2,7%-0,2
D TOTAL4,0%4,6%-0,64,1%4,1%+0,1
E0,1%0,2%-0,10,1%0,2%-0,1
E-SUV0,4%0,2%+0,20,5%0,2%+0,2
E TOTAL0,5%0,5%+0,10,6%0,5%+0,1
F-G0,0%0,0%+0,00,0%0,0%-0,0
F-G-SUV0,2%0,1%+0,10,1%0,1%-0,0
F-G TOTAL0,3%0,1%+0,10,2%0,2%-0,0
SPORTS0,0%0,1%-0,10,1%0,1%-0,1
MPV0,3%0,1%+0,10,2%0,1%+0,1
MPV-M/COMBI0,5%1,6%-1,10,6%1,7%-1,1
 100,0%100,0%0,0100,0%100,0%0,0
(Εκ των οποίων SUV47,6%43,6%+4,146,1%44,1%+2,1)

 

 Φεβρουάριος 2021Φεβρουάριος 2020Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Ιανουάριος –

Φεβρουάριος 2021

Ιανουάριος –

Φεβρουάριος 2020

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘20*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘19*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη49,1%58,7%-9,548,6%58,5%-9,947,5%57,8%-10,3
Πετρέλαιο21,5%27,0%-5,521,6%27,4%-5,828,0%31,6%-3,6
Υβριδικά (HEV)22,1%12,0%+10,122,1%11,8%+10,311,9%5,7%+6,2
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)4,9%0,8%+4,15,0%0,7%+4,310,5%3,0%+7,6
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)1,3%1,6%-0,21,5%1,7%-0,12,1%2,0%+0,1
Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

1,1%0,0%+1,11,2%0,0%+1,2

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Ιανουάριο ως εξής:

 

 Ιανουάριος 2021Ιανουάριος 2020Μεταβολή
ΕΕ(1)726.491956.447-24,0%
ΕΕ 14(2)646.063847.095-23,7%
ΕΕ(1) + EFTA(3)752.586985.619-23,6%
Ελλάδα7.7669.785-20,6%

 

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

Με σημαντική πτώση οι ταξινομήσεις καινούργιων Ι.Χ το Φεβρουάριο 2021 gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: