Honda: CRF1100L Africa Twin ΜΥ24 και CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ΜΥ24

  • Η CRF1100L Africa Twin και η CRF1100L Adventure Sports αναβαθμίζονται σημαντικά για το 2024, με βελτιώσεις στην απόδοση, την εξωτερική εμφάνιση και την πρακτικότητα
  • Περισσότερη ισχύς και ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, η μέγιστη ροπή είναι αυξημένη κατά 7% και αποδίδεται από πιο χαμηλά
  • Η CRF1100L Africa Twin διατίθεται τώρα με το προαιρετικό σύστημα ανάρτησης Showa EERA
  • Η CRF1100L Africa Twin Adventure Sports αποκτά έναν πιο ασφάλτινο χαρακτήρα με την προσθήκη ενός μπροστινού τροχού 19 ιντσών και με μικρότερη διαδρομή της ανάρτησης
  • Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ένα εκτενώς επανασχεδιασμένο φέρινγκ και ζελατίνες με ρυθμιζόμενο ύψος σε 5 θέσεις
  • Διατίθενται τέσσερα πακέτα αξεσουάρ

Για το 2024, οι κορυφαίες adventure μοτοσυκλέτες της Honda, CRF1100L Africa Twin και CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, επωφελούνται από μία σημαντική αύξηση της απόδοσης, ενώ νέες τεχνολογίες και αναβαθμίσεις έρχονται να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τις γνώριμες ικανότητες και τον ελκυστικό χαρακτήρα τους.

Ο αγαπημένος στο κοινό, παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας των 1084 κ.εκ. παραμένει στην καρδιά της οικογένειας Africa Twin και για το 24YM είναι αισθητά βελτιωμένος σε ισχύ και ροπή στις μεσαίες και χαμηλές στροφές. Η μέγιστη ισχύς παραμένει ίδια, 102 PS (75kW), αλλά η κατά 7% αυξημένη μέγιστη ροπή (τώρα 112Nm), παράγεται νωρίτερα στις 5.500rpm (προηγουμένως στις 6.250rpm). Η σχέση συμπίεσης αυξάνεται από 10,1:1 σε 10,5:1, και σε συνδυασμό με τις αλλαγές στον χρονισμό των βαλβίδων, τους αυλούς εισαγωγής και στις ρυθμίσεις της ECU, βελτιώνεται η απόδοση του κινητήρα.

Σύγκριση Ισχύος και Ροπής της CRF1100L Africa Twin

Πρόσθετες αλλαγές στο σύστημα εξάτμισης συμβάλλουν στην περαιτέρω αύξηση της απόδοσης, παράγοντας μια ευχάριστη παλμική χροιά στις χαμηλότερες στροφές και έναν ισχυρότερο μπάσο ήχο όσο αυξάνονται οι στροφές.

Και τα δύο μοντέλα θα είναι διαθέσιμα με χειροκίνητο κιβώτιο ή κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT). Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 240.000 μοτοσικλέτες με κιβώτιο DCT σε όλη την Ευρώπη από τότε που το σύστημα έκανε την εμφάνισή του για πρώτη φορά ως επιλογή στην VFR1200F το 2009. Για το 2024, το σύστημα DCT στις Africa Twin έχει βελτιωθεί ώστε να επωφελείται από την αυξημένη απόδοση του κινητήρα, κατεβάζοντας σχέσεις νωρίτερα. Ιδιαίτερα σημαντική είναι και η βελτίωση του συστήματος που ανιχνεύει πότε η μοτοσυκλέτα στρίβει. Ταυτόχρονα, εξασφαλίζει τώρα μια πιο φυσική και ανάλαφρη αίσθηση τόσο κατά την εκκίνηση όσο και στην αλλαγή από πρώτη σε δεύτερη σχέση για καλύτερη πληροφόρηση του αναβάτη.

Την περσινή χρονιά, οι Africa Twin ήταν το δίδυμο μοτοσυκλετών της Honda με τις περισσότερες πωλήσεις, με το 49% των ιδιοκτητών της CRF1100L Africa Twin και το 71% των κατόχων της CRF1100L Africa Twin Adventure Sports να επιλέγουν το μοναδικό κιβώτιο DCT.

CRF1100L Africa Twin

Σημείο αναφοράς στην αναβάθμιση του πλαισίου για την αθλητική, ελαφριά και σπορ CRF1100L Africa Twin είναι το προαιρετικό σύστημα ανάρτησης Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA), το οποίο προσφέρει ρυθμίσεις που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τη μοτοσυκλέτα. Η ανάρτηση Showa EERA, που προηγουμένως ήταν διαθέσιμη μόνο με την Adventure Sports, προσφέρει βελτιστοποιημένη απόσβεση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, ενώ ο αναβάτης μπορεί να αλλάζει την προ-φόρτιση του πίσω ελατηρίου εν κινήσει μέσω της οθόνης αφής των 6,5 ιντσών. Χάρη στην ευελιξία που προσφέρουν οι 5 διαθέσιμες λειτουργίες του συστήματος – SOFT, MID, HARD, OFF-ROAD και USER – η απόσβεση μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη με το πάτημα ενός πλήκτρου.

Διατηρώντας τον εμπρός τροχό των 21 ιντσών που εστιάζει στις επιδόσεις εκτός δρόμου, η CRF1100L Africa Twin διαθέτει τώρα tubeless ελαστικά Metzler Karoo Street στον βασικό εξοπλισμό της, που επιτρέπουν την ταχεία επισκευή σε περίπτωση κλαταρίσματος, χωρίς να πρέπει να αφαιρεθεί ο τροχός. Όταν ο αναβάτης θέλει να αξιοποιήσει περισσότερο τις ικανότητες τις μοτοσυκλέτας σε off-road διαδρομές, τα ελαστικά Michelin Anakee Wild είναι επίσης εγκεκριμένα για χρήση.

Για μεγαλύτερη άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, μία νέα μεγαλύτερη σε μέγεθος ζελατίνα με ρυθμιζόμενο ύψος σε 5 θέσεις, η οποία είναι τοποθετημένη σε ένα ανανεωμένο, ‘επιθετικό’ φέρινγκ, προσφέρει μέγιστη ορατότητα προς τα εμπρός ή αυξημένη προστασία από τον άνεμο, ανάλογα με την επιλεγμένη θέση.

Η CRF1100L Africa Twin θα διατίθεται στους χρωματισμούς Grand Prix Red και Matt Ballistic Black Metallic. Επιπλέον, η CRF1100 Africa Twin με Showa EERA θα διατίθεται επίσης σε μια τρίτη απόχρωση με την ονομασία Pearl Glare White & Glint Wave Blue Metallic Tricolour και θα περιλαμβάνει θερμαινόμενα γκριπ και ηλεκτρική παροχή ACC στον βασικό εξοπλισμό της.

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

Η διηπειρωτική μοτοσυκλέτα CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, το 2022, συγκέντρωσε ποσοστό 56% επί των πωλήσεων της Africa Twin στην Ευρώπη. Για το 24YM έρχεται επίσης βελτιωμένη σε επίπεδο απόδοσης και πρακτικότητας, γεγονός που την καθιστά ακόμα πιο ιδανική για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Η πιο εμφανής αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι η αναβάθμιση στο εμπρός τμήμα της μοτοσυκλέτας. Με την προσθήκη ενός νέου μπροστινού τροχού 19 ιντσών, η διαδρομή της στάνταρ, πλέον, ανάρτησης Showa EERA έχει μειωθεί κατά 20 χιλιοστά. Σε συνδυασμό με την τοποθέτηση ενός φαρδύτερου μπροστινού ελαστικού, ο αναβάτης απολαμβάνει τώρα βελτιωμένη πρόσφυση και πληροφόρηση, ιδιαίτερα όταν η μοτοσυκλέτα είναι πλήρως φορτωμένη ή επιβαίνουν δύο άτομα, χωρίς να διακυβεύονται δραματικά οι εκτός δρόμου επιδόσεις της. Αυτή η αλλαγή στο εμπρός τμήμα χαμηλώνει επίσης το κέντρο βάρους της CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, συμβάλλοντας στη βελτίωση της ευελιξίας σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης και στην εύκολη πρόσβαση του αναβάτη στο έδαφος.

Η CRF1100L Africa Twin Adventure Sports είναι σχεδιασμένη για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, γι’ αυτό και οι σχεδιαστές παρενέβησαν δραστικά στη σχεδίαση του εμπρός φέρινγκ, ώστε να προστατεύει το άνω μέρος σώματος του αναβάτη από τον αέρα και να βελτιώνει την αεροδυναμική. Όπως και η αδελφή της, διαθέτει ζελατίνα με ρυθμιζόμενο ύψος σε 5 θέσεις. Η σέλα είναι νέα και φέρει γέμισμα από αφρό ουρεθάνης αυξημένου πάχους κατά 15 mm με βελτιστοποιημένη πυκνότητα για μείωση της κόπωσης του αναβάτη σε μεγάλες αποστάσεις.

Η CRF1100L Africa Twin θα διατίθεται σε χρώματα Matt Ballistic Black Metallic και Pearl Glare White Tricolour.

Για να διασφαλιστεί ότι ο αναβάτης μπορεί να διαμορφώσει την Africa Twin του όπως ακριβώς τη θέλει, διατίθενται ειδικά αξεσουάρ που αυξάνουν την αντοχή και την απόδοση εκτός δρόμου, την άνεση σε μεγάλες αποστάσεις και την πρακτικότητα. Τα αξεσουάρ διατίθενται μεμονωμένα ή σε τέσσερα πακέτα – Rally, Adventure, Urban και Travel – και περιλαμβάνουν αποσκευές χωρητικότητας έως 128 λίτρων, πρόσθετη προστασία του πλαισίου και επιλογές χαμηλής σέλας.

Από τότε που αυξήθηκε ο κυβισμός τους στα 1100 κ.εκ. το 20YM, περίπου 20.000 CRF1100L Africa Twin και 25.000 CRF1100L Africa Twin Adventure Sports έχουν πωληθεί σε όλη την Ευρώπη, ενώ από την επιστροφή του μοντέλου στην παγκόσμια αγορά της μοτοσυκλέτας το 2016, έχουν ταξινομηθεί πάνω από 85.000 δίτροχα με το θρυλικό όνομα Africa Twin.

Οι 24YM CRF1100L Africa Twin και CRF1100L Africa Twin Adventure Sports θα αρχίσουν να διατίθενται στην Ευρωπαϊκή αγορά από τον Νοέμβριο του 2023.

Honda: CRF1100L Africa Twin ΜΥ24 και CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ΜΥ24 gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: