Enjoy before returning! Η νέα καμπάνια της Diesel μας εξηγεί τι σημαίνει ο όρος «wardrobing»

«Wardrobing»: Το κάνουν πολλοί, είναι σύνηθες φαινόμενο και τα περισσότερα fashion brands «παλεύουνε» για το πώς θα το διαχειριστούνε. Η DIESEL το διαχειρίζεται με χιούμορ όπως κάνει πάντα και λανσάρει τη νέα φθινοπωρινή καμπάνια που ονομάζεται «Enjoy Before Returning» με μία «παιχνιδιάρικη» στάση απέναντι σε αυτό το αμφιλεγόμενο φαινόμενο.
Enjoy before returning! Η νέα καμπάνια της Diesel μας εξηγεί τι σημαίνει ο όρος «wardrobing»
Η DIESEL αντιμετωπίζει το «Wardrobing» με τρόπο που μόνο αυτή ξέρει. Όλα τα κομμάτια της συλλογής που φωτογραφήθηκαν για την καμπάνια (ακόμη και τα γυαλιά και τα ρολόγια) έχουν σε εμφανές σημείο την ταμπέλα του brand.
Enjoy before returning! Η νέα καμπάνια της Diesel μας εξηγεί τι σημαίνει ο όρος «wardrobing»
Για την οπτικοποίηση αυτής της καμπάνιας οι φωτογραφίες και τα βίντεο έχουν σκηνοθετηθεί από το φωτογράφο Angelo Pennetta.
Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα αυτοσαρκαστικό βίντεο που είναι σκηνοθετημένο από την Similar But Diferrent. Απεικονίζει party goers ντυμένους με DIESEL outfits και με τα tags των ρούχων σε εμφανές σημείο πάνω στα ρούχα! Στο αυτοσαρκαστικό αυτό video ακούγεται μία φωνή που αναφέρει ειρωνικά τους όρους επιστροφής των ρούχων.
Το concept της καμπάνιας και την εκτέλεση διαχειρίστηκε η Publicis Italy.

(?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: