AB Bασιλόπουλος: Ηθική υποχρέωση ο περιορισμός της πλαστικής σακούλας

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, η ΑΒ Βασιλόπουλος υπογραμμίζει πως οι ενέργειές της για το περιβάλλον και τον περιορισμό της πλαστικής σακούλας μίας χρήσης, ανταποκρίνονται σε ένα παγκόσμιο κοινωνικό ζητούμενο, ενώ τονίζει πως η εταιρεία «με ειλικρίνεια και αμεσότητα έχει τοποθετηθεί ξεκάθαρα ενάντια στη χρήση πλαστικής σακούλας μιας χρήσης, αναλαμβάνοντας με θάρρος την ευθύνη που της αναλογεί σε ότι αφορά την ενημέρωση και την αλλαγή της υπάρχουσας αντίληψης του κοινού για αυτό το ζήτημα που επιβαρύνει σοβαρά και αποδεδειγμένα το περιβάλλον».

Η εταιρεία επικαλείται μάλιστα τα στοιχεία των μελετών του ΙΕΛΚΑ που έχουν παρουσιαστεί δημόσια πολλές φορές και τα οποία, όπως εξηγεί, αποτελούν ενδείξεις της σοβαρότητας του προβλήματος στη χώρα μας και έρχονται να συνεπικουρήσουν τα στοιχεία δεκάδων μελετών που έχουν αναδείξει παρόμοιες πρωτοβουλίες σε άλλες χώρες.

«Η χώρα μας ήταν από τις τελευταίες χώρες της Ε.Ε. που εναρμονίστηκε με την Ευρωπαϊκή Οδηγία. Σε κάθε περίπτωση στην ΑΒ Βασιλόπουλος δεν αντιμετωπίζουμε την υποχρέωση αυτή ως τυπική αλλά ως ηθική και ουσιαστική μας δέσμευση για τις μελλοντικές γενιές», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία.

Η ανακοίνωση αυτή είναι απάντηση στη δήλωση του Συνδέσμου Βιομηχανιών Πλαστικών Ελλάδος (ΣΒΠΕ), που απέστειλε εξώδικο στην ΑΒ Βασιλόπουλος για τη διαφήμιση της εταιρείας σχετικά με τις πλαστικές σακούλες. Σε αυτό διαμαρτύρεται «για το συσχετισμό που γίνεται στο διαφημιστικό σποτ της χρήσης πλαστικής σακούλας, ως «κακή συνήθεια»-εξάρτηση, αντίστοιχης βαρύτητας, σοβαρότητας και σημασίας με τον εθισμό στα ναρκωτικά, στο κάπνισμα, στον αλκοολισμό». Αμφισβητεί τα στοιχεία, που αναφέρονται στο διαφημιστικό, όπως ότι «1 στα 2 απορρίμματα στους βυθούς μας είναι σακούλες» και «το 2050 τα πλαστικά στις θάλασσές μας θα είναι περισσότερα από τα ψάρια».

oikonomia

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: