Στο ερευνητικό κέντρο του Μίσιγκαν ξεκινάει τις έρευνες το Ford Ion Park

Μια ειδική ομάδα από ερευνητές που θα ασχολούνται αποκλειστικά με τις μπαταρίες παραγωγής  υψηλής τάσης ξεκινούν τις έρευνες στο παγκόσμιο κέντρο αριστείας με την ονομασία Ford Ion Park  στο νοτιοανατολικό Μίσιγκαν.

Κύριος στόχος τους θα είναι από τη μια η μεγαλύτερη  αυτονομία και από την άλλη η μείωση του κόστους για τους πελάτες . Στο Ford Ion Park με τη βοήθεια προηγμένου εξοπλισμού, η Ford σε πρώτη φάση θα κάνει πιλοτική δοκιμή νέων μεθόδων παραγωγής και θα επεκτείνει γρήγορα επαναστατικά σχέδια κυψελών μπαταριών με πρωτοποριακά υλικά .

Η Ford συναρμολογεί υβριδικά συστήματα μπαταριών και ηλεκτροκινητήρες στο Μίσιγκαν από το 2012 . Το δικό της κέντρο για τον εξηλεκτρισμό των οχημάτων της το εγκαινίασε  το 2010.

Δεδομένου ότι επισπεύδεται το πρόγραμμα της ηλεκτροκίνησης σε όλο τον κόσμο η επένδυση αυτή που κάνει η Ford με μία διεπιστημονική ομάδα 150 ειδικών θα έχει στόχο την  εξέλιξη μπαταριών κυρίως με την  ανάπτυξη και κατασκευή κυψελών και συστοιχιών μπαταριών.

Η επένδυση υπολογίζεται να φθάσει τα 185 εκατομμύρια δολάρια σε συνεργατικό εργαστήριο (lab) που θα ανοίξει το 2022. Η ομάδα των ειδικών θα βελτιστοποιήσει όλους τους τομείς της αξιακής αλυσίδας – από την εξόρυξη πρώτων υλών μέχρι την ανακύκλωση.

Το κορυφαίων προδιαγραφών εργαστήριο επιφάνειας 18.580 τ.μ. θα περιλαμβάνει εξοπλισμό για τη σχεδίαση και κατασκευή ηλεκτροδίων, κυψελών και συστοιχιών και θα χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία για την πιλοτική δοκιμή νέων τεχνικών παραγωγής μπαταριών. Στην προσπάθεια αυτή  περιλαμβάνονται βασικοί προμηθευτές και συνεργάτες της εταιρείας, καθώς και ειδικοί από το νέο Battery Benchmarking & Test Laboratory και το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Ford.

Ο Anand Sankaran , ένας βετεράνος της Ford, με εμπειρία 30 ετών, που σήμερα είναι διευθυντής της εταιρείας στον τομέα Electrified Systems Engineering,θα ηγηθεί της ομάδας του Ford Ion Park . Είναι πανέξυπνος και ευρηματικός. Κατέχει  32 αμερικανικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε τεχνολογίες που σχετίζονται με τα υβριδικά οχήματα και τα ηλεκτρονικά ισχύος και είναι υπότροφος του Institute of Electrical & Electronics Engineers.

Η ομάδα των 150 επιστημόνων που θα ηγείται ο Anand Sankaran θα έχει αποστολή τη βελτιστοποίηση των μπαταριών για πελάτες με ποικίλες απαιτήσεις. Από τη χρήση του αυτοκινήτου σε καθημερινή βάση μέχρι και τους λάτρεις των επιδόσεων και διαχειριστές στόλων επαγγελματικών οχημάτων.

Το νέο Battery Benchmarking & Test Laboratory της Ford στο Allen Park του Μίσιγκαν θα βοηθήσει στη γρήγορη αξιολόγηση και δοκιμή μπαταριών με τις κατάλληλες κυψέλες και χημική σύσταση, οι οποίες αναμένεται να τροφοδοτήσουν την ολοένα και πιο ευρεία γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της Ford, ώστε να καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών.

Το Battery Benchmarking & Test Laboratory της Ford έχει 150 θαλάμους δοκιμών και 325 κανάλια για διαδικασίες εξέλιξης.

Στην Ευρώπη

Στην Ευρώπη, η Ford προχωρά στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της μέχρι το 2030, με τη γκάμα επαγγελματικών οχημάτων της να είναι 100% απαλλαγμένη από ρύπους – με αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in hybrid μοντέλα – μέχρι το 2024. Η Ford επενδύει επίσης 1 δις δολάρια σε ένα νέο κέντρο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Κολωνία, στο οποίο θα κατασκευάζεται από το 2023 ένα μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό επιβατικό όχημα για τους Ευρωπαίους πελάτες.

Στην Κίνα

Στην Κίνα, η Ford προετοιμάζει την παραγωγή της Mustang Mach-E για πελάτες της τοπικής αγοράς αργότερα μέσα στη χρονιά. Πρόσφατα μάλιστα η εταιρεία ανακοίνωσε την ίδρυση ενός τμήματος που θα ασχολείται με τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) και θα υιοθετεί ήδη από φέτος ένα μοντέλο και δίκτυο άμεσων πωλήσεων που θα ανέλθει σε 20 σημεία σε σημαντικές πόλεις σε όλη την Κίνα. Επιπλέον, η Ford έχει συνεργαστεί με την State Grid & NIO στην Κίνα για να προσφέρει στους πελάτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων πρόσβαση σε περισσότερους από 300.000 δημόσιους σταθμούς φόρτισης, από τους οποίους οι 160.000 είναι ταχείας φόρτισης, σε περισσότερες από 340 πόλεις σε όλη τη χώρα.

Αποδεδειγμένη τεχνογνωσία εξηλεκτρισμού

Η Ford εμπλέκεται ενεργά στην έρευνα στον τομέα των μπαταριών καθώς και στα ηλεκτρικά οχημάτων, ξεκινώντας με τον Henry Ford και τον Thomas Edison. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει διασφαλίσει πάνω από 2.500 αμερικανικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε τεχνολογίες εξηλεκτρισμού, ενώ εκκρεμούν επιπλέον 4.300 πατέντες.

Από το 2004, η Ford έχει πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο υβριδικά, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και έχει ενσωματώσει τέσσερις γενιές μπαταριών στα οχήματά της. Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η εταιρεία θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα οχήματα και υποστηρικτικές τεχνολογίες σε περισσότερα από 15 εργοστάσια συναρμολόγησης κινητήρων και οχημάτων σε όλο τον κόσμο.

Την ίδια χρονιά, η Ford επένδυσε 135 εκατομμύρια δολάρια στη σχεδίαση, εξέλιξη και παραγωγή των παραπάνω εξαρτημάτων που προορίζονταν για υβριδικά οχήματα. Πέραν της πρόσληψης περισσότερων από 50 μηχανικών εξειδικευμένων στα ηλεκτρικά οχήματα, η συγκεκριμένη επένδυση περιελάμβανε συνολικά τη δημιουργία 170 θέσεων εργασίας τόσο στο εργοστάσιο Rawsonville για τη συναρμολόγηση μπαταριών, όσο και στη μονάδα κατασκευής συστημάτων μετάδοσης στο VanDyke για τη συναρμολόγηση ηλεκτροκινητήρων.

Στο ερευνητικό κέντρο του Μίσιγκαν ξεκινάει τις έρευνες το Ford Ion Park gr.

now24.gr-auto

Tags: , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: