Πως η BMW με τον ηλεκτρικό κλίβανο μειώνει τις εκπομπές CO2

Στο εργοστάσιο 02.10 του BMW Group στο Dingolfing ξεκίνησε η λειτουργία ενός δακτυλιοειδή κλίβανου ο οποίος δεν είναι πλέον συμβατικός φυσικού αερίου αλλά ηλεκτρικός. Εκεί παράγονται εξαρτήματα πλαισίων και συστημάτων μετάδοσης κίνησης για οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce. Για να γίνουν πιο ανθεκτικά, τα εξαρτήματα σκληραίνονται σε ειδικούς κλιβάνους. Καθώς η ηλεκτρική κινητικότητα κερδίζει έδαφος, κατασκευάζονται όλο και περισσότερα εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών μονάδων κίνησης.

Τα υπάρχοντα συστήματα φτάνουν σταδιακά στα όρια της παραγωγικής τους ικανότητας, οπότε χρειάστηκε ένας νέος δακτυλιοειδής κλίβανος με πρέσα σκλήρυνσης εξαρτημάτων.

Η παραγωγή θερμότητας με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας — ή αλλιώς τεχνολογία power-to-heat, όπως ονομάζεται — εξοικονομεί τεράστιες ποσότητες αερίων του θερμοκηπίου που είναι επιβλαβή για το κλίμα. Λειτουργώντας με ηλεκτρική ενέργεια, ο νέος κλίβανος σκλήρυνσης εκπέμπει περίπου 300 τόνους λιγότερο CO2 ετησίως από τον αντίστοιχο φυσικού αερίου.

Στη μείωση του CO2 αναφέρθηκε ο Marc Sielemann, υπεύθυνος για την ποιότητα και την παραγωγή συστημάτων μετάδοσης κίνησης, πλαισίων και φρένων μαζί με το Τμήμα Αγορών και διευθυντής του εργοστασίου εξαρτημάτων 02.10 στο Dingolfing:

«Ο νέος κλίβανος έχει προγραμματισμένη διάρκεια ζωής άνω των 40 ετών, οπότε πρόκειται για έναν εξοπλισμό που είναι προσανατολισμένος στο μέλλον καθορίζοντας την πορεία μας στο ταξίδι μας προς το μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα. Το BMW Group έχει θέσει ως στόχο να είναι κλιματικά ουδέτερο σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας το αργότερο μέχρι το 2050”.

Η επένδυση του κλίβανου σκλήρυνσης με την καινοτόμο τεχνολογία power-to-heat έφτασε τα επτά εκατομμυρία ευρώ.

Το καινοτόμο σύστημα που χρησιμοποιείται για τη σκλήρυνση των γραναζιών για ηλεκτρικά κιβώτια ταχυτήτων, έχει παραγωγική ικανότητα περίπου 960.000 γραναζιών ετησίως. Σε αντίθεση με τους δύο υπάρχοντες κλιβάνους, οι οποίοι τροφοδοτούνται με φυσικό αέριο — ένα ορυκτό καύσιμο — αυτή η νέα λύση κάνει χρήση ηλεκτρικής ενέργειας για πρώτη φορά. Αντί να χρησιμοποιεί 33 φλόγες αερίου σε σωλήνες με κεραμικό περίβλημα, όπως το παλαιότερο μοντέλο, ο νέος κλίβανος χρησιμοποιεί τον ίδιο αριθμό ηλεκτρικών θερμαντικών στοιχείων για να αναπτύξουν θερμοκρασία έως και 900 βαθμούς Κελσίου.

Ο Marc Sielemann είπε ακόμη ότι συστήματα με τεχνολογία power-to-heat, όπως αυτός ο νέος ηλεκτρικός δακτυλιοειδής κλίβανος, υποστηρίζουν την απεξάρτηση της παραγωγής θερμότητας από τον άνθρακα – απαραίτητο στοιχείο για την προστασία του κλίματος. Παράγουν θερμότητα με φιλικά προς το περιβάλλον μέσα, και μπορούν να τροφοδοτηθούν μεταξύ άλλων με πλεονάζουσα ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.

Ο νέος κλίβανος με τεχνολογία power-to-heat όχι μόνο μειώνει την κατανάλωση φυσικού αερίου στο εργοστάσιο του Dingolfing, αλλά υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας.

«Πρόκειται για ένα ακόμη στοιχείο της μετατροπής του εργοστασίου Dingolfing του BMW Group σε βιώσιμο BMW iFACTORY»  δήλωσε ο Sielemann και συμπλήρωσε: «Εξετάζουμε τη μετατροπή και των υπόλοιπων κλιβάνων σκλήρυνσης σε ηλεκτρικούς».

Πως η BMW με τον ηλεκτρικό κλίβανο μειώνει τις εκπομπές CO2 gr.

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: