H νέα διαφημιστική εκστρατεία της Diesel θα σε κάνει να πιστέψεις στο «less is more»

Το σκεπτικό πίσω από αυτό το ειρωνικό moto-που αναστρέφει την κοινή φράση της μόδας “ready to wear”- είναι οι αναμνήσεις του καλοκαιριού που συχνά βιώνουμε γυμνοί! Σκεφτείτε: ένα pool party με κόσμο με κοιλιακούς και μαυρισμένα κορμιά, μια μεταμεσονύχτια βουτιά στη θάλασσα με φεγγάρι, καλοκαίρι,η με αστροφεγγιά! Σε όλες αυτές τις ζεστές μέρες και τις ζεστές νύχτες δε φοράμε πολλά!
H νέα διαφημιστική εκστρατεία της Diesel θα σε κάνει να πιστέψεις στο «less is more»
Γι αυτό φορέστε ό,τι θέλετε από τη συλλογή οπου προτείνει η Diesel,τους logomania ιμάντες, τις ξεβαμμένες βερμούδες,τα cropped μπλουζάκια,τις δερμάτινες μίνι φούστες και μπότες, μαγιό και denim tops αλλά μην φοβάστε να τα βγάλετε! Η καμπάνια «Ready To Unwear«, έχει ως στόχο να ανατρέψει τον κανόνα. Γιορτάζει την αντισυμβατικότητα και μας προτρέπει να κινηθούμε ενάντια στο ρεύμα και να μη φοβόμαστε τις προκλήσεις. Είναι το ειρωνικό μήνυμα: less is much, much more!
H νέα διαφημιστική εκστρατεία της Diesel θα σε κάνει να πιστέψεις στο «less is more»

Η καμπάνια έγινε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Publicis.
CREDITS:
Agency: Publicis Italia
VISUAL CAMPAIGN
Photographer FLORENCE & NICHOLAS
Stylist DAVEY SUTTON
SOCIAL MEDIA CAMPAIGN
Director ANDREA OLIVO
Stylist DAVEY SUTTON

(?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: