Dubai Takeover: Η νέα εποχή, η νέα BOSS

Μετά την έναρξη μιας καμπάνιας ρεκόρ με ένα all-star cast αλλά και με το ανανεωμένο branding, η BOSS μονοπώλησε και πάλι το ενδιαφέρον με μια θεαματική εκδήλωση στην έρημο, κάτω από τα αστέρια στο Ντουμπάι στις 10 Φεβρουαρίου.

Το μοναδικό αυτό event, φιλοξενήθηκε σε μια exclusive κατασκήνωση στο Καταφύγιο Διατήρησης της Ερήμου του Ντουμπάι, όπου και παρουσίασε τη νέα “see now, buy now” συλλογή με φόντο την απαράμιλλη θέα της ανατολής και της δύσης του ηλίου στην έρημο. Εκλεκτοί καλεσμένοι έφτασαν το σούρουπο στους αμμόλοφους πριν κατευθυνθούν στην κατασκήνωση για να ζήσουν την μαγευτική παρουσίαση της νέας συλλογής και να συνεχίσουν τους εορτασμούς μέχρι τη νύχτα.Dubai Takeover: Η νέα εποχή, η νέα BOSS

Η συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022, η πρώτη που κυκλοφόρησε μετά την ανανέωση του σήματος της BOSS στις αρχές του τρέχοντος έτους, ξαναγράφει τους κώδικες του brand για να θέσει μια τολμηρή και δυναμική νέα σχεδιαστική κατεύθυνση. Προσφέροντας στυλ 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα για άτομα που κυνηγούν τα όνειρά τους όπου κι αν οδηγήσουν, η statement-making συλλογή διαθέτει τα νέα χαρακτηριστικά χρώματα της μάρκας, μαύρο, λευκό και καμηλό, για ανάλαφρες σπορ εμφανίσεις. Αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι η BOSS πρωτοπορεί με θάρρος και αυτοπεποίθηση, η συλλογή είναι διαθέσιμη για άμεση αγορά στο διαδίκτυο και στα καταστήματα BOSS παγκοσμίως.

Dubai Takeover: Η νέα εποχή, η νέα BOSS

Συνεχίζοντας την ίδια διάθεση και ενέργεια της τελευταίας της καμπάνιας, η BOSS φιλοξένησε μια σειρά από αστέρες στην εκδήλωση, αναδεικνύοντας εκείνους που, όπως η επωνυμία, επιλέγουν να δημιουργήσουν τους δικούς τους κανόνες. Τα ταλέντα της καμπάνιας #BeYourOwnBOSS, Matteo Berrettini, Khaby Lame και Alica Schmidt, όχι μόνο ήταν παρόντες στην εκδήλωση, αλλά έκαναν και τη δεύτερη εμφάνισή τους ως μοντέλα της BOSS στην ταινία μικρού μήκους της καινούργιας συλλογής.

Dubai Takeover: Η νέα εποχή, η νέα BOSS

Τόσο στην ταινία όσο και στην εκδήλωση πρωταγωνίστησαν οι Precious Lee, η Αμερικανίδα τραγουδίστρια Teyana Taylor, ο Βρετανός ηθοποιός Lucien Laviscount και το αμερικανικό μοντέλο Taylor Hill. Το παγκόσμιο φαινόμενο Madeline Stuart, το πρώτο επαγγελματίας μοντέλο με σύνδρομο Down, εντάχθηκε επίσης στη εντυπωσιακή ταινία αλλά παρευρέθηκε και στην εκδήλωση.

Επιπλέον, ακόμη περισσότεροι παγκοσμίου φήμης αθλητές και θαυμαστές του brand, παρευρέθηκαν στο Ντουμπάι για να λάβουν μέρος στην παραγωγή και τον εορτασμό της BOSS, όπως ο Αμερικανός παραολυμπιακός δρομέας σπριντ και χρυσός Ολυμπιονίκης Nick Mayhugh, ο Ολυμπιονίκης αθλητής Mutaz Essa Barshim και ο Αμερικανός Παραολυμπιονίκης Τρέντεν Μέριλ. Ο Ιταλός ηθοποιός Michele Morrone, η Κορεοαμερικανίδα ηθοποιός Ashley Park και ο Αμερικανός ηθοποιός Patrick Schwarzenegger ενθουσίασαν το κοινό με την παρουσία τους στην εκδήλωση.

Dubai Takeover: Η νέα εποχή, η νέα BOSS

Το φαντασμαγορικό show στους αμμόλοφους συνοδεύτηκε από ένα εκπληκτικό ψηφιακό buzz σε όλο τον κόσμο, με πολλές προσωπικότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να μοιράζονται την εμπειρία στο διαδίκτυο για τη νέα “see now, buy now” συλλογή.  Τα digital και social media φαινόμενα Naomi Watanabe, Nic Kaufmann, Younes Zarou, Wisdom Kaye, Zack Lugo, Rakhim Abramov και Karen Wazen Bakhazi ήταν μεταξύ των σχεδόν 100 creators και influencers που ενώθηκαν με το πλήθος ντυμένοι με τα εμβληματικά BOSS σύνολα.

Η εκδήλωση, ολοκληρώθηκε με ένα γεμάτο ενέργεια DJ set σε ένα μοναδικό σκηνικό, που περιελάμβανε αξέχαστες παραστάσεις με επίδειξη φωτιάς ενώ, οι καλεσμένοι απόλαυσαν μια εκπληκτική παράσταση με αερόστατα με το ολοκαίνουργιο, bold λογότυπο της BOSS.

Σχετικά με την BOSS και τη HUGO BOSS:

Η BOSS είναι συνώνυμη με το tailoring – και αυτό είναι γνωστό παγκοσμίως. Παράλληλα, όμως, η BOSS έχει κάνει ένα βήμα παραπέρα, με σκοπό να προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα casualwear, εσωρούχων, αξεσουάρ και athleisure που καλύπτουν τις ενδυματολογικές ανάγκες των σύγχρονων change-maker και των πολλαπλών τους ρόλων, όλο το εικοσιτετράωρο. Στη γκάμα των προϊόντων αυτών συγκαταλέγονται προϊόντα άδειας χρήσης όπως αρώματα, ρολόγια, γυαλιά ηλίου και παιδικά ρούχα. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν την εμπειρία του κόσμου της BOSS στα περισσότερα από 400 καταστήματά της σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς και στο boss.com. Η BOSS είναι το βασικό brand της HUGO BOSS, μιας από τις κορυφαίες εταιρείες που έχουν κατακτήσει ξεχωριστή θέση στην παγκόσμια αγορά ενδυμάτων υψηλής ποιότητας. Μέσω των δύο του brands, BOSS και HUGO, ο όμιλος προσφέρει τις συλλογές του σε περίπου 7.350 σημεία πώλησης σε 127 χώρες, καθώς και online σε 47 χώρες μέσω του ιστότοπου hugoboss.com. Η εταιρεία εδρεύει στο Metzingen της Γερμανίας και απασχολεί περίπου 13.800 εργαζομένους παγκοσμίως, ενώ σημείωσε πωλήσεις ύψους 2,9 δισ. ευρώ κατά το οικονομικό έτος 2019.

BOSS.COM

INSTAGRAM: instagram.com/boss

FACEBOOK: facebook.com/hugoboss

YOUTUBE: youtube.com/boss

TIKTOK: tiktok.com/@boss

(?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: