Στις 27 Φεβρουαρίου το 26o Αττικό ράλι σπρίντ

 

Από τον Γιάννη Σταυρόπουλο ( motori.gr)

 

Η αμυγδαλιά άνθισε, που σημαίνει ότι η άνοιξη έρχεται. Ανθίζουν όμως παράλληλα και οι αγώνες αυτοκινήτου στη χώρα μας;

 

Δύσκολο ερώτημα και ακόμα πιο δύσκολη η απάντηση, με τη ζυγαριά πάντως να κλείνει περισσότερο προς την αρνητική πλευρά.

 

Επιστροφή όμως στο 26ο Αττικό Ράλι Σπριντ που θα διεξαχθεί 27 Φεβρουαρίου στην περιοχή του Γραμματικού.

 

Η Ειδική Διαδρομή είναι ασφάλτινη , 12 περίπου χλμ. και οι αγωνιζόμενοι θα την «τρέξουν» τρεις φορές.

 

Όποιο πλήρωμα γράψει στο σύνολο των περασμάτων τον ταχύτερο χρόνο θα είναι και ο νικητής του αγώνα.

 

Εμείς με το πιο γρήγορο Nissan της οικογένειας Pulsar, βρεθήκαμε στην Ειδική Διαδρομή, καθώς ο αγώνας που διεξάγεται στην Αττική έχει ενδιαφέρον για να τον παρακολουθήσει κανείς, κυρίως λόγω των πολύ μικρών εξόδων μετακίνησης.

Το Pulsar DIG-T φέρει κάτω από το μπροστινό καπό μηχανικό υπερτρφοδοτούμενο σύνολο 1.6 λίτρων (1.618 κ.εκ. για την ακρίβεια) απόδοσης 190 ίππων με ροπή 240 Nm.

 

Το αυτοκίνητο συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων μεταδίδοντας την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς (διαστάσεις 215-45/18), με τις τιμές του πιο ισχυρού Pulsar ξεκινούν από τα 24.090 ευρώ.

 

Σωστή επιλογή λοιπόν το Pulsar DIG-T, για να «χαρτογραφήσεις» τη διαδρομή ενός μικρού ράλι, αφού στόχος μας δεν ήταν να κινηθούμε με το πόδι στο πάτωμα, αλλά με ένα γρήγορο, ευέλικτο και ασφαλές

 

αυτοκίνητο, να αποτυπώσουμε τη διαδρομή, ανακαλύπτοντας ταυτόχρονα και τις αρετές του ιαπωνικού μοντέλου.

Το ράλι Σπριντ της Α.Λ.Α. μπορούμε να πούμε ότι χωρίζεται σε τρία μέρη, σύμφωνα με την άποψή μας.

 

Το πρώτο μέρος είναι από την εκκίνηση μέχρι τα 2,5 περίπου χλμ., εκεί δηλαδή που αρχίζει ο τσιμεντένιος κατηφορικός δρόμος δεξιά.

 

Το δεύτερο, από τον τσιμεντένιο δρόμο μέχρι τη διασταύρωση του δρόμου που έρχεται από τα αριστερά, στα 8,4 περίπου χλμ. της συνολικής διαδρομής.

 

Και το τρίτο από τη διασταύρωση των 8,4 χλμ. μέχρι τον τερματισμό.

 

Ο Γιάννης Σταυρόπουλος μπροστα στο δυνατό Pulsar σημειώνει και παρατηρεί για τον αγώνα που έρχεται

Το πρώτο κομμάτι είναι κατηφορικό, φαρδύ, πολύ γρήγορο (έχει και φουρκέτες).

 

Το δεύτερο από τη διασταύρωση των 2,5 χλμ. με τον τσιμεντόδρομο, για 200 μ. είναι στενό και ανηφορικό στην αρχή. Στη συνέχεια ισιώνει, εξακολουθεί όμως να είναι στενή ως Ειδική Διαδρομή, έχει «χασίματα» και είναι πάρα μα πάρα πολύ πονηρό όλο αυτό το κομμάτι, που γενικά έχει και την καλύτερη επιφάνεια ασφάλτου από όλη την Ειδική Διαδρομή.

 

Υπάρχουν σημεία που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή, όπως η «μπαλκονάτη» δεξιά στροφή στο 7 περίπου χλμ. της συνολικής διαδρομής.

 

Το κομμάτι αυτό θέλει πολύ καλή γνώση, καλές σημειώσεις, «καθαρό» μυαλό, ώστε να εκμεταλλευτείς τα «μυστικά» του δρόμου και να κινηθείς γρήγορα, καθώς είναι στενό όπως προαναφέραμε.

 

Αυτό το κομμάτι θα βγάλει και τον νικητή.

 

Το τρίτο κομμάτι, προς τον τερματισμό δηλαδή, είναι ανηφορικό, φαρδύ, με μέτριο οδόστρωμα σε αρκετά σημεία, με μια παγίδα στο 11ο περίπου χλμ. όπου έχεις ξεθαρρέψει ερχόμενος από πολύ γρήγορο κομμάτι σε διασταύρωση (δεξιά ο δρόμος με πινακίδες) με πήδημα που στενεύει.

 

Οι δοκιμές χρειάζονται πάρα πολύ προσοχή, καθώς διασταυρωθήκαμε με οχήματα σε σημεία που δεν το περιμένεις.

 

Ένα από αυτά ήταν και ένας τεράστιος εκσκαφέας που σε πλάτος έπιανε όλο το δρόμο στο δεύτερο-το στενό-κομμάτι της Ειδικής Διαδρομής.

 

Στα χλμ. ίσως να υπάρχει μικρή απόκλιση από το Road Book της A.Λ.Α. καθώς εμείς «μετράγαμε» με τον χιλιομετρητή του Nissan.

 

Είναι επίσης πολύ σωστή η ενημέρωση της Α.Λ.Α. που απαγορεύει τις δοκιμές (αναγνωρίσεις, πιο ευγενικά) σε αντίθετη φορά από αυτή του αγώνα.

 

Η Ειδική Διαδρομή εξάλλου «κυκλώνει» πολύ εύκολα, οπότε δεν χρειάζεται να πηγαίνεις αντίθετα.

 

Πρέπει λοιπόν να «ασχοληθείς» με την Ειδική Διαδρομή του ράλι Σπριντ. Πρέπει να τη βάλεις καλά στο μυαλό σου.

 

Καλή επιτυχία στην Α.Λ.Α.

 

Καλό δρόμο στους συμμετέχοντες.

 

Πηγή : motori.gr

Περισσότερα : http://www.motori.gr/newsarticle/agones/26o-attiko-rali-sprint-27-fevroyarioy-sti-diadromi-me-to-nissan-pulsar-ton-190

now24.gr-auto

Tags: , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: