Ηλεκτροκίνηση – Οι 7000 θέσεις εργασίας και η παράλειψη του Γιάννη Μανιάτη

Ηλεκτροκίνηση   Οι 7000 θέσεις εργασίας και η παράλειψη του Γιάννη Μανιάτη

Την ηλεκτροκίνηση έθεσε στην καρδιά του νέου παραγωγικού μοντέλου που θα στηρίζεται στην καινοτομία, την παραγωγικότητα, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και τις “πράσινες”…
επενδύσεις ο υπουργός Περιβάλλοντος, Γιάννης Μανιάτης, μιλώντας σε χθεσινή εκδήλωση του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΚΑΠΕ).

Ο κ. Μανιάτης απαρίθμησε τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει το ΥΠΕΚΑ για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα με αρχή το Σεπτέμβριο του 2011 όταν δημιουργήθηκε η σχετική επιτροπή διερεύνησης των προϋποθέσεων και των προοπτικών για την ανάπτυξη του κλάδου.

Πριν αρκετούς μήνες, προωθήθηκε νομοθετική ρύθμιση που επιτρέπει τις απαραίτητες τεχνικές προδιαγραφές για τη δημιουργία μονάδων και σταθμών φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων.

Με βασικό όχημα το ΚΑΠΕ και μέσα από συνεργασίες με Ερευνητικά και Πανεπιστημιακά Ινστιτούτα, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και ασφαλώς τη ΔΕΗ, το ΥΠΕΚΑ -σύμφωνα με τον υπουργό- διαμορφώνει μια Εθνική Στρατηγική Ηλεκτρικής κινητικότητας.

Απώτερος σκοπός είναι η Ελλάδα να πρωταγωνιστήσει στην ηλεκτροκίνηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και να διεκδικήσει 7000 νέες θέσεις εργασίας από τις 700.000 εκτιμάται ότι θα δημιουργηθούν στη Γηραιά Ήπειρο την επόμενη δεκαετία.

Αυτό που δεν είπε ο υπουργός είναι ότι η ηλεκτροκίνηση είναι όσο “πράσινη” είναι και η ηλεκτρική ενέργεια που την τροφοδοτεί και τον τελευταίο καιρό ο υπουργός μόνο για την πράσινη ενέργεια δεν μιλάει.

Αντιθέτως, όπου σταθεί κι όπου βρεθεί ανάγει τους -ανύπαρκτους προς το παρόν- υδρογονάνθρακες σε κορωνίδα του ενεργειακού μοντέλου της χώρας μας τη στιγμή που δεν λέει κουβέντα για τις ΑΠΕ και την απαραίτητη προσπάθεια περαιτέρω διείσδυσής τους στο ενεργειακό μείγμα της Ελλάδας.

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: