Τρεις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ για μόνιμες προσλήψεις μέσα στον Μάιο

Τρεις πολυαναμενόμενες προκηρύξεις πρόσληψης μόνιμου προσωπικού θα εκδοθούν από το ΑΣΕΠ μέσα στο επόμενο δίμηνο (Μάιος-Ιούνιος) και θα αφορούν την πλήρωση συνολικά 109 θέσεων σε υπουργεία και στην Τράπεζα της Ελλάδος.

Τις υπό προκήρυξη θέσεις θα διεκδικήσουν πτυχιούχοι (ΑΕΙ και ΤΕΙ) αλλά και απόφοιτοι δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς ειδικά ο διαγωνισμός της Τράπεζας της Ελλάδος θα αφορά τεχνικές ειδικότητες.

Με 35 προσλήψεις κυρίως τεχνικού προσωπικού επανέρχεται (έπειτα από απουσία πέντε ετών) η Τράπεζα της Ελλάδος στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.

Υπενθυμίζεται πως ο τελευταίος διαγωνισμός της Τράπεζας είχε γίνει τον Ιανουάριο του 2011 (προκήρυξη 1Ε/2010) και αφορούσε στην πλήρωση 65 θέσεων εξειδικευμένου επιστημονικού προσωπικού. Εκτοτε από την Τράπεζα έχει αποχωρήσει το 20% και πλέον του προσωπικού της, ενώ παράλληλα της έχουν ανατεθεί επιπρόσθετες αρμοδιότητες.

Ωστόσο οι μνημονιακές δεσμεύσεις της χώρας για τον περιορισμό των προσλήψεων έβαλαν «φρένο» στα σχέδιά της ΤτΕ για αναπλήρωση των υπαλλήλων που αποχώρησαν όλα τα προηγούμενα έτη.

Πρόσφατα όμως η Τράπεζα υπέβαλε αίτημα στην Ανεξάρτητη Αρχή, στο οποίο διατυπώνεται η επιθυμία της να προσλάβει έως το καλοκαίρι με το σύστημα των αντικειμενικών κριτηρίων (μόρια) 35 υπαλλήλους Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ο νέος διαγωνισμός αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον χιλιάδων υποψηφίων, καθώς πρόκειται για μόνιμες θέσεις εργασίας σε ειδικότητες που δεν υπάρχει ζήτηση από τον δημόσιο τομέα εδώ και χρόνια, ούτε καν ως εποχικό προσωπικό.

Οι υπάλληλοι διοικητικών καθηκόντων (απόφοιτοι ΤΕΙ) θα πρέπει να διαθέτουν απαραιτήτως άριστη γνώση μιας ξένης γλώσσας και γνώση χειρισμού Η/Υ.

Οσο για τους τεχνικούς που θα στελεχώσουν το τμήμα που γίνεται η εκτύπωση λαχείων, τραπεζογραμματίων, αξιογράφων του Ελληνικού Δημοσίου κ.λπ., εκτός του απολυτηρίου Λυκείου θα απαιτείται προϋπηρεσία στο αντικείμενο της θέσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, όσοι επιλεγούν θα απασχοληθούν με διετή σύμβαση εργασίας που είναι δυνατόν να παραταθεί επί ένα ακόμη έτος.

Μετά τη λήξη της σύμβασης και εφόσον η υπηρεσία τους κριθεί ως ευδόκιμη, θα διορισθούν από την ημερομηνία έναρξης της σύμβασης εργασίας τους.

Σύμφωνα με το «Εθνος» έσπασε στα δύο η προκήρυξη του ΑΣΕΠ που αφορούσε στην πρόσληψη 151 μονίμων επιστημόνων Πληροφορικής, σε υπηρεσίες του υπουργείου Δικαιοσύνης, σε άλλα υπουργεία και δημόσιους φορείς. Το υπουργείο Δικαιοσύνης θα προκηρύξει τις θέσεις στα δικαστήρια από μόνο του και το ΑΣΕΠ ετοιμάζει τον διαγωνισμό με τις 45 θέσεις που απομένουν και αφορούν την κάλυψη ελλείψεων σε υπουργεία και φορείς του δημοσίου.

Πρόκειται για θέσεις στις ειδικότητες ΠΕ Πληροφορικής (Επιστήμης των Υπολογιστών ή Μηχανικών Η/Υ) και ΤΕ Πληροφορικής (ή Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων).

Η πλήρωση των θέσεων θα γίνει με τη διαδικασία πινάκων προτεραιότητας (σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2190/94) από κατόχους ομωνύμου ή ταυτοσήμου κατά περιεχόμενο ειδικότητας πτυχίου ή διπλώματος ΑΕΙ/ΤΕΙ της ημεδαπής ή ισοτίμου αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της αλλοδαπής.

Παράλληλα, οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν πολύ καλή γνώση μιας τουλάχιστον ξένης γλώσσας (Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Ιταλικής ή Ισπανικής), ενώ ειδικά για τις θέσεις ΠΕ απαιτείται η γνώση επεξεργασίας ελληνικών και ξενόγλωσσων κειμένων και πινάκων σε Η/Υ.

Χημικοί στη ΓΓΔΕΕίκοσι εννέα μόνιμους υπαλλήλους στην ειδικότητα ΠΕ Χημικών θα προσλάβει η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του υπουργείου Οικονομικών.

Ηδη στον διαγωνισμό του υπουργείου ορίστηκαν τα άτομα που προστατεύονται από τις διατάξεις του Ν. 2643/1998 (μία θέση για ΑΜΕΑ και μία για τρίτεκνο) και πλέον η προκήρυξη είναι έτοιμη προς έκδοση.

Η πρόσληψη των επιτυχόντων θα γίνει με αντικειμενικά κριτήρια (μόρια), ενώ οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν πτυχίο ή δίπλωμα Χημείας ΤΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο τίτλο σχολών της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας, καθώς και βεβαίωση ιδιότητας μέλους της Ενωσης Ελλήνων Χημικών.

Πηγή: dikaiologitika.gr

ergasia

Tags: , , , , , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: