Οδηγούμε το ανανεωμένο οικογενειακό T-Roc με τον κινητήρα των 1.5 cc – Test Drive

Του Λάμπρου Ντάλκου

Ένα success story από τα παλιά. Το ανανεωμένο VW T- Roc έκανε την επανεμφάνιση του στην ευρωπαϊκή αγορά με νέα χαρακτηριστικά και τεχνολογίες. Το παραφουσκωμένο Golf καλύπτει τώρα το κενό ανάμεσα στα αδερφάκια του T-Cross και Tiguan.

Οι Γερμανοί κατασκευαστές ευτυχώς έχουν πάντα ανοικτά τα αφτιά τους. Κατέγραψαν τα παράπονα των αγοραστών. Τα επεξεργάστηκαν και προχώρησαν στις υποδείξεις των πελατών τους πετυχαίνοντας έτσι με το βελτιωμένο αυτοκίνητο , μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά

Χαρακτηριστικό του νέου μοντέλου είναι τα eagle eye φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και η μεγάλη φωτεινή λωρίδα που υπογράφει τον προφυλακτήρα του νέου Τ-Roc.

Ανανεωμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας με τις επιθετικές γραμμές σχεδίασης που δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι βρίσκεται πολύ κοντά στο μοντέλο R.

Οι 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου δεν υπήρχε περίπτωση να ξεφύγουν από το μολύβι του σχεδιαστή, που συνδύασε τη δυναμική εμφάνιση με την άνεση.

Η vw έχει φροντίσει για την εξατομίκευση του αυτοκινήτου σύμφωνα με τα γούστα του κάθε υποψήφιου αγοραστή. Από τις διαφορετικές αποχρώσεις, τις ζάντες, τα υφάσματα καθισμάτων μέχρι τον τεχνολογικό εξοπλισμό .

Στο εσωτερικό έχουμε ανανεωμένα πλαστικά μέρη. Ήταν από τις βασικότερες παρατηρήσεις των πελατών VW. Τα υλικά άλλαξαν και έγιναν πιο μαλακά αλλά και πιο ευχάριστα.

Αρκετά μαλακό είναι και το υλικό που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας των επιβατών.

Στο ταμπλό έχουμε ένα ψηφιακό πίνακα 8 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό για να μας κρατάει σε επαφή με το κάθε τι που γίνεται στο αυτοκίνητο. Το τιμόνι είναι φινετσάτο και πολυλειτουργικό. Οι κατασκευαστές έχουν μετακόμιση τους κεντρικούς αεραγωγούς κάτω από το infotainment system των 9 inch. με αποτέλεσμα η οθόνη να είναι στο ύψος των ματιών του οδηγού.

Τα εμπρός καθίσματα έχουν αρκετά καλή στήριξη. Τα πίσω είναι αναπαυτικά και μπορούν να φιλοξενήσουν άνετα τρείς ενήλικες.

Το υλικό αλκαντάρα που είχε η έκδοση μας, προσδίδει άλλο χαρακτήρα στο εσωτερικό.

Ο ευρύχωρος χώρος αποσκευών των 445 λίτρων ικανοποιεί τις οικογενειακές απαιτήσεις. Μάλιστα μπορείς να προσαρμόσεις το πάτωμα σε δυο θέσεις για έξτρα ύψος.

Όταν δε πέσουν τα καθίσματα «παίζεις μπάλα» που λένε και στο χωριό μας.

Το νέο T-Roc τεχνολογικά είναι άριστα εξοπλισμένο. Ωστόσο κάθε αγοραστής μπορεί να προσθέσεις -ανάλογα με τις ανάγκες του- και άλλα καλούδια.  Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε συστήματα υποβοήθησης , IQ.DRIVE Travel Assist, Αυτόματη ρύθμιση απόστασης ACC, Front Assist, αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος (Park Assist), Side Assist, ενσωματωμένη SIM για τις υπηρεσίες των χαρτών.

Σαν να μην πέρασε μια μέρα από το μηχανοστάσιο του νέου Τ-Roc. Οι εκδόσεις των κινητήρων ξεκινούν από τον πλέον γνωστό 1000cc TSI 110hp και φτάνουν μέχρι τον 2000Cc TSI με 190hp ο οποίος μπορεί να ταιριάξει απόλυτα με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion. Στην άλλη όχθη των θερμικών πετρελαιοκινητήρων, ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει την έκδοση 2000cc ΤDI η οποία αποδίδει 150hp.

Η έκδοση που δοκιμάσαμε είναι αυτή των 1500cc με τα 150hp, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων. Η συγκεκριμένη έκδοση θεωρούμε ότι είναι ότι καλύτερο μπορεί να επιλέξει κανείς που ψάχνει και ταχύτητα και οικονομία, άνεση και οδηγικές συγκινήσεις. Το αυτόματο κιβώτιο έχει πολύ ομαλή λειτουργία και διαχειρίζεται πολύ καλά τον κινητήρα σε κάθε θέλω του οδηγού. Είναι πραγματικά είναι βήμα μπροστά.

Η κατανάλωση που είδαμε από τις βόλτες μας σε αστικό κύκλο ήταν από 7 — 7.5 lt/100km και 6,5 lt/100km στα ταξίδια.

Τα επίπεδα πρόσφυσης είναι αρκετά υψηλά και οι αναρτήσεις να προσαρμόζονται σύμφωνα με τον τύπο του οδοστρώματος. Σε γενικές γραμμές η ρύθμιση του σασί είναι ουδέτερη και φιλική προς τους επιβάτες με την ποιότητα κύλισης να συνεχίζει να είναι σε υψηλά επίπεδα. Ίσως μερική κραδασμοί του πίσω μέρους καθώς και κάποιοι μικρή τριγμοί από τα πλαστικά μέρη μας ξένισαν λίγο όταν περνούσαμε ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Το νέο T- Roc ξεκινάει πλέον από τις 24.300 ευρώ. Σίγουρα δεν το λες και οικονομικό. Αλλά δεν γίνεται διαφορετικά. Πρέπει να είναι σωστά εξοπλισμένο για να βρίσκεται στον ανταγωνισμό. Αυτό όμως που κρατάει κατά την γνώμη μας το T-ROC υψηλά στις προτιμήσεις είναι ο όμορφος ανανεωμένος σχεδιασμός, η αναβαθμισμένη ποιότητα στα υλικά και ο τεχνολογικός εξοπλισμός που έχει ακόμα και στις βασικές εκδόσεις του.

Οδηγούμε το ανανεωμένο οικογενειακό T-Roc με τον κινητήρα των 1.5 cc — Test Drive gr.

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: