Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι ταξινομήσεις της θρυλικής MG στην ελληνική αγορά μετά το επαναλανσάρισμα της φίρμας

Το επαναλανσάρισμα της MG στην Ελλάδα έγινε στα μέσα Σεπτεμβρίου. Μέσα σε τρεισήμισι η MG έφτασε να έχει μερίδιο 1,8% στην αγορά. Ένα ποσοστό ιδιαίτερα ενθαρρυντικό αν σκεφθεί κανείς ότι η βρετανική φίρμα δεν υπήρχε για πολλά χρόνια στη χώρα μας

Η MG έχει γράψει τη δική της ιστορία στην Ευρώπη. Για πάρα πολλά χρόνια ήταν μια από τις πιο πολυσυζητημένες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη. Όμως όταν οι απαιτήσεις άλλαξαν και χρειάζονταν τεράστια ποσά για να γίνουν επενδύσεις. Οι Βρετανοί δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των ανταγωνιστών. Η θρυλική φίρμα πέρασε στον Όμιλο εταιρειών SAIC Motor (Shanghai Automobile Industry Corporation) και ανέβασε αμέσως τον πήχη των απαιτήσεων.

Ως μέλος του ενός εκ των σημαντικότερων κατασκευαστών στην αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, η MG έχει το προνόμιο να διαθέτει ό,τι καλύτερο υπάρχει σε τεχνολογικό επίπεδο, τόσο για το hardware των αυτοκινήτων της, όσο και για το software.

Σημαντικό ρόλο στη συνολική επιτυχία της μάρκας που επαναλανσαρίστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, έχει παίξει τόσο η καλή και πλούσια γκάμα μοντέλων που είναι πολύ σωστά τοποθετημένη για τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, όσο και το πανελλαδικό δίκτυο των συνεργατών του Ομίλου Συγγελίδη, που από την πρώτη στιγμή παρείχε όλα όσα χρειάζεται μια μάρκα για να καλύψει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.

Η εταιρεία από τον πρώτο μήνα παρουσία της στην Ελλάδα έδειξε ότι έχει δυναμική. Αυτό φαίνεται και από τις 636 ταξινομήσεις που έγιναν μέσα σε τρεισήμισι μήνες ζωής.

Το ιδιαίτερα ταιριαστό στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών MG ZS, είχε τη μερίδα του λέοντος στις ταξινομήσεις, όπως και αναμενόταν, καθώς είναι μια πρόταση που επαναπροσδιορίζει τον όρο Value For Money (VFM) για τα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς.

Το MG ZS έφτασε σε μερίδιο το 3,7%, σημειώνοντας 491 ταξινομήσεις μέσα στο χρονικό διάστημα των 3,5 μηνών της παρουσίας της μάρκας στη χώρα μας. Με την επίδοση αυτή, το MG ZS πλασαρίστηκε στην 4η θέση μεταξύ των βενζινοκίνητων μοντέλων της κατηγορίας του, αλλά και την 4η στα αμιγώς ηλεκτρικά, με μερίδιο 8,4% και 8,0% αντίστοιχα!

Το ξεχωριστό αμιγώς ηλεκτρικό MG4, έτυχε πραγματικά ιδιαιτέρως θερμής υποδοχής από την αγορά, σημειώνοντας εκπληκτικό ποσοστό στην κατηγορία του και κατακτώντας φυσικά την πρώτη θέση στα BEV (αμιγώς ηλεκτρικά), με μερίδιο 30,9%!

Η συνέπεια του ονόματος του Ομίλου Συγγελίδη κάτω από την “ομπρέλα” του οποίου η MG Motor δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά, είναι μια ακόμα εγγύηση για όλους όσοι αναζητούν την πλέον έξυπνη αγορά καινούργιου αυτοκινήτου.

Περ Χαλ

 

Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι ταξινομήσεις της θρυλικής MG στην ελληνική αγορά μετά το επαναλανσάρισμα της φίρμας gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: