Alumil: Με αέρα από Νέα Υόρκη και Google εγκαίνια στη Θεσσαλονίκη!

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

Τα εγκαίνια του ανακαινισμένου showroom της στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Ευκαρπίας, πραγματοποίησε χθες το βράδυ παρουσία πλήθος κόσμου η ALUMIL, η πρωτοπόρος εταιρία που αποτελεί την μεγαλύτερη βιομηχανία ανάπτυξης και παραγωγής συστημάτων αλουμινίου για αρχιτεκτονικές χρήσεις στην Ν.Α. Ευρώπη.

Η βορειοελλαδική εταιρεία, που ιδρύθηκε το 1988 στη ΒΙ.ΠΕ Κιλκίς, παρουσίασε στο πλαίσιο των εγκαινίων και το πρωτοποριακό έργο που ανέλαβε για τα γραφεία της Google στη Νέα Υόρκη, το οποίο αποτελεί το βασικό πυλώνα της φιλοσοφίας όλων των νέων συστημάτων της.


«Η ALUMIL έχει γυρίσει σελίδα, έχει μπει σε μια νέα φάση της ιστορίας της, πιο ώριμη, πιο τεχνολογικά ανεπτυγμένη, πιο εξωστρεφή, πιο ζωηρή και παθιασμένη μιας και έχει μπει στην εταιρία και η νέα γενιά», είπε ξεκινώντας την ομιλία του στην εκδήλωση, ο πρόεδρος της εταιρίας κ. Γεώργιος Μυλωνάς.  Αναφέρθηκε στο προφίλ της εταιρίας, η οποία σήμερα έχει υπερσύγχρονα εργοστάσια σε 7 χώρες, 32 θυγατρικές σε Ελλάδα και εξωτερικό, απασχολεί 1800 άτομα και εξάγει σε 63 χώρες. Παρουσίασε επίσης τον καινούριο σχεδιασμό και το καινούριο σλόγκαν, το «μίλια μπροστά», με το οποίο η εταιρία βγαίνει στις διεθνείς αγορές.


Χαρακτηριστικό της εταιρίας είναι ότι έχει ένα σημαντικό τμήμα έρευνας και ανάπτυξης όπως τόνισε ο κ. Μυλωνάς, αναφέροντας ότι στο κομμάτι των πιστοποιημένων συστημάτων αλουμινίου, συγκαταλέγεται στο top5 των παγκόσμιων προμηθευτών. «Είναι αναγνωρίσιμη. Ξέρουν ότι είναι από την Ελλάδα, αρκετοί έχουν ακούσει και το όνομα Κιλκίς στο εξωτερικό. Και βέβαια όλα αυτά γίνονται στην Ελλάδα, παρόλο που όλες οι κυβερνήσεις θέλουν να μας σπρώξουν προς τα έξω, εμείς εξακολουθούμε και μένουμε στην Ελλάδα», τόνισε.  

Όσο για το project της Google, σημείωσε ότι δεν το θεωρεί απλώς ένα επίτευγμα της εταιρίας αλλά και σημαντική διάκριση καθώς, όπως είπε, «στη Νέα Υόρκη μιλούν για την ελληνική εταιρία και όχι μόνο για το όνομα της Alumil».

Το κολοσσιαίο κτίριο «111 Eighth Avenue» στο Μανχάταν

Το νέο στρατηγείο της Google στη Νέα Υόρκη είναι όπως εξήγησε ο κ. Μυλωνάς κολοσσιαίο. Είναι το μεγαλύτερο σε όγκο κτίριο στην Νέα Υόρκη και διαθέτει πάνω από 3.500 παράθυρα. Ξεκινά από την 7η Λεωφόρο και καταλήγει στην 8η. Ήταν ένα πολύ παλιό κτίριο του 1800 το οποίο η Google αγόρασε και αποφάσισε να ανακαινίσει. Ο κ. Μυλωνάς αναφέρθηκε στην ιστορία της διαγωνιστικής διαδικασίας που προκήρυξε Google για το κτίριο «111 Eighth Avenue».


Η πρώτη φάση του διαγωνισμού έγινε τον Μάρτιο του 2012 και οι αρχικές προδιαγραφές απαιτούσαν άκρως υψηλό συντελεστή θερμοπερατότητας και έλεγχο φωτεινότητας. Ήθελαν το φως που έρχεται από έξω να αντανακλάται στο ταβάνι για να μην καίνε πολύ ρεύμα και η θερμομόνωση να είναι τέτοια ώστε να ζεσταίνεται ο χώρος μόνο με τη θέρμανση των υπολογιστών, όπως ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Μυλωνάς. «Η Alumil στην πρώτη φάση ήταν η μοναδική εταιρία που τους έδωσε λύση καλύτερη ακόμη και από αυτήν που ζητούσαν. Οι άλλες εταιρίες, που προέρχονταν από όλον τον κόσμο, δεν ήταν καν κοντά», είπε ο κ. Μυλωνάς. Τελικά, λόγω της δυσκολίας κάλυψης των αρχικών προδιαγραφών από τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους, έγινε εκ νέου διαγωνισμός από την Google, με πιο «εφικτούς» συντελεστές θερμοπερατότητας. Τον Ιανουάριο του 2013 η ALUMIL παρουσίασε πρώτη ξανά την πρότασή της, με ένα προηγμένο tailor made παράθυρο με εξωτερικές περσίδες σκίασης, εσωτερικούς ανακλαστήρες, και ίσως εσωτερικές κουρτίνες σκίασης.

Ζητήθηκε ακόμη έκθεση ανάλυσης για το ενεργειακό αποτύπωμα της παραγωγής του παραθύρου και η Ελληνική εταιρεία με την ταχύτατη ανταπόκριση και την αρτιότητα της προτεινόμενης λύσης της, κέρδισε το διαγωνισμό και ανέλαβε το έργο έχοντας αναμετρηθεί με διεθνείς κολοσσούς.


Οι προσκεκλημένοι είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά το έκθεμα του προηγμένου παραθύρου που χρησιμοποίησε η εταιρεία για την αναβάθμιση της αισθητικής και της ενεργειακής απόδοσης των γραφείων της Google.

Νέα γενιά προϊόντων

Ο κ. Μυλωνάς τόνισε ότι η συγκεκριμένη δουλειά έκανε την εταιρία γνωστή σε όλη τη Νέα Υόρκη. «Παρά πολλοί σήμερα ζητούν την ίδια τεχνολογία για τα κτίριά τους στην Νέα Υόρκη», όπως είπε, προσθέτοντας ότι με αφορμή το συγκεκριμένο πρότζεκτ,  το οποίο ήταν ύψους 22 εκατ. δολαρίων, η Alumil δούλεψε πάνω σε μια νέα γενιά προϊόντων, με κύριο χαρακτηριστικό την εξοικονόμηση της ενέργειας.

Ο πρόεδρος της Alumil αναφέρθηκε στα καινοτόμα χαρακτηριστικά των νέων προϊόντων, ενώ στάθηκε ιδιαιτέρως στην πιστοποίηση τους από διεθνή ινστιτούτα, τονίζοντας ότι «οι απαιτητικοί πελάτες του εξωτερικού, αν δεν έχεις υψηλού επιπέδου πιστοποιήσεις δεν μπαίνουν καν στον κόπο να ασχοληθούν με το τι προϊόντα έχεις».

Η διεθνής παρουσία και η πρωτοπορία

Σε ότι αφορά τη διεθνή παρουσία της εταιρίας, ο κ. Μυλωνάς αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο νέο showroom στην Τεχεράνη και στην νέα συμφωνία που έχει γίνει για συνεργασία με έναν μεγάλο όμιλο σε όλη την Λατινική Αμερική. Ανέφερε επίσης ότι η Alumil είναι η μοναδική εταιρία στον κόσμο που χρησιμοποιεί ανθρακονήματα μαζί με αλουμίνιο για εφαρμογές αρχιτεκτονικές, ενώ σε συνεργασία με την CFT εγκατέστησε εργαστήρια ελέγχου και έρευνας στο Κιλκίς όπου ελέγχονται και πιστοποιούνται τα προϊόντα. Τα τελευταία χρόνια η εταιρία έχει μεταμορφωθεί σε μια εταιρία έντασης γνώσης, όπως πρόσθεσε ο κ. Μυλωνάς, κάνοντας λόγο για τον σχεδιασμό λύσεων υψηλού επιπέδου για δύσκολες εφαρμογές, δύσκολα κτίρια. Ενδεικτικά ανέφερε το Sarava Towers στο Αμπου Ντάμπι και τις πλωτές βίλλες στο Ντουμπάι.  Οι τελευταίες διαθέτουν δωμάτια τα οποία βρίσκονται κάτω από την επιφάνεια του νερού!

Ο εκθεσιακός χώρος

Σε ότι αφορά το ανακαινισμένο showroom, η Alumil τονίζει ότι αποτελεί τoν μεγαλύτερo και πληρέστερo εκθεσιακό χώρο κουφωμάτων της Ελλάδoς. Μοντέρνα αρχιτεκτονική, δυναμικά γεωμετρικά σχήματα, εκλεπτυσμένος σχεδιασμός και βεβαίως καινοτόμα συστήματα αλουμινίου διεθνών προδιαγραφών, σε πολλές ενδιαφέρουσες  τυπολογίες κοσμούν τον εκθεσιακό χώρο, στον οποίο στεγάζεται παράλληλα και η κεντρική διοίκηση της εταιρίας.

Στο νέο showroom το κοινό θα μπορεί να δει από κοντά και να δοκιμάσει τα νέα προηγμένα προϊόντα της ALUMIL στα οποία ενσωματώνεται η καινοτόμος φιλοσοφία του παραθύρου της Google.

Μεγάλος αριθμός επαγγελματιών από το χώρο της αρχιτεκτονικής, κατασκευαστές και μελετητικά γραφεία, μηχανικοί και διακοσμητές, καθώς και εκπρόσωποι Τύπου είχαν χθες την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα προϊόντα.

typosthes.gr-Oikonomia

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: