Barbie x Balmain: Μια ιστορική συνεργασία για τη μόδα, την τεχνολογία και τα παιχνίδια!

H συνεργασία σηματοδοτεί την πρώτη εμφάνιση της ιστορικής κούκλας στον ψηφιακό κόσμο!

Η διασημότερη κούκλα του κόσμου, η Barbie, μπαίνει στον κόσμο της ψηφιακής τέχνης ντυμένη με Balmain. Τα δύο brands συνεργάστηκαν για το λανσάρισμα μιας ready-to-wear συλλογής, μιας σειράς αξεσουάρ και αποκλειστικών NFTs, δημιουργώντας έναν διαφορετικό τρόπο με τον οποίο οι βιομηχανίες της μόδας και των παιχνιδιών μπορούν να συνεργαστούν. Το χαρακτηριστικό, τόσο της κολεξιόν όσο και της εμφάνισης των NFT είναι πως «απορρίπτει τους αυθαίρετους διαχωρισμούς φύλου – είναι σχεδόν 100% μια unisex συλλογή» όπως δήλωσε ο Olivier Rousteing, ο δημιουργικός διευθυντής της Balmain.

Συλλογή «γέφυρα ανάμεσα στην Barbie και στον κόσμο υψηλής ραπτικής του Balmain»

H συλλογή περιλαμβάνει περισσότερα από 50 κομμάτια, τα οποία χρωματίζονται με το χαρακτηριστικό «ροζ της Barbie» και διαθέτουν το λογότυπο Barbie της δεκαετίας του ‘90 μαζί με τα φημισμένα patterns του οίκου Balmain. Το λανσάρισμα περιλαμβάνει τρία NFT της συλλογής που διαθέτουν avatars της Barbie και του Ken να φορούν διαφορετικές εμφανίσεις από τη συλλογή. Αυτά δημοπρατούνται στο site της Mattel από τις 11 Ιανουαρίου.

Fashion as a token: Πώς τα NFTs κατέκτησαν τη βιομηχανία πολυτελούς μόδας;

Η ίδια η συλλογή ready-to-wear και αξεσουάρ κυκλοφόρησε στις 13 Ιανουαρίου στα καταστήματα Balmain, στην ιστοσελίδα της Balmain και στην ιστοσελίδα της Mattel Creations.

«Νομίζω ότι η Barbie αντιπροσωπεύει έναν χαρούμενο ονειρεμένο κόσμο. Δεν υπάρχει τίποτα κακό με ένα όνειρο. Αλλά ας προωθήσουμε το όνειρο και ας μην ονειρευόμαστε τη δεκαετία του 1950 ή του 1960, αλλά το 2022. Για μένα, είναι πολύ περισσότερα από ένα απλό εμπορικό έργο. Είναι πολύ συναισθηματικό» δήλωσε ο Rousteing.

«Για αυτή τη συνεργασία, βασιζόμαστε στις πιο πρόσφατες συλλογές του New French Style of Balmain, δείχνοντας για άλλη μια φορά ότι το Balmain εμπνέεται από την πραγματικά ποικιλόμορφη και συναρπαστική ομορφιά που βρίσκεται στις σημερινές παριζιάνικες λεωφόρους», πρόσθεσε.

Νέα κεφάλαια για τη βιομηχανία της μόδας και των παιχνιδιών

O πρόεδρος και CEO της μητρικής εταιρείας της Barbie, Richard Dickson, λέει ότι η Matel πιστεύει πως τα παιχνίδια έχουν την προοπτική να γίνουν ένα αξιόπιστο αξεσουάρ μόδας, ακριβώς όπως οι τσάντες και τα παπούτσια. «Ως οίκος μόδας αφοσιωμένος στην καινοτομία με απροσδόκητους και διασκεδαστικούς τρόπους, ο Balmain, υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Olivier Rousteing, είναι ο τέλειος συνεργάτης για να μεταφράσει την εικονογραφία που είναι μοναδική για τη Barbie σε μια σύγχρονη εκδοχή ψηφιακής τέχνης και φυσικής μόδας», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Αυτή ωστόσο δεν είναι η πρώτη επαφή τής Barbie με τον κόσμο της μόδας. Μέσα στα χρόνια, ρούχα για αυτήν έχουν σχεδιάσει iconic σχεδιαστές, όπως οι Karl Lagerfeld, Jean-Paul Gaultier και Donatella Versace.

Δες ορισμένες από τις φωτογραφίες της σειράς Balmain x Barbie στην gallery παρακάτω:

Πηγή κεντρικής φωτογραφίας: @balmain

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

PFW: O Olivier Rousteing γιορτάζει 10 χρόνια στον οίκο Balmain με ένα φαντασμαγορικό show

Ο οίκος Balmain κυκλοφορεί mini σειρά – Θα είναι το πιο hot fashion show φέτος

Adblock test (?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: