Βελτίωση των πωλήσεων και καλύτερη λειτουργία για τα καταστήματα λιανικής

Πολύ συχνά οι έμποροι λιανικής, οι εμπορικοί διευθυντές αλλά και οι διευθυντές λειτουργίας καταστημάτων καλούνται να πάρουν κρίσιμες αποφάσεις για τη λειτουργία μιας επιχείρησης.

Μάλιστα, όταν οι πωλήσεις δεν πηγαίνουν ιδιαίτερα καλά, η διαδικασία της λήψης μιας απόφασης γίνεται ακόμη πιο δύσκολη. Αρωγός σε αυτόν τον «άχαρο» ρόλο τους είναι η Bosch, παρουσιάζοντας την υπηρεσία In-Store Analytics. Μια νέα υπηρεσία που αλλάζει τα δεδομένα στην λειτουργία των καταστημάτων λιανικής πώλησης, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα τους.

To σύστημα In-Store Analytics αποτελείται από πανοραμικές κάμερες IP της Bosch που εγκαθίστανται στο κατάστημα και μέσω της χρησιμοποίησης ενσωματωμένων Intelligent Video Analytics δημιουργούν δεδομένα θέσης από τις κινήσεις των πελατών μέσα στο κατάστημα. Αυτά τα δεδομένα αποστέλλονται απευθείας στο Cloud όπου επεξεργάζονται περαιτέρω, χωρίς τη χρήση της εικόνας βίντεο, διατηρώντας έτσι το απόρρητο των πελατών.

Στο Cloud, τα δεδομένα θέσης εξάγονται και οπτικοποιούνται σε αποτελέσματα απόδοσης και μοιράζονται με τους εμπορικούς διευθυντές για περαιτέρω ανάλυση.

Για τους εμπορικούς διευθυντές, το In-Store Analytics παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των αγοραστών, ώστε να μπορούν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις. Για παράδειγμα μπορούν να δουν σε ποιους χώρους κινούνται, σταματούν ή παραμένουν για περισσότερη ώρα οι πελάτες αλλά και το  χρόνο εμπλοκής τους με τα προϊόντα.

Αυτό τους βοηθά να αξιολογούν την απόδοση κάθε καταστήματος, να ελέγχουν κατά πόσο τα προϊόντα έχουν τοποθετηθεί σωστά και αναδεικνύονται στο χώρο πώλησης και να καταλάβουν εάν ο γενικότερος σχεδιασμός του καταστήματος επιτρέπει την εύκολη πλοήγηση των αγοραστών στο χώρο και τον προσανατολισμό τους στα επιθυμητά προϊόντα.

Το In-Store Analytics παρέχει επίσης πληροφορίες για την επισκεψιμότητα σε επίπεδο μεμονωμένων τμημάτων. Οι διευθυντές λειτουργίας καταστημάτων μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα εργαλεία για να διασφαλίσουν ότι υπάρχει επαρκές προσωπικό για την εξυπηρέτηση των αγοραστών κατά τις ώρες αιχμής.

Τα δεδομένα κίνησης επιτρέπουν επίσης στους εμπορικούς διευθυντές να παρακολουθούν την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών τους κάθε στιγμή κατά το ωράριο λειτουργίας.

Τα δεδομένα που παρέχονται από το In-Store Analytics έχουν υψηλό ποσοστό ακρίβειας. Αυτό οφείλεται στην ανώτερη αξιοπιστία του Intelligent Video Analytics και στην προηγμένη επεξεργασία των δεδομένων ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε καταστήματος.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το In-Store Analytics από τη Bosch, επισκεφθείτε το .

texnologia

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: