Τραγωδία στη Γαύδο: Τι έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση του 40χρονου – Το μοιραίο τραύμα της Κορίνας

Ο 40χρονος έφερε τα ίδια τραύματα με την άτυχη κοπέλα, η οποία ωστόσο είχε επιπλέον υποστεί διάτρηση πνεύμονα από τη σφοδρή σύγκρουση — Συνεχίζεται η έρευνα για τις συνθήκες του τραγικού δυστυχήματος

Νέα στοιχεία για την τραγωδία στη Γαύδο προέκυψαν από τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης του 40χρονου οδηγού,  ο οποίος γλίτωσε με πολλαπλά τραύματα από την πτώση του αυτοκίνητου στον γκρεμό, σε αντίθεση με την άτυχη Κορίνα.

Σύμφωνα με τον Ιατροδικαστή Κρήτης Σταμάτη Μπελιβάνη, ο 40χρονος είχε «κάταγμα δεξιού ημιθωρακίου, αιμοπνευμοθώρακα και στο υπόλοιπο σώμα λιγότερες εκδορές από εκείνες της κοπέλας, αλλά είχε και αυτός».

Όπως επισημαίνει ο κ. Μπελιβάνης, ο οποίος είχε διενεργήσει την νεκροψία — νεκροτομή στην Κορίνα Λαβράνου — ο 40χρονος είχε τις ίδιες κακώσεις που είχε η κοπέλα, με την διαφορά πως δεν του τρύπησε ο πνεύμονας, όπως συνέβη στην άτυχη Κορίνα.

«Οι κακώσεις της δεν ήταν καθόλου τρομακτικές. Η τραυματίας έζησε δύο με δυόμιση ώρες με ρήξη στον πνεύμονα. Αν το κορίτσι έφτανε εγκαίρως σε κάποιο νοσοκομείο, τώρα σίγουρα θα ζούσε» τόνισε χαρακτηριστικά.

Και πρόσθεσε: «Αρχικά, τα τραύματά της θα μπορούσαν να είχαν αντιμετωπιστεί χωρίς καν επέμβαση! Με μια απλή τοποθέτηση συσκευασίας αποσυμφορισμού αιμοπνευμοθώρακα, η οποία τοποθετείται στο ΤΕΠ κάθε νοσοκομείου, η φοιτήτρια σήμερα θα ήταν ζωντανή».

Στο μεταξύ η προανάκριση από το Τμήμα Τροχαίας Χανίων και το Αστυνομικό Τμήμα Καντάνου για τις συνθήκες υπό τις οποίες συνέβη το μοιραίο τροχαίο δυστύχημα συνεχίζεται, σε μια προσπάθεια να διαλευκανθούν οι συνθήκες υπο τις οποίες βρέθηκε το αυτοκίνητο στον γκρεμό τα ξημερώματα της Κυριακής 11 Απριλίου.

Υπενθυμίζεται πως ο 40χρονος έχει ισχυριστεί πως είχαν βάλει μπροστά την μηχανή του αυτοκινήτου για να λειτουργήσει το καλοριφέρ και να ζεσταθούν, όταν, άγνωστο με ποιον τρόπο, λύθηκε το χειρόφρενο.

Τον ισχυρισμό αυτόν με τελευταίες δηλώσεις του, αμφισβητεί ο δικηγόρος της οικογένειας της Κορίνας Λαβράνου, Φίλιππος Σκαμπαρδώνης, ο οποίος αναφέρει πως στα συντρίμμια του αυτοκινήτου βρέθηκε «κουμπωμένη» η δεύτερη ταχύτητα κάτι που  — σύμφωνα με τον κ. Σκαμπαρδώνη — σημαίνει πως το αυτοκίνητο ήταν σε κίνηση «διότι ακόμα και σταματημένο να ήταν το αμάξι, ακόμα και αν λυνόταν, δεν θα μπορούσε να τσουλήσει».

Πηγή: flashnews.gr

.

Πηγή: Protothema.gr

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: