Τι αλλάζει στο Facebook και πού ποντάρει ο Ζάκερμπεργκ

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ φαίνεται πως γυρίζει την πλάτη του στη μετάδοση των ειδήσεων (newsfeed) του Facebook και ποντάρει στα βίντεο, την ανταλλαγή μηνυμάτων (messaging) και τα stories.

Ο ιδρυτής και επικεφαλής του θεωρεί ότι έχει επέλθει κορεσμός όσον αφορά στην εγγραφή νέων χρηστών και αναζητεί μία νέα στρατηγική του μέσου κοινωνικής δικτύωσης με στόχο να φέρει περισσότερο κόσμο.

Τα νεότερα προϊόντα ωστόσο, ενδέχεται να φέρνουν λιγότερα χρήματα στην εταιρία σε πρώτο χρόνο και να αποσπάσουν την προσοχή των χρηστών από τις mainstream αναρτήσεις με τις φωτογραφίες και τα σχόλια στο κοινωνικό δίκτυο, προειδοποίησε ο Mr Facebook μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές αγορών,.

Oι υπηρεσίες βίντεο του Facebook, Facebook Watch και TV, είναι πολύ μεγαλύτερες σε μέγεθος από το YouTube της Google, ανέφερε ο ιδρυτής της εταιρίας. Το φορμάτ των stories είναι δημοφιλή σε Instagram και atsApp, όμως ο ίδιος πιστεύει ότι θα κατακτήσουν και το δικό του δίκτυο.

Με τις ιστορίες (stories) οι χρήστες μοιράζονται με φίλους τους φωτογραφίες και βίντεο που σβήνουν μετά από 24 ώρες, όπως ισχύει και στο Instagram.

Ανησυχία των αναλυτών είναι το πως θα ενσωματωθούν διαφημίσεις στα stories με τον να εμφανίζεται καθησυχαστικός λέγοντας στους επενδυτές ότι με τη νέα αυτή στρατηγική θα μπορέσουν να βγάλουν περισσότερα χρήματα.

Όσον αφορά την ανταλλαγή μηνυμάτων (Messaging) ο στόχος είναι αυτή να γίνει ταχύτερη. Ήδη οι χρήστες στέλνουν 100 δισ. μηνύματα την ημέρα.

Τους τελευταίους μήνες, το Facebook προσπαθεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη με τους χρήστες μετά το με την υποκλοπή προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων χρηστών με σκοπό τον επηρεασμό τους στις αμερικανικές εκλογές μέσω στοχευμένων διαφημίσεων.

texnologia

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: