Τελευταίες προετοιμασίες για το γκραν πρί της Κυριακής στη Ρωσία

Το Ρώσικο Grand Prix στο Σότσι διεξάγεται για 3η χρονιά. Πρόκειται για μια τεχνική πίστα με μεγάλες εναλλαγές και πολύ λεία επιφάνεια. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλή φθορά των ελαστικών αλλά και μειωμένη πτώση στην απόδοσή τους λόγω τοπικής υπερθέρμανσης.  Για τέταρτη φορά φέτος σε ισάριθμους αγώνες επιλέχθηκαν η μέση, η μαλακή και η πολύ μαλακή γόμα για το αγωνιστικό τριήμερο. Φέτος ίσως είναι και η τελευταία φορά που γίνεται αγώνας υπό το φως της ημέρας στη Ρωσία. Δεν αποκλείεται του χρόνου να έχουμε νυχτερινό αγώνα στο Σότσι.

Για φέτος πάντως οι ειδικοί της Pirelli έχουν μετρήσει κάθε λεπτομέρεια που θα τους είναι χρήσιμη. Η  άσφαλτος  στην πίστα ,παρά το γεγονός ότι έχει στρωθεί πριν τρία χρόνια, ακόμη μορφοποιείται οπότε μπορεί να υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Με τη φθορά και την πτώση στην απόδοση να είναι ιδιαίτερα χαμηλές δεν περιμένουμε μεγάλο αριθμό πιτ στοπ. Για φέτος οι  καιρικές συνθήκες είναι συνήθως ήπιες οπότε δε θα είναι μεγάλο θέμα η πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης.

H πιο απαιτητική στροφή είναι η 3: πρόκειται για μια παρατεταμένη αριστερή με πολλές κορυφές που θυμίζει στην στροφή 8 στην Κωνσταντινούπολη.

Και κάτι πολύ βασικό:

•             Περίπου τα 1.7km από τα 5.848m του γύρου είναι δημόσιοι δρόμοι ανοιχτοί στην κυκλοφορία.

•             Το κράτημα στην πίστα αναμένεται να βελτιωθεί πολύ κατά τη διάρκεια του τριημέρου καθώς η διαδρομή δεν χρησιμοποιείται συχνά.

Πάντως η Mercedes, η Ferrari και η Red Bull έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις όσον αφορά στην επιλογή γομών για το Σότσι.

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ:

•             Λευκή μέση: Σχεδιασμένη για να αποδίδει καλύτερα σε χαμηλές θερμοκρασίες θυσιάζει μέρος της απόδοσης για μεγαλύτερη αντοχή.

•             Κίτρινη, μαλακή: έπαιξε κομβικό ρόλο στη νίκη του Rosberg στην Κίνα καθώς εκκίνησε τον αγώνα μ” αυτή τη γόμα.

•             Κόκκινη, πολύ μαλακή: Διαθέτει σημαντικό πλεονέκτημα απόδοσης που την καθιστά ιδανική για τις κατατακτήριες δοκιμές.

Πέρσι πρώτος είδε την καρό σημαία του τερματισμού ο  Hamilton ο οποίος έκανε μόνο μια  αλλαγή. Ξεκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή στον 32ο γύρο.

 

PAUL HEMBERY, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ PIRELLI:

«Επιστρέφουμε στη Ρωσία έξι μήνες μετά τον προηγούμενο αγώνα. Πιθανόν οι συνθήκες την άνοιξη θα είναι διαφορετικές απ” ότι ήταν πέρυσι το φθινόπωρο. Απ” όσες πίστες επισκεπτόμαστε μέσα στο χρόνο, πρόκειται για μια από αυτές που φθείρουν λιγότερο τα ελαστικά. Αναμένουμε λοιπόν τα ελαστικά να χρησιμοποιούνται για πολλούς γύρους ακόμη και η πολύ μαλακή γόμα όπως έδειξε πέρυσι ο Lewis Hamilton. Παρόλα αυτά η αυξημένη απόδοση που παρατηρούμε στα μονοθέσια του 2016 θα αυξήσει αντίστοιχα τη φθορά. Γι” αυτό οι ελεύθερες δοκιμές θα είναι πολύ σημαντικές καθώς οι ομάδες πρέπει να διαβάσουν με ακρίβεια τη συμπεριφορά των ελαστικών με τη νέα γενιά μονοθεσίων, στις νέες συνθήκες».

Μερικές λεπτομέρειες για όσους πάτε στη Ρωσία για να παρακολουθήσετε τον αγώνα.

Μπορείτε να κάνετε σκι μετά το Ρώσικο Grand Prix στο Σότσι καθώς η χειμερινή περίοδος ολοκληρώνεται γύρω στις 20 Μαΐου.

now24.gr-auto

Tags: , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: