Τελευταία ελπίδα για τον Lewis Hamilton το Grand Prix στην Αμερική

 

 

Η μάχη των δύο « ομόσταυλων » της Mercedes θα είναι μεγάλη στην Αμερική. Ο Lewis Hamilton  θέλει νίκη και μόνο νίκη και από την άλλη εύχεται για μια εγκατάλειψη του Nico Rosberg. Μόνο αν συμβεί αυτό θα ελπίζει για το πρωτάθλημα. Δηλαδή αν ο Nico Rosberg δεν τερματίσει στους υπόλοιπους αγώνες.

Αυτή την στιγμή ο Nico Rosberg προηγείται με 313 βαθμούς ενώ ο Lewis Hamilton ακολουθεί με 280 βαθμούς. Πιο πίσω στην 3η θέση βρίσκεται ο οδηγός της Red Bull  Daniel Ricciardo με 212 βαθμούς και στην 4η θέση ακολουθεί ο οδηγός της Ferrari Kim Raikkonen με 170 βαθμούς. Οι δύο οδηγοί στην 3η και 4 θέση ελπίζουν να φτάσουν στην αυλαία του φετινού πρωταθλήματος της F1 με αυτή τη σειρά.

Η πίστα στην Αμερική έχει μια ιδιαιτερότητα . Η φορά περιστροφής των μονοθεσίων είναι αντίθετη των δεικτών του ρολογιού. Η πίστα έχει μοναδική χάραξη υιοθετώντας στοιχεία από διάσημες στροφές της F1.

Ωστόσο στην Αμερική (Circuit of the Americas)  οι οδηγοί προσανατολίζονται στην  P Zero μέση γόμα (άσπρο σιρίτι), P Zero μαλακή γόμα (κίτρινο σιρίτι), P Zero πολύ μαλακή γόμα (κόκκινο σιρίτι). Πέρυσι η καταρρακτώδης βροχή είχε ως αποτέλεσμα την ακύρωση κάποιων περιόδων ενώ τα σλικ ελαστικά δεν είχαν χρησιμοποιηθεί καθόλου έως τη μέρα του αγώνα. Φέτος οι ομάδες ελπίζουν σε καλύτερο καιρό ώστε να μπορέσουν να κάνουν δοκιμές σε στεγνό οδόστρωμα και να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για το πώς λειτουργούν στην πίστα του Τέξας, οι τρεις επιλεγμένες γόμες. Παρά ταύτα η εμπειρία μας από το παρελθόν έχει καταδείξει ότι είναι πιθανή, ευρεία ποικιλία συνθηκών: Αυτός είναι ένας ακόμη παράγοντας που οι ομάδες πρέπει να λάβουν υπόψη τους σ’ αυτό το παγκοσμίως δημοφιλές Grand Prix με τις τόσες πολλές διαφορετικές τεχνικές προκλήσεις.

Τι έχουν επισημάνει οι οδηγοί και που ρίχνουν ιδιαίτερη προσοχή. Η στροφή Νο 1 είναι ένα ανηφορικό αριστερό πέταλο που κρύβει παγίδες καθώς είναι δύσκολο να εκτιμήσεις μ’ ακρίβεια το σημείο φρεναρίσματος. Η στροφή Νο 11 είναι ένα ακόμη σημείο κλειδί ,. Εκεί τα μονοθέσια στρίβουν ενόσω ακόμη φρενάρουν. Στην πίστα υπάρχουν τρεις μακριές ευθείες, υψηλής ταχύτητας.  Εκεί τα ελαστικά αποβάλλουν θερμότητα, έτσι το φρενάρισμα αμέσως μετά, κρύβει παγίδες.

Τον περσινό αγώνα των 56 γύρων είχε κερδίσει ο Lewis Hamilton . Είχε ξεκινήσει με ενδιάμεσα ελαστικά και έβαλε τη μαλακή γόμα δυο φορές στον 18ο και στον 43ο γύρο.

 

  Τελευταία ελπίδα για τον Lewis Hamilton το Grand Prix στην Αμερική

now24.gr-auto

Tags: , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: