Τα LPG της Renault και τα Dacia κόντρα στις αυξήσεις των καυσίμων

Το Renault Group πρωταγωνιστεί και στην Ελλάδα  στους κινητήρες διπλού καυσίμου, καθώς διαθέτει στην αγορά κατ΄ αποκλειστικότητα, μια πλήρη γκάμα μοντέλων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης / υγραερίου) .

Δεν θα σταθούμε στις πρόσφατες ανατιμήσεις στα καύσιμα. Απλά θα επισημάνουμε ότι η χρήση του υγραερίου (LPG) ως κινητήριο καύσιμο δεν αποκλείεται στο μέλλον να είναι  μονόδρομος για τις καθημερινές μετακινήσεις.

Η τιμή του υγραερίου είναι μέχρι και 60% χαμηλότερη της βενζίνης και  50% χαμηλότερη από αυτή του πετρελαίου κίνησης. Εκτός των άλλων υπάρχει μεγαλύτερη αυτονομία στα αυτοκίνητα με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου) .

Έχουμε ακούσει από αρκετούς οδηγούς να λένε ότι φοβούνται το υγραέριο. Υποστηρίζουν ότι υπάρχει κίνδυνος έκρηξης. Αν οι μετατροπές που γίνονται από διάφορους μηχανικούς δεν είναι σωστές πολλά μπορούν να συμβούν. Αν όμως η εγκατάσταση είναι εργοστασιακή (από τη μάνα τους δηλαδή) τότε δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. Είναι σημαντικό να έχεις τη σφραγίδα της γνησιότητας και της εγγύησης. Για αυτό όταν κάποιος θελήσει να αποκτήσει αυτοκίνητο με κίνηση LPG καλό θα είναι να κάνει σωστά την  παραγγελία του νέου Ι.Χ.

Όσον αφορά στους κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης / υγραερίου) το Renault Group, έχει εμπειρία άνω των 11 χρόνων. Για το Renault Group το υγραέριο (LPG) είναι μία ουσιαστική εναλλακτική κίνησης που ταυτόχρονα περιορίζει και τις εκπομπές ρύπων.

Όλα τα μοντέλα του Renault Group που εφοδιάζονται με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, από το best seller Renault Clio και το απόλυτο crossover Renault Captur, μέχρι το δημοφιλές SUV Dacia Duster και τα Dacia Sandero Streetway & Sandero Stepway, εξοπλίζονται με τον σύγχρονο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe 100 ίππων, ο οποίος έχει δεχθεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις για να συνεργάζεται ομαλά και αξιόπιστα με το LPG.

Η εγκατάσταση του συστήματος υγραεριοκίνησης γίνεται στη γραμμή παραγωγής του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός εργοστασιακού τελικού προϊόντος που διέπεται από τα ίδια πρότυπα ασφάλειας, αξιοπιστίας και μακροζωίας, όπως και κάθε άλλου που βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής Renault & Dacia. Παράλληλα, η δεξαμενή του υγραερίου είναι φτιαγμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και τοποθετημένη στο χώρο που, στις απλές εκδόσεις, τοποθετείται ο εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα), χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος των αποσκευών.

Το υγραέριο (LPG) είναι ένα μείγμα προπανίου και βουτανίου, ενώ η καύση του παράγει λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα, λιγότερους υδρογονάνθρακες και λιγότερα οξείδια του αζώτου από τη βενζίνη. Εκπέμπει κατά 10% λιγότερους ρύπους από ό,τι ένας κινητήρας βενζίνης. αναδεικνύοντας έναν πιο οικολογικό χαρακτήρα.

Σημαντικό είναι ότι το συνολικό κόστος ανά χιλιόμετρο είναι χαμηλότερο σε σχέση τόσο με έναν κινητήρα βενζίνης, όσο και με έναν diesel. Το καλό είναι ότι στη χώρα μας υπάρχει πυκνό δίκτυο πρατηρίων ανεφοδιασμού που διαθέτουν LPG  και οι οδηγοί δεν προβληματίζονται –όπως συμβαίνει ακόμη με τα 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα- για τις μετακινήσεις τους.

 

 

Τα LPG της Renault και τα Dacia κόντρα στις αυξήσεις των καυσίμων gr.

now24.gr-auto

Tags: , , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: