Στις 50.000  έφτασαν οι παραγγελίες για το νέο Opel Insignia

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που ένα αυτοκίνητο  γίνεται γρήγορα δημοφιλές. Πρώτα από όλα οι αγοραστές θέλουν αξιοπιστία, ντιζάιν , καλή τιμή και πολλά γκάτζετς. Οι Ευρωπαίοι αγοραστές βρήκαν όλα αυτά στο νέο Opel Insignia. Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι το  86% παραγγέλνει σύστημα infotainment Navi 900 IntelliLink για κορυφαία σύνδεση, το 70% προτιμά τα εργονομικά καθίσματα και το 63% επιλέγει προβολείς IntelliLux.

Η συνδεσιμότητα , η  ενημέρωση, η ψυχαγωγία, το  επίπεδο άνεσης με άριστη ορατότητα και εντυπωσιακή σχεδίαση, είναι μερικά από τα προσόντα του νέου Opel Insignia που μέσα σε λίγους μήνες έχει φτάσει τις 50.000 πωλήσεις σε  όλη την Ευρώπη.

Οι τρέχουσες παραγγελίες ξεπερνούν κατά πολύ κάθε προσδοκία της Opel παρά το ότι η παραγγελιοληψία για τα Insignia Grand Sport και Insignia Sports Tourer ξεκίνησαν μόλις στα μέσα Φεβρουαρίου και το κορυφαίο μοντέλο έφτασε στα καταστήματα των Διανομέων σε πολλές μεγάλες αγορές μόλις στα τέλη Ιουνίου. Τώρα που άρχισε να κυκλοφορεί στην αγορά, οι πρώτες νίκες σε συγκριτικές δοκιμές διαδέχονται η μία την άλλη. Η επιτυχία επιβεβαιώνεται και από τις παραγγελίες των διαφόρων συστημάτων και στοιχείων εξοπλισμού. Ένα υψηλό ποσοστό πελατών παραγγέλνει το κορυφαίο μοντέλο με το ευφυές σύστημα πλοήγησης Navi 900 IntelliLink, εργονομικά καθίσματα πιστοποιημένα από το AGR, ή τη νέα γενιά προβολέων IntelliLux LED matrix, αποδεικνύοντας ότι το δόγμα της Opel να προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες σε προσιτές τιμές έχει απήχηση στους πελάτες – το μέλλον ανήκει σε όλους.

Navi 900 IntelliLink: Ενσωμάτωση Smartphone και ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης

 Πρώτο στη λίστα επιθυμιών όλων σχεδόν των ιδιοκτητών Insignia είναι το Navi 900 IntelliLink – σχεδόν 9 στα 10 Opel Insignia έχουν ήδη παραγγελθεί με το κορυφαίο σύστημα infotainment. Έχοντας ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, διατίθεται με έγχρωμη χωρητική (capacitive) οθόνη αφής 8-ιντσών. Τα δεδομένα χαρτών καλύπτουν όλη την Ευρώπη και με το σύστημα Opel OnStar, προορισμοί προερχόμενοι από τον Σύμβουλο OnStar οι οποίοι αποστέλλονται εκ των προτέρων μέσω της εφαρμογής myOpel για smartphone μπορούν να λαμβάνονται απευθείας στο σύστημα πλοήγησης. Επιπλέον το σύστημα προσφέρει ένα υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης – η αρχική οθόνη μπορεί να προσαρμόζεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του πελάτη. Σύμφωνα με τη φιλοσοφία ‘αγαπημένα’, οι χρήστες μπορούν να προσαρμόζουν στο σύστημα infotainment στις ατομικές τους ανάγκες. Μπορούν να αποθηκεύονται μέχρι 60 αγαπημένα, συμπερ. ραδιοφωνικών σταθμών και τηλεφωνικών επαφών.

Επιπλέον, ανάλογα με τη συσκευή (end device), είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, φέρνοντας τον κόσμο των smartphones μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες Apple να κάνουν τηλεφωνικές κλήσεις, να ενεργοποιούν οδηγίες πλοήγησης προς έναν προορισμό με Apple Maps, να στέλνουν και να λαμβάνουν μηνύματα και να ακούνε μουσική μέσω Spotify απευθείας από την οθόνη αφής ή με φωνητικό έλεγχο μέσω Siri. Μία πλήρης λίστα εφαρμογών Apple CarPlay υπάρχει στο apple.com/ios/carplay. Το Android Auto είναι δομημένο γύρω από τα Google Maps, Google Now και τη φωνητική αναγνώριση στο Google, σε συνδυασμό με ένα αυξανόμενο πακέτο εφαρμογών ήχου και μηνυμάτων. Μία πλήρης λίστα υποστηριζόμενων εφαρμογών διατίθεται στο android.com/auto. Εάν το όχημα διαθέτει Opel OnStar, μπορούν επίσης να συνδέονται smartphones στο ισχυρό 4G/LTE Wi-Fi Hotspot[1]– π.χ. για ένα άψογο online audio streaming.

Απολαμβάνοντας τέλεια ορατότητα με άνεση

 

Εξάλλου, το 70% των νέων Insignia παραγγέλνεται με εργονομικά πιστοποιημένα εμπρός καθίσματα AGR (Aktion Gesunder Rücken / Καμπάνια για πιο Υγιή Πλάτη) για υψηλό επίπεδο άνεσης. Εκτός από τις πολυάριθμες δυνατότητες ρύθμισης, τα εργονομικά εμπρός καθίσματα του νέου Insignia προσφέρουν ένα μοναδικό συνδυασμό ηλεκτρικών ρυθμίσεων πλαϊνών μαξιλαριών και λειτουργιών μασάζ, μνήμης και εξαερισμού. Παρέχουν εξαιρετική άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και συνεχίζουν την παράδοση της Opel στα βραβευμένα και φιλικά προς την πλάτη καθίσματα σε πολύ ελκυστικές τιμές.

Μία από τις αξιοσημείωτες τεχνολογίες που οδηγούν την επιτυχία του νέου Opel Insignia είναι η νέα γενιά των καινοτόμων προβολέων Opel IntelliLux LED® matrix. Το 63% του κορυφαίου μοντέλου της Opel παραγγέλνεται με το καινοτόμο σύστημα. Στο Insignia, τη λειτουργία της μεγάλης σκάλας φώτων εκτελούν 32 τμήματα LED – διπλάσιος αριθμός σε σχέση με του Astra. Ο αυξημένος αριθμός τμημάτων LED επιτρέπει την προσαρμογή διαφόρων σχεδίων φωτισμού στις υπάρχουσες συνθήκες κυκλοφορίες με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια καθώς και ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές. Για βελτιωμένη ορατότητα οδηγώντας σε στροφές με μεγάλη σκάλα φώτων, οι μηχανικοί της Opel πρόσθεσαν μία πρωτοποριακή λειτουργία ενεργού φωτισμού στροφών στους προβολείς IntelliLux LED® matrix του νέου Insignia. Τέλος, ένας ειδικός προβολέας LED που βρίσκεται στη μονάδα μεσαίας σκάλας παρέχει πρόσθετο φωτισμό με ενεργοποιημένη τη λειτουργία της μεγάλης σκάλας σε εμβέλεια μέχρι 400 m.

 

Δημοφιλείς οι ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού

 

Οι ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού που διατίθενται για το νέο Opel Insignia αποδεικνύονται επίσης εξαιρετικά δημοφιλείς μεταξύ των πελατών. Αυτή τη στιγμή, πάνω από το 60% των 50.000 και πλέον αγοραστών του Insignia από όλη την Ευρώπη έχει επιλέξει ανώτερες εκδόσεις, που περιλαμβάνουν σε πολύ περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό και στοιχεία που δεν χρειάζεται να παραγγείλουν στη συνέχεια ως προαιρετικά. Για παράδειγμα, το σύστημα προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar προσφέρεται στάνταρ με την έκδοση ‘Innovation’.

 

Η συνταγή της επιτυχίας

 

Ωστόσο, το νέο κορυφαίο μοντέλο της Opel και ο συνδυασμός καινοτόμων στοιχείων, οδηγικής απόλαυσης, ευρυχωρίας και υψηλού επιπέδου άνεσης δεν έχει απήχηση μόνο στους πελάτες – εντυπωσιάζει και τους συντάκτες αυτοκινήτου από όλη την Ευρώπη. Σύμφωνα με τα πρώτα αποτελέσματα συγκριτικών δοκιμών έναντι διαφόρων ανταγωνιστών που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα, το Insignia αποδεικνύει ότι η Opel έχει βρει για μία φορά ακόμα τη συνταγή της επιτυχίας. Μέχρι σήμερα, το νέο μοντέλο ‘ναυαρχίδα’ της Opel έχει κερδίσει σε οκτώ από 13 συγκριτικά τεστ (62%): δύο νίκες σε Γερμανία (Autostraßenverkehr έκδοση 17/17 και Auto Zeitung έκδοση 17/17), τρεις νίκες σε Ολλανδία (AutoWeek έκδοση 29/17 και online July 21, AutoVisie έκδοση July 6), και από μία σε Γαλλία (caradisiac.com), Πολωνία (Auto Świat, έκδοση 28/17 July 10) και Τσεχία (auto.cz).

 

 

Στις 50.000  έφτασαν οι παραγγελίες για το νέο Opel Insignia

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: