Όλες οι ανάγκες του οδηγού στο πρωτοποριακό app που ετοίμασε ο Πάνος Ισμαήλος

 

‘Όταν είσαι νέος , έχεις καλές βάσεις και  όρεξη για να δημιουργήσεις, τότε με μαθηματική ακρίβεια πετυχαίνεις το στόχο σου.

Η ιδέα είναι καθαρά ελληνική. Μια ιδέα που σίγουρα θα πρωτοστατήσει  στην  παγκόσμια αγορά. Μια ομάδα νέων ανθρώπων – ανάμεσά τους και ο Πάνος Ισμαήλος- ετοίμασε ένα πρωτοποριακό application. Είναι το  i-smailos και σκοπό έχει την εξυπηρέτηση  των πελατών ιδιοκτητών αυτοκινήτων. Με ένα πρωτοποριακό app όλες οι ανάγκες του οδηγού θα συγκεντρώνονται  σ’ ένα κινητό. Όλα θα γίνονται γρήγορα και με απόλυτη διαφάνεια.

Ο Πάνος Iσμαήλος  παράλληλα με τις σπουδές του δουλεύει στην οικογενειακή επιχείρηση. Ο πατέρας του Αντώνης Ισμαήλος έδωσε τις σωστές βάσεις  και έτσι ο Πάνος αντί να κάθεται και να αναπαύεται στις δάφνες, προβληματίζεται για το αύριο και δημιουργεί νέες βάσεις δεδομένων που σκοπό έχουν τη βελτίωση ποιότητας παροχών στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.

Για να αποκτήσει μεγαλύτερη εμπειρία παράλληλα με τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, εργάστηκε για τέσσερα   χρόνια στην ναυτιλιακή Stamco Ship Management και για έναν χρόνο στην Alpha Bank.

Τώρα με το πρωτοποριακό app που δημιούργησε εισάγει στη αγορά του αυτοκινήτου το πιο χρήσιμο εργαλείο. Tο ελληνικό app  είναι βασισμένο στο Customer Relationship Management. Σκοπός είναι να λειτουργήσει συμπληρωματικά με ό,τι λανσάρουν τα εργοστάσια.

Αν και επίσημα  στην Ελλάδα ακόμη δεν έχει παρουσιασθεί η νέα εφαρμογή ωστόσο μπορούμε να σας δώσουμε μερικές πληροφορίες για να καταλάβετε περι τίνος πρόκειται.

Για παράδειγμα το δικό σας αυτοκίνητο είναι ένα Smart. Το Smart  συνδέεται Real time με την αντιπροσωπεία αλλά και το συνεργείο και λειτουργεί ταυτόχρονα και για τους τρείς ως «ημερολόγιο αυτοκινήτου». Ταυτόχρονα μέσω της  δορυφορικής πλοήγησης κάθε οδηγός μπορεί να βρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για το δικό του αυτοκίνητο.  Μπορεί να κάνει ερωτήσεις η να στείλει φωτογραφίες και να λάβει από τους αρμόδιους τις απαντήσεις που χρειάζεται.

Αν την ώρα που κάποιος ταξιδεύει  ανάψει ένα λαμπάκι στο καντράν του, τώρα δεν θα πρέπει να προβληματίζεται. Μέσω αυτής της εφαρμογής θα στέλνει τη φωτογραφία στο αρμόδιο γραφείο των τεχνικών υπηρεσιών και σε λίγα λεπτά θα έχει υπεύθυνη απάντηση για το πρόβλημα.

Ακόμη μέσω της εφαρμογής θα ενημερώνεται  κάθε οδηγός στο κινητό του για το πότε πρέπει να κάνει σέρβις, πότε θα πρέπει να πάει στο ΚΤΕΟ η σε πόσο διάστημα θα πρέπει  να πληρώσει το ασφαλιστήριο του.

Θα είναι μια εφαρμογή που θα μειώσει τον πονοκέφαλο του προγραμματισμού.

Είναι σίγουρο ότι όταν  παρουσιασθεί αυτή η εφαρμογή θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών αλλά και των επιχειρήσεων του κλάδου του αυτοκινήτου. Στην τελική διαμόρφωση του application συμμετέχει μια μεγάλη Ρουμάνικη εταιρία που έχει εξειδίκευση στον τομέα των εφαρμογών.

Μια δεύτερη επιλογή που θα ονομάζεται  «Kοντά μου» θα δίνει πληροφορίες στον οδηγό για οτιδήποτε θελήσει. Από βενζινάδικο μέχρι φαρμακείο και νοσοκομείο. Και κάτι ακόμη πολύ σημαντικό για τους ξεχασιάρηδες. Όταν σταθμεύετε  κάπου το αυτοκίνητό σας αυτόματα θα αποθηκεύεται η τοποθεσία του. Όταν θέλετε να επιστρέψετε στο όχημά σας , αυτό θα γίνεται εύκολα. Θα μπορείτε να βλέπετε  στο κινητό σας που βρίσκεστε αλλά και που είναι το Ι.Χ σας.

Στην ίδια εφαρμογή θα υπάρχει ακόμη και σύστημα που θα γίνεται κλήση για άμεση επέμβαση.

Οι Γερμανοί της Mercedes , αν μη τι άλλο  θα πρέπει να επιβραβεύσουν τον Πάνο Ισμαήλο,  αυτόν  το νέο άνθρωπο που αν και είναι από τους μεγαλύτερους  dealer των αυτοκινήτων της Mercedes στην Ελλάδα, σκέφτεται εποικοδομητικά και θέτει τις βάσεις για λιγότερο άγχος στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ανεξαρτήτου εργοστασίου. Η επίσημη παρουσίαση στην Ελλάδα θα γίνει αυτές τις ημέρες οπότε θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοποριακή αυτή εφαρμογή.

Όλες οι ανάγκες του οδηγού στο πρωτοποριακό app που ετοίμασε ο Πάνος Ισμαήλος

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: