Οι διαφορετικές στρατηγικές στην επιλογή ελαστικών έπαιξαν το ρόλο τους στη Βαρκελώνη

Τι έπρεπε να ξέρουν καλά οι οδηγοί της F1 στην πίστα της Βαρκελώνης; Την ελεγχόμενη φθορά και τη θερμική πτώση απόδοση. Και αυτός ο συνδυασμός ήταν το κλειδί για έναν πολύ γρήγορο αγώνα.

Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton κέρδισε το Ισπανικό Grand Prix μετά από μια αμφίρροπη μάχη με τον οδηγό της Ferrari, Sebastian Vettel.

Ο Lewis Hamilton εκκίνησε με τη μαλακή γόμα, έβαλε τη μέση γόμα στον 22ο γύρο και έβαλε εκ νέου τη μαλακή στον 37ο γύρο. Αυτό ήταν ένα πιθανό αλλά όχι το θεωρητικά ταχύτερο σενάριο που ήταν αυτό των τριών  αλλαγών. Αυτό ακολούθησε ο τοπικός ήρωας Fernando Alonso τερματίζοντας στην 12η θέση.

Hamilton- Vettel

Η μεταξύ τους μονομαχία ήταν τόσο έντονη που οι δυο τους ακούμπησαν μετά το τελευταίο πιτ στοπ. Αμφότεροι σταμάτησαν δυο φορές μετά την εκκίνηση που έγινε με τη μαλακή γόμα. Όμως ο Hamilton χρησιμοποίησε στο μεσαίο μέρος του αγώνα τη μέση γόμα και τερμάτισε με τη μαλακή γόμα, ενώ ο Vettel συνέχισε στο μεσαίο μέρος του αγώνα με τη μαλακή γόμα και έβαλε τη μέση στο τελευταίο μέρος.

Πάλεψαν σκληρά και οι δυο τόσο στην πίστα όσο και στα πιτ με τις διαφορετικές στρατηγικές και τελικά τερμάτισαν τον αγώνα όπως εκκίνησαν. Οι συνθήκες παρέμειναν ζεστές και χωρίς υγρασία με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να φτάνει τους 43 βαθμούς Κελσίου.

Μόνο τρεις οδηγοί εκκίνησαν τον αγώνα με τη μέση γόμα. Ο οδηγός της Toro Rosso,  Daniil Kvyat ακολούθησε στρατηγική, μέση/μαλακή/μαλακή γόμα και τερμάτισε στους βαθμούς παρότι εκκίνησε από την τελευταία σειρά. Ο Pascal Wehrlein πήρε βαθμούς για λογαριασμό της Sauber, τερματίζοντας 8ος (με ποινή 5 sec) πραγματοποιώντας μια αλλαγή και χρησιμοποιώντας σχεδόν για την ίδια απόσταση τη μαλακή και τη μέση γόμα.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

«Ο Hamilton πήρε τη νίκη χάρη στη μειωμένη πτώση λόγω θερμικής καταπόνησης και τη δυνατή συμπεριφορά της μεσαίας γόμας που χρησιμοποίησε στο δεύτερο μέρος αγώνα.

Την ίδια στρατηγική ακολούθησε και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο που τερμάτισε 3ος. Η θερμική πτώση απόδοσης και η φθορά κρατήθηκαν χαμηλά παρά τις υψηλές θερμοκρασίες οδοστρώματος. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στον ταχύτερο γύρο που πέτυχε ο Hamilton μόλις δυο γύρους πριν το τέλος. Ο χρόνος αυτός είναι 3.4 ταχύτερος από τον αντίστοιχο περσινό».

Οι διαφορετικές στρατηγικές στην επιλογή ελαστικών έπαιξαν το ρόλο τους στη Βαρκελώνη

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: