Ο Verstappen στη Jeddah «έκλεψε» δίκαια τη νίκη από τον Leclerc

Για πρώτη φορά μετά το 2015, ξεκίνησαν τον αγώνα, στη πίστα Jeddah Cornicle Circuit της Σαουδικής Αραβίας, 18 μονοθέσια αντί 20 που ξεκινούν σε κάθε αγώνα. Η πρώτη απουσία ήταν του Mick Schumacher ,ο οποίος είναι καλά και φωτογραφήθηκε στην πίστα , αλλά δεν τον άφησε η ομάδα του  να τρέξει σήμερα για προληπτικούς λόγους μετά το ατύχημα που είχε στα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Η δεύτερη απουσία ήταν του Tsunoda που κατά την διάρκεια των αναγνωριστικών γύρων, αντιμετώπισε πρόβλημα με την μονάδα ισχύος του κινητήρα του.

Από τα 18 μονοθέσια τερμάτισαν 14 στην πίστα με τις 27 στροφές και τους 50 γύρους με τα 6.174χλμ. κάθε γύρος.

Ο οδηγός της Red Bull Sergio Perez που πήρε το Σάββατο την πρώτη Pole Position της καριέρας του ξεκίνησε σωστά, κράτησε την πρωτοπορία του μέχρι στον 16ο γύρο όταν ο Latifi χτύπησε στις μπαριέρες. Το Safety Car μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και εκεί άλλαξε και η σειρά. Επικεφαλής βρέθηκε ο Leclerc (Ferrari) έχοντας πίσω του τον Verstappen (Red Bull).

Ο αγώνας

Ο Hamilton κατάφερε να κερδίσει μόλις μία θέση κατά την εκκίνηση, κατάφερε να φτάσει μέχρι την 7η θέση αλλά μετά βρέθηκε στην 10η θέση.

Μία μάχη ανάμεσα σε ALonso και Ocon (και οι δύο οδηγοί ανήκουν στην ομάδα της Alpine) παραλίγο να οδηγήσει σε επαφή με τους μηχανικούς να δίνουν τις ανάλογες οδηγίες. Παράλληλα ο πρωτοπόρος Perez μεγαλώνει την απόσταση του από τον δεύτερο Leclerc, ενώ ακολουθεί ο Max Verstappen.

Η ενδοοικογενειακή μάχη μεταξύ Alonso και Ocon συνεχίζεται για αρκετούς γύρους με τον Bottas στην 8η θέση να ακολουθεί και να περιμένει ένα λάθος ώστε να προσπεράσει.

Έχοντας περάσει τα μισά του αγώνα, ο Max Verstappen θα πετύχει για πρώτη φορά τον ταχύτερο γύρο, κυνηγώντας να «ανοίξει» το DRS του, ώστε να το χρησιμοποιήσει στην ευθεία για μία προσπέραση. Σύστημα DRS που ενεργοποιείται όταν η απόσταση μεταξύ των δύο μονοθεσίων είναι κάτω από 1 δευτ.

Εντυπωσιακό το γεγονός πως μέσα από τα team radio ακούμε ότι αρκετές από τις ομάδες, υπολογίζουν τη στρατηγική τους, έχοντας στο μυαλό τους πως και δεύτερο Safety Car θα κάνει την είσοδο του.

Στον 34ο γύρο, σταδιακά αρχίζουν να φαίνονται οι καταπονήσεις στα ελαστικά, την ώρα που Alonso περνά στην 7η θέση, προσπερνώντας τον Magnussen με ευκολία. Παράλληλα ο Verstappen δεν πιέζει αρκετά για την πρώτη θέση, καθώς περιμένει τον Leclerc να καταπονήσει τα ελαστικά του.

Στον 37ο γύρο ο Ricciardo χάνει ισχύ από τον κινητήρα του, και το μονοθέσιο του ακινητοποιείται  μέσα στην πίστα, την ώρα που και ο Bottas θα αποχωρήσει από τον αγώνα. Και τρίτο μονοθέσιο όμως θα αποχωρήσει, ο Alonso ο οποίος επίσης αντιμετωπίζει πρόβλημα με το μονοθέσιο του, βγαίνει εκτός. Την ευκαιρία του νέου Safety Car καρπώνονται οι υπόλοιποι οδηγοί αλλάζοντας τα ελαστικά τους.

Πλέον στον 38ο γύρο με το εικονικό Safety Car, τρία συνολικά μονοθέσια αποχωρούν από τον αγώνα  τα 2 εκ των οποίων τα σπρώχνουν μέχρι τα pits οι υπεύθυνοι ασφαλείας).

Στον 41ο γύρο αρχίζει ξανά ο αγώνας με τον Hamilton να βάζει τελικά τη μέση γόμα και να πέφτει στην 12η θέση. Πλέον η μάχη μεταφέρεται για την πρώτη θέση όπου ο Ολλανδός έχει μειώσει στο μισό δευτερόλεπτο.

Πλέον ο Verstappen θα περάσει αρχικά αλλά στην ευθεία ο Leclerc θα ξαναπεράσει πρώτος. Τρομερή μάχη για την πρωτιά που συνεχίζεται για αρκετούς γύρους.

Στον 47ο γύρο ο Ολλανδός θα ξαναπεράσει πρώτος μετά το λάθος του  Leclerc  στην στροφή. Στον 48ο γύρο έχουμε κίτρινη σημαία στο πρώτο κομμάτι της πίστας, όσο ο Verstappen παραμένει πρώτος με τον Leclerc να δίνει τον καλύτερο του εαυτό. Αλλά και στα σημεία που δεν υπήρχε κίτρινη σημαία ο Μονεγάσκος δεν κατάφερε να κάνει κα΄τι ιδιαίτερο.

Ο Verstappen στη Jeddah «έκλεψε» δίκαια τη νίκη από τον Leclerc gr.

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: