O Oίκος Prada μόλις παρουσίασε μία συλλογή που απευθύνεται στους Millennials

H επίδειξη για τη σεζόν S/S 2019 έγινε στο Μιλάνο, στο νέο πολυχώρο Fondazione Prada που μόλις άνοιξε και ένα από τα κύρια μελήματα της Miuccia  ήταν να αναδείξει την χρηστικότητα και την ποικιλομορφία αυτού του ιδρύματος που στόχος του είναι να φιλοξενήσει και να αναδείξει την βαριά κληρονομιά του Οίκου. Οι δημοσιογράφοι και οι fashion influencers που παρακολούθησαν το show κάθισαν σε σκαμνιά Verner Panton τα οποία ήταν κατανεμημένα στον χώρο πάνω σε έναν χάρτη με γεωγραφικές συντεταγμένες που έδειχναν την χώρα από όπου έχει προέλθει κάθε καλεσμένος, γιατί όπως είπε στην Βρετανική Vogue η ίδια η σχεδιάστρια: «ήθελα να εισαγάγω την αληθινή ζωή εδώ μέσα, η τέχνη δεν είναι μερικές φορές αρκετή για να νιώσουν άνετα οι άνθρωποι».

Περνώντας «στα των ρούχων», η νέα καλοκαιρινή συλλογή Prada έχει σαφή στόχευση σε ένα διαφορετικό κοινό από αυτό που μας έχει συνηθίσει το brand, απευθύνεται στους Millennials, παρόλο που η designer δεν το παραδέχεται: «Δεν μου αρέσει όταν οι άνθρωποι συγκεντρώνουν όλο το νόημα μίας ενέργειας γύρο από έναν όρο όπως είναι οι ‘Millennials’ (aka η γενιά των ανθρώπων που έχουν γεννηθεί μετά το 2000). Σημαίνει ότι το κάνουν για να πουλήσουν απλά πράγματα. Οι νέοι είναι διαφορετικά είδη, δεν μπαίνουν όλοι κάτω από την ίδια ‘ομπρέλα’. Είναι έξυπνοι, είναι ηλίθιοι, είναι καλλιεργημένοι, είναι mainstream. Eγώ με τα ρούχα μου θέλω να απευθύνομαι συνολικά σε όλους τους ανθρώπους και αυτό που με ανησυχεί σε αυτήν την περίπτωση είναι η απλούστευση και η γενίκευση που κρύβεται πίσω από αυτόν τον όρο».

Ανάμεσα στα ρούχα της S/S 2019 Collection συναντάμε ποδηλατικά shorts, σατέν mini φορέματα σε άλφα γραμμή, σαλοπέτες, κορμάκια με έντονο cleavage και sporty design αλλά και κομμάτια που παραπέμπουν στις δεκαετίες του ‘60 και του ’70, στην πιο athleisure και σύγχρονη μορφή τους. Floral σχέδια, neon λεπτομέρειες, vinyl στοιχεία και μεταλλιζέ υφάσματα έδιναν μία πιο pop χροιά ακόμα και σε ρούχα που εκ πρώτης όψεως θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει «πιο συμβατικά και καθωσπρέπει».

Αυτή η στόχευση της Prada σε ένα πιο «ανώριμο ηλικιακά κοινό» είχε έναν αντίκτυπο δροσιάς και φρεσκάδας στη συλλογή της και έφερε έναν αέρα ανανέωσης στα αυστηρά designs του brand που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε τα τελευταία χρόνια. Γιατί η μόδα όταν χάνει τον «παιχνιδιάρικο» χαρακτήρα της βαλτώνει… και εμπορικά αλλά και καλλιτεχνικά.
Δες επίσης: 

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: