Ο 20χρονος Kalle Rovanpera με Toyota Yaris WRC κέρδισε το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις

Από το δεύτερο σκέλος του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις φαίνεται ότι είχε ξεκαθαρίσει το τοπίο. Το πλήρωμα της Toyota (Rovanpera-Haltunen) πήγαινε αέρα στις περισσότερες ειδικές διαδρομές. Από το Σάββατο κυριάρχησε στις τέσσερις πρώτες ειδικές της ημέρας και έφτιαξε τη διαφορά που τον οδήγησε με ασφάλεια στην τελευταία ημέρα του αγώνα. Στην πρώτη ειδική διαδρομή της Κυριακής ο Rovanpera ξεκαθάρισε τα πράγματα κερδίζοντας με άνεση την ειδική κόβοντας την όρεξη σε Tanak-Jarveoja και Sebastien Ogier – Ingrassia για τη διεκδίκηση της νίκης.

Είχε δημιουργήσει απόσταση ασφαλείας ωστόσο ο 20χρονος οδηγός Kalle Rovanpera το μόνο που δεν έκανε ήταν να μειώσει το ρυθμό του. Αντίθετα συνέχιζε να πηγαίνει οριακά και να κερδίζει τις ειδικές διαδρομές.

Στην Power Stage ο 20χρονος οδηγός της Toyota κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση παίρνοντας ακόμα 5 βαθμούς, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο το Ράλι Ακρόπολις. Αυτή είναι η δεύτερη νίκη του οδηγού της Toyota φέτος και ξεκάθαρα έχει όλο το μέλλον μπροστά του να κάνει σημαντικά πράγματα.

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε τον αγώνα ο Ott Tanak με συνοδηγό τον Jarveoja με το εργοστασιακό Hyundai i20 WRC.Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Ogier πουβρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας.

Ο Γάλλος ήταν ξεκάθαρα ο μεγάλος κερδισμένος του Ακρόπολις καθώς είδε τους σημαντικούς του αντιπάλους στο πρωτάθλημα να αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα. Αυτό του επέτρεψε να μπει σε… safe mode και με σωστή στρατηγική να πάρει τους σημαντικούς βαθμούς της 3ης θέσης. Στην Power Stage μάλιστα κατάφερε να φέρει το Toyota Yaris GR WRC του στην 3η θέση κερδίζοντας επιπλέον 3 βαθμούς.

Ο Βέλγος Neuville λόγω των προβλημάτων που είχε την πρώτη ημέρα του αγώνα έμεινε πίσω ( 8η θέση Γενικής). Ταχύτητος ήταν ο νεαρός Elfyn Evans που τερμάτισε 6ος.

Ο Dani Sordo είχε εξαιρετική απόδοση στο Ράλι Ακρόπολις τερματίζοντας τον αγώνα στην 4η θέση.

Η μάχη των πληρωμάτων της M-Sport Ford έληξε άδοξα λίγο πριν την έναρξη της πρώτης ειδικής διαδρομής της τελευταίας ημέρας. Ο Adrien Fourmaux λίγο πριν μπει στην 13η Ε.Δ. αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του Fiesta του και έχασε τη σειρά του. Δέχτηκε ποινή τριών λεπτών και κατάφερε να μπει τελικά στην ειδική με καθυστέρηση μισής ώρας. Στο τέλος της ημέρας βρήκε την ταχύτητα να αναρριχηθεί ξανά στην 7η θέση της Γενικής Κατάταξης, πίσω από τον Βρετανό teammate του Gus Greensmith.

Την νίκη στην κατηγορία WRC2 κατάκτησε ο Andreas Mikkelsen με το Skoda Fabia EVO. Ο Νορβηγός ήταν πολύ γρήγορος στις τρεις ειδικές της Κυριακής και κατάφερε να αφήσει πίσω του τον Marco Bulacia επίσης με Skoda Fabia EVO. Στην κατηγορία WRC3 η νίκη πήγε στον Rossel με το Citroen C3, ο οποίος άντεξε την πίεση του Kajetan Kajetanowicz με τον Πολωνό να τερματίζει τελικά στη 2η θέση της WRC3. Κορυφαίο ελληνικό πλήρωμα ήταν εκείνο των Κεχαγιά/Τσαούσογλου με το Skoda Fabia EVO το οποίο έφεραν στην 5η θέση της κατηγορίας WRC3 και στην 20η θέση της Γενικής Κατάταξης.

Ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης ανακοίνωσε στην Τελετή Λήξης ότι το Ράλι Ακρόπολις θα βρίσκεται στο αγωνιστικό ημερολόγιο του WRC τόσο το 2022 όσο και το 2023!

Ο 20χρονος Kalle Rovanpera με Toyota Yaris WRC κέρδισε το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις gr.

now24.gr-auto

Tags: , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: