Μύκονος: Νέα καταγγελία για το DK Oyster – «Πληρώσαμε €500 για 12 στρείδια και τέσσερα ποτά»

Μοιάζει να μην έχουν τέλος οι αναφορές σε διεθνή μέσα από τουρίστες που επισκέφτηκαν τη Μύκονο, σχετικά με τα ποσά που κλήθηκαν να πληρώσουν, όταν επισκέφτηκαν το «περίφημο», πλέον, εστιατόριο με τα «χρυσά» καβουροπόδαρα, DK Oyster.

Λιγότερο από μια εβδομάδα μετά τη μαρτυρία Καναδών τουριστών, οι οποίοι υποχρεώθηκαν να καταβάλουν περίπου 600 δολάρια για ένα πιάτο στρείδια, το εστιατόριο έγινε ξανά viral για ένα ακόμη περιστατικό υποτιθέμενου εκβιασμού. Αυτή τη φορά, το DK Oyster φέρεται να χρέωσε ένα ζευγάρι από τις ΗΠΑ με 510 δολάρια για δώδεκα στρείδια και τέσσερα ποτά.


«Ο σύζυγός μου έλεγε: “Πρέπει να έχει γίνει κάποιο λάθος”», δήλωσε στη The Sun η 50χρονη δικηγόρος Theodora McCormick από το Νιου Τζέρσεϊ, για την «περίεργη εμπειρία» που βίωσε τον περασμένο μήνα, ενώ έκανε διακοπές με τον σύζυγό της στο νησί των Κυκλάδων. Όπως ανέφερε, αναζητούσαν ταξί για να επιστρέψουν στο ξενοδοχείο τους, όταν είδαν μια πινακίδα έξω από το DK Oyster που εξηγούσε ότι μπορούσαν να κάνουν κλήση για ταξί μόνο από το εσωτερικό του καταστήματος.

«Είπα στον σύζυγό μου: Γιατί δεν καλούμε ένα ταξί και να πάρουμε κι ένα ποτό», είπε η McCormick και συνέχισε: «Αυτό ήταν το μεγάλο μου λάθος».

Οι δυο Αμερικανοί τουρίστες συνειδητοποίησαν πως κάτι περίεργο συνέβαινε, όταν ζήτησαν από έναν σερβιτόρο να τους δώσει τον κατάλογο με τα κοκτέιλ και εκείνος τους έδωσε μια λίστα με επιλογές ποτών. Εκείνοι με τη σειρά τους, παρήγγειλαν δύο μπύρες, δύο μαρτίνι και 12 στρείδια, τα οποία ο σερβιτόρος φέρεται «να τους πίεσε» να παραγγείλουν.


Και ενώ το ζευγάρι είχε προετοιμαστεί για τις premium τιμές της παραγγελίας του, δεν μπορούσε να φανταστεί το εξωφρενικό ποσό που θα εμφανιζόταν, τελικά, στον λογαριασμό.

«Ήταν Μύκονος- ξέραμε ότι θα ήταν κάτι γελοίο… 250 και κάτι ευρώ, αυτό σκεφτόμασταν», είπε η McCormick. «Αλλά όταν πήραμε τον λογαριασμό, είδαμε πως ήταν γύρω στα 500 ευρώ».

Όταν προσπάθησαν να διαμαρτυρηθούν για τον λογαριασμό, το ζευγάρι περικυκλώθηκε από «μια ομάδα μεγαλόσωμων ανδρών σερβιτόρων», οι οποίοι δεν έφευγαν μέχρι η McCormick και ο σύζυγός της να συμφωνήσουν να βγάλουν τα χρήματα από το πορτοφόλί τους.

«Είπα στον σύζυγό μου: “Είμαστε σε μια ξένη χώρα”. Είναι γελοίο, αλλά προφανώς πρόκειται για κάποιου είδους απάτη. Θα πληρώσουμε και θα προσπαθήσουμε να τα βρούμε με την εταιρεία πιστωτικών καρτών μας αργότερα» τόνισε η 50χρονη δικηγόρος.

Οι ανησυχίες της επιβεβαιώθηκαν όταν επέστρεψε στο ξενοδοχείο με τον σύζυγό της και διάβασαν ουκ ολίγες αρνητικές κριτικές για το DK Oyster στη σελίδα Tripadvisor. Όπως ανέφερε, το εστιατόριο είχε μόλις 2,5 στα 5 αστέρια, βάσει 1.576 κριτικών από δυσαρεστημένους πελάτες, οι οποίοι χαρακτηρίζουν το μαγαζί «απόλυτη κοροϊδία» που διευθύνεται από «κλέφτες» και το «χειρότερο μέρος σε όλη την Ελλάδα».

Η McCormick δήλωσε ότι αισθάνθηκε ιδιαίτερα ανόητη, καθώς «συνήθως δεν πέφτω σε τέτοιου είδους απάτες». Παράλληλα, Κατηγόρησε την επιχείρηση ότι εφαρμόζει ένα «παράξενο επιχειρηματικό μοντέλο» που βασίζεται στο «να κλέβει τουρίστες και να κάνει τους ανθρώπους δυστυχισμένους».

Φυσικά, η δικηγόρος και ο σύζυγός της δεν είναι οι πρώτοι που φέρονται να εξαπατήθηκαν από την DK Oyster, καθώς έχει προηγηθεί σειρά από παρόμοιες καταγγελίες.

Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης Δημήτρης Καλαμαράς αρνήθηκε τους ισχυρισμούς, αναγνώρισε τις πολλές κακές κριτικές στο Tripadvisor, επιμένοντας, όμως, ότι είναι όλες ψευδείς.

«Δυστυχώς, όλοι εμείς που εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας έχουμε προσεγγιστεί από διαβόητους “influencers”, οι οποίοι, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Καλαμαράς.

.

Πηγή: Protothema.gr

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: