Με πτώση στις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων έκλεισε ο Ιούλιος

Καθόλου καλός δεν ήταν ο Ιούλιος που πέρασε  για τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Η πτώση είναι διψήφια και αυτό οφείλεται ότι ο κόσμος είναι επιφυλακτικός στις αγορές του.

Σύμφωνα με τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, έχουν ως εξής:

Ιούλιος 2020Ιούλιος 2019Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά9.51611.722-18,8%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)750729+2,9%
Καινούργια λεωφορεία428+425,0%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)5.3415.658-5,6%
Ιανουάριος — Ιούλιος 2020Ιανουάριος — Ιούλιος 2019Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά46.08677.279-40,4%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)4.2504.968-14,5%
Καινούργια λεωφορεία186275-32,4%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)20.89324.738-15,5%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Ιούλιο, έχει ως εξής:

SegmentΙούλιος 2020Ιούλιος 2019Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος -Ιούλιος 2020Ιανουάριος -Ιούλιος 2019Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A9,9%14,5%-4,69,1%16,2%-7,1
A-SUV0,7%1,0%-0,31,5%1,4%+0,1
A TOTAL10,5%15,4%-4,910,6%17,7%-7,1
B28,2%33,0%-4,828,8%34,4%-5,6
B-SUV20,6%15,4%+5,218,6%11,4%+7,2
B TOTAL48,8%48,4%+0,447,4%45,8%+1,6
C13,1%12,2%+0,913,4%13,1%+0,3
C-SUV21,3%17,6%+3,722,1%17,0%+5,1
C TOTAL34,4%29,8%+4,635,5%30,1%+5,4
D1,4%1,7%-0,31,4%1,4%+0,0
D-SUV2,9%2,3%+0,62,7%2,0%+0,7
D TOTAL4,3%4,0%+0,34,1%3,3%+0,7
E0,2%0,2%+0,00,2%0,2%+0,0
E-SUV0,4%0,1%+0,20,3%0,2%+0,1
E TOTAL0,6%0,3%+0,30,5%0,4%+0,1
F-G0,1%0,0%+0,00,0%0,0%+0,0
F-G-SUV0,1%0,1%+0,00,1%0,1%+0,0
F-G TOTAL0,2%0,1%+0,10,2%0,2%+0,0
SPORTS0,2%0,2%+0,00,2%0,2%+0,0
MPV0,1%0,2%-0,10,1%0,2%-0,1
MPV-M/COMBI0,9%1,6%-0,71,4%2,1%-0,7
 100,0%100,0%+0,0100,0%100,0%+0,0
(Εκ των οποίων SUV46,0%36,5%+9,545,4%32,1%+13,3)

 

Ιούλιος 2020Ιούλιος 2019Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Ιανουάριος –

Ιούλιος 2020

Ιανουάριος –

Ιούλιος 2019

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘20*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘19*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη61,6%63,0%-1,357,7%67,8%-10,152,3%57,2%-4,9
Πετρέλαιο22,9%27,6%-4,726,6%25,5%+1,129,9%33,2%-3,3
Υβριδικά (HEV)12,5%6,9%+5,712,8%4,7%+8,19,4%4,8%+4,6
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)1,3%0,3%+1,11,1%0,3%+0,76,8%2,5%+4,3
Φυσικό αέριο

(bi-fuel)

1,6%1,7%-0,11,7%1,1%+0,61,6%2,3%-0,7
Υγραέριο

(bi-fuel)

0,0%0,6%-0,50,0%0,5%-0,4

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Ιούνιο ως εξής:

Ιούνιος 2020Ιούνιος 2019ΜεταβολήΙανουάριος –Ιούνιος 2020Ιανουάριος –Ιούνιος 2019Μεταβολή
ΕΕ(1)949.7221.222.942-22,3%4.281.5496.915.760-38,1%
ΕΕ 14(2)845.6251.090.744-22,5%3.774.3696.159.663-38,7%
ΕΕ(1) + EFTA(3)986.4661.268.044-22,2%4.448.1677.158.394-37,9%
Ελλάδα8.24913.133-37,2%36.57065.557-44,2%

 

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

 

Με πτώση στις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων έκλεισε ο Ιούλιος gr.

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: