Με κλασικά σχέδια η ομάδα αδειοδότησης προϊόντων της Nissan φέρνει τον… ενθουσιασμό

Έχοντας ως βάση τα ιαπωνικά μοντέλα της Nissan η ομάδα της αυτοκινητοβιομηχανίας και οι συνεργάτες της εργάζονται για να προσφέρουν νέα προϊόντα που «επαναπροσδιορίζουν»  τα κλασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της  φίρμας.

Ο στόχος είναι να προσφέρουν τα προϊόντα της Nissan σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, με μια δόση ενθουσιασμού ακόμα και από την άνεση του καθιστικού τους.

Τι ακριβώς δημιουργεί η ομάδα αδειοδότησης προϊόντων;

Μια καρέκλα που μοιάζει με το πραγματικό κάθισμα ενός Nissan Z; Το πρώτο Iαπωνικό μοντέλο αυτοκινήτου που εμφανίζεται στην γκάμα της LEGO; Ένα πιάτο με σάλτσα σόγιας που φέρει το λογότυπο GT-R;

Ας δούμε ξεχωριστά την κάθε ιδέα που δημιουργείται χάρη στην εξαιρετική δουλειά και την επιμονή των ανθρώπων της Nissan.

Ένα κάθισμα όπως  στο αρχικό Z S30. Η έμπνευση για νέα προϊόντα μπορεί να προέλθει από κάθε λογής μέρη. Η ιδέα για την καρέκλα Z, είναι μόνο ένα παράδειγμα. Η συγκεκριμένη καρέκλα, που δημιουργήθηκε από την Nissan και έναν συνεργάτη της, ήταν ένα προϊόν που συνέπεσε  με την 50η επέτειο του Z, το 2019.

Ο Yoshiyuki Kanamori από την ομάδα αδειοδότησης έδωσε τη δική του εξήγηση για την υλοποίηση αυτής της ιδέας: «Αυτά τα ορόσημα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να επανεξετάσουμε τα κλασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά μας. Ταυτόχρονα είναι ένα βασικό μέσο για να αυξήσουμε το ενδιαφέρον για το νέο προϊόν».

Τα πόδια της καρέκλας σχηματίζουν το σχήμα του λογότυπου Z, ενώ το ύφασμα που χρησιμοποιήθηκε για την ταπετσαρία είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιήθηκε στο Z S30, δίνοντάς της αυτή τη γνήσια και μοναδική αίσθηση από το κάθισμα του θρυλικού μοντέλου.

Κάποια από τα μέλη της ομάδας πρότειναν την προσθήκη μιας πλακέτας που απεικονίζει το έμβλημα του Z, για να ενισχυθεί περαιτέρω η αίσθηση της αυθεντικότητας.

Η ομάδα βρίσκεται πάντοτε σε εγρήγορση για σχέδια που ενσωματώνουν την ταυτότητα της μάρκας Nissan. Για να το πετύχει αυτό, βασίζεται στην τεχνογνωσία κάθε μέλους της.

Κάποιοι που εντάσσονται στην ομάδα διαθέτουν ένα υπόβαθρο στην αδειοδότηση, τον προγραμματισμό προϊόντων, την ανάπτυξη ή τη διαχείριση έργων, ενώ άλλοι φέρνουν στο τραπέζι μια εργασιακή γνώση πάνω στα αυτοκίνητα της Nissan και την τεχνολογία προϊόντων.

Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την εργασία τους, συγκροτούν μια σειρά προϊόντων που επαναπροσδιορίζουν τη μάρκα Nissan, με νέους και εφευρετικούς τρόπους.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το πιάτο που “λειτουργεί” με το χρώμα της σάλτσας σόγιας, ενός αγαπημένου καρυκεύματος στην Ιαπωνία.

Όταν η σάλτσα χύνεται πάνω από τις σκαλισμένες εσοχές του λογότυπου GT-R, το τμήμα GT παραμένει μαύρο. Εν τω μεταξύ, το τμήμα R γίνεται κόκκινο, αναπαράγοντας με ακρίβεια τον χρωματισμό του λογότυπου.

Ο Yoshiyuki Kanamori δήλωσε για το πιάτο-σόγια:

«Το πιάτο με σάλτσα σόγιας είναι ένα πραγματικά διασκεδαστικό στοιχείο.Αισθανόμαστε ότι πραγματικά μεταφέρει τη χαρά ενός μοντέλου όπως το GT-R».

Τα μέλη της ομάδας αδειοδότησης πιστεύουν ότι δεν χρειάζεται να  οδηγείτε για να απολαύσετε τον ενθουσιασμό από αυτού του είδους τα προϊόντα.

Με την κυκλοφορία του LEGO  GT-R NISMO επισημοποιήθηκε  η πρώτη συνεργασία με Ιαπωνικό αυτοκίνητο,  στην ιστορία του φημισμένου Δανέζικου κατασκευαστή παιχνιδιών.

Τώρα, οι λάτρεις της Nissan όλων των ηλικιών μπορούν να διασκεδάσουν, φτιάχνοντας μόνοι τους το εμβληματικό μοντέλο υψηλών προδιαγραφών.

“Εκτός από τα κλασσικά παιχνίδια, επεκτείνουμε τώρα τις δραστηριότητές μας για να συμπεριλάβουμε παιχνίδια smartphone, που μπορούν επίσης να απολαύσουν οι νεότεροι θαυμαστές της Nissan”, δήλωσε ο Kanamori.

Ένα βασικό στοιχείο για να φέρεις τον ενθουσιασμό ενός εμπορικού σήματος στους ανθρώπους είναι η αυξημένη προσβασιμότητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ομάδα αδειοδότησης εργάζεται για να επεκτείνει την προβολή της μάρκας μεταξύ εκείνων που έχουν μικρή ή καθόλου εξοικείωση μαζί της.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι τα ρούχα που διαθέτουν εικονογραφήσεις από την Ιαπωνική εταιρεία σχεδιασμού Swimmy Design Lab.

Τα περισσότερα σχέδια ενδυμάτων της Nissan, μέχρι πρόσφατα, παρουσίαζαν εικόνες από τα ίδια τα αυτοκίνητα Nissan. Ωστόσο, δεδομένης της δημοτικότητας των μοναδικών εικονογραφήσεων του Swimmy Design Lab, η ομάδα αδειοδότησης τους έδωσε πλήρη άδεια να εκπροσωπούν τη μάρκα με νέους και δημιουργικούς τρόπους.

Ο Kanamori και η υπόλοιπη ομάδα αδειοδότησης  δίνουν τη δυνατότητα σε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων να γνωρίσουν τον συναρπαστικό κόσμο της Nissan μέσω των δημιουργιών τους.

Με κλασικά σχέδια η ομάδα αδειοδότησης προϊόντων της Nissan φέρνει τον… ενθουσιασμό gr.

now24.gr-auto

Tags: , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: