Marc Jacobs vs Nirvana: Ο σχεδιαστής απαντάει στην κατηγορία ότι αντέγραψε το λογότυπο του θρυλικού band

 

Ζώντας σε μια εποχή, όπου το grunge είναι πλέον «αποδεκτό» και για την ακρίβεια αποτελεί πηγή έμπνευσης για το lifestyle και τη μόδα, ο Marc Jacobs αποφάσισε να επανακυκλοφορήσει τη συλλογή, μέσω του ομώνυμου brand του. Και τώρα, η συλλογή, για ακόμη μια φορά, προκαλεί. Όχι για το ύφος της αλλά για τα σχέδιά της. Για ένα απ” αυτά, για την ακρίβεια.

Η “Redux Grunge” κολεξιόν περιλαμβάνει ένα graphic t-shirt το οποίο είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένο από το λογότυπο των Nirvana. Συγκεκριμένα , ο σχεδιαστής «δανείστηκε» για την συλλογή τη χαρακτηριστική χαμογελαστή «φατσούλα» που έγινε το trademark της θρυλικής μπάντας το 1991 με την κυκλοφορία του άλμπουμ τους “Nevermind”. Υπάρχει μια μικρή διαφορά στο λογότυπο: εκεί που κανονικά είναι τα μάτια του προσώπου, ο Jacobs έχει βάλει τα αρχικά του “M” και “J”.

 

Μετά την επανέκδοση της συλλογής, οι Nirvana έκαναν μήνυση στον σχεδιαστή, θεωρώντας ότι έχει ξεκάθαρα κλέψει το λογότυπό τους.

Στις κατηγορίες αυτές, η δικηγορική ομάδα του Jacobs ζητάει να απορριφθεί η μήνυση καθώς αρνούνται ότι υπάρχουν ομοιότητες στα δύο σχέδια.

 

Για την ακρίβεια, η Courtney Love (πρώην σύντροφος του lead singer των Nirvana) και η Frances Bean Cobain (κόρη του Kurt Cobain) είναι με το μέρος του σχεδιαστή και τον στηρίζουν από την στιγμή που κυκλοφόρησε την εν λόγω συλλογή. Μάλιστα ήταν εκεί και οι δύο στο launch πάρτι στο L.A. που διοργάνωσε ο σχεδιαστής για την κολεξιόν, με τη Love να έχει σχολιάσει σχετικά σε μια φωτογραφία που ο Jacobs φορούσε το t-shirt: «Ωραία φωτογραφία! Κάτι μου θυμίζει! Φανταστική!».

 

Οι Nirvana δεν έχουν απαντήσει ακόμη στην αίτηση του brand να απορρίψουν την μήνυση.

Η επανέκδοση της “Redux Grunge” συλλογής, όπως ήταν αναμενόμενο, έχει κάνει χαμό. Για την καμπάνια, ο Jacobs έφερε τα «μεγάλα όπλα» για να ποζάρουν σε αυτή. Μοντέλα όπως η Gigi Hadid, Binx Walton, Slick Woods, Maria Carla Boscono κ.ά. φωτογραφήθηκαν από τον Juergen Teller σε μια άκρως ’90s-inspired και «ωμή» καμπάνια.

 

Κεντρική φωτογραφία: AP Photo/Julie Jacobson

Moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: