Mad Clip: Η γεμάτη στροφές διαδρομή ενός τράπερ

Πώς από μια φτωχογειτονιά της Νέας Υόρκης κατάφερε να φτάσει στην κορυφή του ελληνικού τραπ — Τα παιδικά , η τρέλα με τη μουσική, η εκτόξευση στο μουσικό στερέωμα της Ελλάδας, το τελευταίο πάρτυ της ζωής του και το τραγικό τέλος μέσα στα συντρίμμια της αγαπημένης του Porsche

Το αγόρι με την μαύρη μπλούζα στον περίβολο της εκκλησίας της Παναγίτσας στο Φάληρο δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυα του το μεσημέρι. Δεν ήταν το μόνο.

Τα βουρκωμένα πρόσωπα ήταν πολλά. Φίλοι και θαυμαστές του Πίτερ Αναστασόπουλος ή Mad Clip όπως τον ήξεραν όλοι έσπευσαν να τον αποχαιρετήσουν στο τελευταίο του ταξίδι.

Τραγικές φιγούρες, τα μέλη της οικογένειάς του που αγκάλιαζαν το λευκό φέρετρο και οι κολλητοί του φίλοι, αυτοί που ήταν σχεδόν κάθε μέρα μαζί του.

Ήταν και σήμερα, μαζί με πάρα πολλούς από αυτούς που αγάπησαν τη μουσική του και κατ’ επέκταση τον ίδιο, όπως κάποια παιδιά που δεν ξέχασαν την selfie που έβγαλαν μαζί του.

Παιδιά ντυμένα στα μαύρα, αφού το μαύρο χρώμα -είναι το αγαπημένο τους- κυριαρχούσε στο ντύσιμο των πιτσιρικάδων αλλά και των περισσότερων μεγαλύτερων σε ηλικία.

Εκεί και αρκετοί συνάδελφοί του για να πουν το στερνό αντίο, εκεί και ο κολλητός του ο Light, ο πρώτος που έσπευσε την μοιραία νύχτα στο σημείο του δυστυχήματος.

Κι όταν το λευκό φέρετρο βγήκε από την εκκλησία το χειροκρότημα έσμιξε με τις ιαχές «καλό ταξίδι» και «αθάνατος» ενώ έξω δεκάδες οδηγοί μάρσαραν τα μηχανάκια τους.

Παιδιά 15 χρονών σκαρφάλωσαν στα κάγκελα του κοιμητηρίου, την ίδια στιγμή που η κυκλοφορία διακόπηκε και τα τραγούδια του διάσημου τράπερ δονούσαν την ατμόσφαιρα.

Μια ατμόσφαιρα στην οποία κυριαρχούσε η θλίψη για την απώλεια του Πιτ όπως φώναζαν τον Mad Clip οι κολλητοί του, αυτοί που ήταν σχεδόν κάθε μέρα μαζί του.


Κέθε μέρα μέχρι εκείνο το ξημέρωμα της Πέμπτης, που έφυγε από την Βάρκιζα με το αυτοκίνητό του του για την τελευταία διαδρομή της σύντομης ζωής του που ξεκίνησε σε μια φτωχογειτονιά της Νέας Υόρκης και τέλειωσε μέσα σε μια σμπαραλιασμένη Porsche.

«Το πιο μεγάλο όφελος από αυτό που κάνω είναι ότι έχτισα ένα legacy (μύθο) κι αν “φύγω αύριο”, θα μείνει πίσω μου η ιστορία μου. Αυτός ήταν και ο αρχικός στόχος μου και τον πέτυχα. Μπορώ να πω ότι και αύριο να “έφευγα”, θα έφευγα με χαμόγελο». Σχεδόν δύο χρόνια μετά από αυτή τη δήλωση που είχε κάνει στη «Lifo», ο Mad Clip «έφυγε» νωρίς, στα 34 μόλις χρόνια του, ξημερώματα Πέμπτης, όταν η Porsche 911 turbo που οδηγούσε με μεγάλη ταχύτητα ξέφυγε από την πορεία της και καρφώθηκε αρχικά σε μια κολόνα και μετά σε ένα δέντρο.

Και εκεί, στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, γράφτηκε πρόωρα ο επίλογος της σύντομης ζωής του κατά κόσμον Πίτερ Αναστασόπουλου, κυρίαρχης μορφής στον χώρο του ελληνικού τραπ τα τελευταία χρόνια. Μιας ζωής που ξεκίνησε σε μια φτωχή γειτονιά της Νέας Υόρκης και τέλειωσε νωρίς μέσα στα συντρίμμια της αγαπημένης του Porsche, με την οποία ξέφευγε πολλές φορές από την πεπατημένη. Και αν για πολλούς ο Mad Clip ήταν ένας ακόμη μουσικός της τραπ που ακολουθούσε την πεπατημένη των στίχων του «θέλω κότερα, ελικόπτερα», η δική του οπτική για τη ζωή ήταν διαφορετική. «Κάποια στιγμή που θα τελειώσει το κεράκι μου, θέλω να έχω ένα καλό βιογραφικό, πολλά hits, και αύριο-μεθαύριο όταν θα έρθει ένα νέο παλικάρι σε μένα να ξέρει ότι έχει να κάνει με ένα πολύ σοβαρό άτομο», είχε πει.


Το κομμάτι «Κότερα», που κυκλοφόρησε το 2020, έχρισε τον Mad Clip, κατά κόσμον Πίτερ Αναστασόπουλο, απόλυτο σταρ, καθώς παιζόταν παντού — από τα κλαμπ μέχρι τα μπουζούκια

Ζουσε για τη μουσικη

Ο Πιτ, όπως τον φώναζαν οι φίλοι του, ζούσε και ανέπνεε για τη μουσική από την εποχή που πρωτάκουσε ραπ μουσική στη Νέα Υόρκη και πιτσιρικάς ακόμη εντρύφησε στον 2Pac και τον Nottorious BIG. Μόνο που τότε δεν φανταζόταν πού θα τον οδηγούσε η ζωή, ειδικά από τη στιγμή που οι γονείς του αποφάσισαν να χωρίσουν, όταν αυτός ήταν ένα βήμα πριν την εφηβεία. Το διαζύγιο των γονιών του κάνει τον Πίτερ ένα «μπαλάκι» που ταξιδεύει μεταξύ Ελλάδας και Αμερικής, χωρίς να έχει μια σταθερή βάση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για έναν έφηβο. Ακούει συνέχεια ραπ μουσική και στα 17 του αποφασίζει να γίνει MC όχι για να βγάλει λεφτά, αλλά για να αφήσει το δικό του αποτύπωμα και να είναι σεβαστός σε έναν χώρο που δεν αφήνει πολλά περιθώρια σε fake περσόνες. Γνωρίζεται με διάφορα παιδιά του χώρου στην Ελλάδα και αρχίζουν να γυρνάνε από πλατείες σε στούντιο και διαγωνισμούς όπου έπιαναν το μικρόφωνο και ράπαραν.

Ο Mad Clip το έκανε στα αγγλικά, και χρειάστηκε να περάσουν 13 χρόνια για να επιλέξει την ελληνική γλώσσα και να γίνει σχεδόν αμέσως σταρ. Μέχρι τότε πέρασε πολλά, αφού μετά το διαζύγιο η μητέρα του έπαθε κατάθλιψη και αυτός προσπαθώντας να κρατήσει ισορροπίες έμενε πότε στον πατέρα του, πότε στη γιαγιά του και πότε στη μητέρα του. «Δεν είχα τον δεσμό της οικογένειας, δεν υπήρχε έλεγχος και τις αποφάσεις τις έπαιρνα μόνος μου», θα πει χρόνια μετά στην συνέντευξη που παραχώρησε στη «Lifo». Οταν ο πατέρας του τον ενημερώνει ότι ήρθε το χαρτί για να καταταγεί στον Στρατό και ότι θα πρέπει να υπηρετήσει αν θέλει να έρχεται στην Ελλάδα, ο Πιτ το κάνει με βαριά καρδιά. Αγνοώντας τι θα βρει, λόγω του ατίθασου χαρακτήρα του δεν μπορεί να αντέξει τη νέα πραγματικότητα. Κάνει παρέα με κάτι αλάνια σαν τον ίδιο και μέσα σε τέσσερις μήνες μετράει ήδη 180 μέρες φυλακής. Η μετάθεση στην Κομοτηνή δεν θα αλλάξει πολλά.

Την κοπανάει ξανά από το στρατόπεδο και όταν τον συλλαμβάνει η Στρατονομία στέλνεται στο ψυχιατρείο και παίρνει το απολυτήριο Ι5 ως απροσάρμοστος. Λίγο μετά, στα μέσα της δεκαετίας του 2000, γνωρίζεται με τον Drew Astro και μαζί κατεβαίνουν στην Κύπρο για να δουλέψουν σε κλαμπ της Αγίας Νάπας και της Λευκωσίας. Εκεί, για τα επόμενα τρία χρόνια θα βγάλει τα πρώτα του καλά λεφτά και θα κάνει την πρώτη του σοβαρή σχέση, πριν αποφασίσει να επιστρέψει στη Νέα Υόρκη, όπου ένας ξάδερφός του με μεγάλη οικονομική άνεση τον περίμενε. Αρχίζει να ηχογραφεί demo σε στούντιο και κάποια από αυτά έφτασαν μέχρι την Def Jam Records, μία από τις μεγαλύτερες δισκογραφικές εταιρείες στον χώρο της ραπ. Δυστυχώς δεν υπέγραψε ποτέ αφού υπήρξε διαφωνία για το ποιος τον ανακάλυψε και τα ποσοστά των επίδοξων μάνατζερ και αυτή η εξέλιξη τον ρίχνει ψυχολογικά στα τάρταρα. Μια γυναίκα θα αλλάξει άρδην την προσωπική του διαδρομή, αφού, όπως είπε χρόνια μετά στην ίδια συνέντευξη, η γνωριμία του μαζί της τον βοήθησε πάρα πολύ να γλιτώσει τη φυλακή. Αφήνει την Αμερική, μετακομίζει μαζί της στο Λονδίνο και βρίσκει πάλι μπροστά του τον Drew Astro, o οποίος με τις οικογενειακές γνωριμίες του τού βρίσκει δουλειά στη ρεσεψιόν του «Holiday Inn» αρχικά. Μετά από λίγο καιρό παίρνει μεταγραφή σε άλλο ξενοδοχείο ενώ ακολουθεί η πρόσληψη σε μεγάλο private κλαμπ του Λονδίνου στο οποίο ήταν μέλη διάσημοι μουσικοί και καλλιτέχνες.


Με την Ελένη Φουρέιρα, με την οποία συνεργάστηκε πρόσφατα

Η ασθένεια του παππού της κοπέλας του σημαίνει την επιστροφή του στην Ελλάδα πριν από τέσσερα χρόνια και η γνωριμία του με τον Τάκι Τσαν θα αποδειχτεί καθοριστική. Οταν ο τελευταίος τον ρωτάει αν έχει ραπάρει ποτέ στα ελληνικά, ο Πιτ του απαντάει αρνητικά. Ο Τσαν όμως του επισημαίνει ότι αν βρει τον τρόπο να το κάνει θα γίνει χαμός. Τον βρίσκει, αρχίζει να γράφει στα ελληνικά και αρχίζει σταδιακά να γίνεται γνωστός. Ομως το μεγάλο «μπαμ» έρχεται με το κομμάτι «Dealer» που περνάει μέσα σε λίγους μήνες τα 13.000.000 views. Τα συμβόλαια και τα λεφτά έρχονται μαζί με τη φήμη, όπως και το πρώτο του άλμπουμ με τίτλο «Ο Αμερικάνος», και η σύντροφός του Αρετή τον συγκρατεί για να μην ξεφύγει.

Η φήμη του εξαπλώνεται ακόμη πιο πολύ όταν συμμετέχει στο αλήστου μνήμης «Μαμά» του Sin Boy, που σαρώνει τα πάντα και γίνεται το απόλυτο hit των πιτσιρικάδων. Αλλά ο Mad Clip δεν μένει εκεί. Παρόλο που κάνει ένα show off από αυτά που συνηθίζουν οι ράπερ της γενιάς του, ο Πιτ δεν πρεσβεύει αυτή την επίδειξη — και το λέει μάλιστα.

«Δεν προωθώ τίποτε από αυτά που πιστεύουν πολλοί», λέει στη «Lifo», ζώντας μια όμορφη ζωή έστω και αν εντρυφά σε κάποιες πολυτέλειες, όπως ένα διαμαντένιο ρολόι. Οταν το βλέπει η μητέρα του αντιδρά με την ερώτηση: «Είσαι τρελός Πιτ;». Ομως ο ίδιος χαμογελάει με όλο αυτό το σκηνικό, την ίδια στιγμή που το άστρο του ανεβαίνει όλο και πιο ψηλά.

Η καταξιωση

Οι εμφανίσεις στα κλαμπ πληθαίνουν χρόνο με τον χρόνο, κάθε δίσκος του γίνεται πλατινένιος, ενώ κυριαρχεί στα charts της IFPI και οι έφηβοι τον έχουν θεό τους. Το κομμάτι «Κότερα» τον χρίζει απόλυτο σταρ και παίζεται παντού, από τα κλαμπ μέχρι τα μπουζούκια, ενώ ο Πιτ εξακολουθεί να έχει τους ίδιους φίλους και την ίδια σύντροφο, την Αρετή. Την οποία παρουσιάζει για πρώτη φορά δημόσια τον Ιανουάριο του 2020 στα εγκαίνια του μαγαζιού με αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας που ανοίγει στον Πειραιά. Η σχέση τους μετράει τέσσερα χρόνια και η νεαρή κοπέλα δηλώνει ότι ταίριαξαν από την πρώτη στιγμή και ότι δεν βιάζεται να παντρευτεί τον διάσημο πλέον Mad Clip. Τη στιγμή που η καριέρα του έχει απογειωθεί ο κορωνοϊός έρχεται να αλλάξει τα πάντα στη ζωή των Ελλήνων και στη διασκέδασή τους με το πρώτο lockdown. Ο Πιτ έχει προλάβει να δημιουργήσει έναν θόρυβο μετά την είδηση ότι τον περασμένο Φεβρουάριο έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα και δεν σταμάτησε για έλεγχο, με αποτέλεσμα να υπάρξει καταδίωξη και σύλληψη. Παραδέχτηκε ότι έλαβε χώρα καταδίωξη και στη συνέχεια οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα. «Καταδίωξη έγινε. Είμαι κοντράκιας. Είμαι γκαζάκιας. Μου αρέσει η μ@λ@κια, τι να κάνω. Εννοείται ξέφυγα από το περιπολικό, μπήκα στην εθνική, συνέχισα να τρέχω και στην πρώτη έξοδο του Ταύρου βγαίνω και τυχαίνει να μου την πέφτει η ομάδα ΔΙ.ΑΣ.».

Το επεισόδιο κατά τον ίδιο διογκώθηκε από δημοσιεύματα που έλεγαν ότι πέρασε τέσσερα φανάρια με κόκκινο, κάτι που δεν συνέβη ποτέ, γιατί όπως είπε δεν θα έβαζε ποτέ σε κίνδυνο τις ζωές άλλων ανθρώπων. Το περασμένο καλοκαίρι χώρισε με την Αρετή και έσβησε όλες τις κοινές φωτό και βίντεο από τη σελίδα του στο Instagram. Εσχάτως έβγαινε με την Αννα-Μαρία Ηλιάδου, νικήτρια του GNTM, ενώ την Τετάρτη το βράδυ έδωσε το «παρών» μαζί με πολλούς καλλιτέχνες της εταιρείας του στον γάμο της Λίας Παπαδοπούλου, PR manager στην Panic Records. Τραγούδησε μαζί με την Ελένη Φουρέιρα με την οποία συνεργάστηκε πρόσφατα και διασκέδασε μαζί με φίλους και συναδέλφους, πριν φύγει λίγο μετά τις 1.30 τα ξημερώματα με τη μοιραία Porsche 911 turbo.


Ο επίλογος της ζωής του Mad Clip γράφτηκε ξημερώματα Πέμπτης, όταν η Porsche 911 turbo που οδηγούσε με μεγάλη ταχύτητα ξέφυγε από την πορεία της και καρφώθηκε αρχικά σε μια κολόνα και μετά σε ένα δέντρο

Εφυγε, αλλά δεν επέστρεψε ποτέ στο σπίτι του εξαιτίας του πάθους που είχε να οδηγεί στα όρια το αυτοκίνητο με τα 500 άλογα, υποκύπτοντας στο δεύτερο μεγάλο πάθος του μετά τη μουσική και τις ρίμες, την ταχύτητα. Ο θάνατος τον περίμενε στη στροφή του Λαιμού στη Βουλιαγμένη, όταν η Porsche του ξέφυγε και ο Mad Clip δεν μπόρεσε να τη μαζέψει ποτέ. Το αυτοκίνητο διαλύθηκε κυριολεκτικά μετά τη σφοδρότατη σύγκρουση και χρειάστηκαν 12 πυροσβέστες για να απεγκλωβίσουν μετά από δύο και πλέον ώρες τον νεκρό πλέον 34χρονο σταρ της ελληνικής τραπ σκηνής. Τα δάκρυα του φίλου του Light που έφτασε στο σημείο του δυστυχήματος ενώθηκαν με αυτά των άλλων που βρέθηκαν εκεί, ενώ την ίδια στιγμή το νέο άρχισε να διαδίδεται παντού.

Στη σελίδα του στο Instagram τα τελευταία stories που είχε ανεβάσει κατέβηκαν την Πέμπτη το βράδυ. Εμειναν τα συλλυπητήρια συναδέλφων και θαυμαστών ενός νεαρού που είδε πολλά όνειρα αλλά δεν τα έζησε όλα στη σύντομη διαδρομή του. Οπως είχε πει άλλωστε: «Σε αυτή τη ζωή πρέπει τα κέρματά σου να τα βάζεις σε διάφορα κουβαδάκια. Επειδή ξέρω ότι αυτό που κάνω δεν θα κρατήσει για πάντα και ότι μια μέρα η μπογιά μου θα περάσει, το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να φύγω φτηνός και να σκατώσω όλο αυτό το legacy. Πρέπει να ξέρεις πότε να φύγεις και να φύγεις σαν κύριος, όχι σαν κυνηγημένος».Τελικά έφυγε με τέρμα το γκάζι σε μια στροφή και οι στίχοι που έγραψε για το τραγούδι «Gucci» ηχούν πλέον ανατριχιαστικά προφητικοί:

«Αν πεθάνω αύριο θάψε με με μπάφο, ντύσε με Gucci κλείσε μου τον τάφο, μην ξεχάσεις όλα αυτά που σας έλεγα,θα ’μαι κάπου εκεί ψηλά μες τα σύννεφα. Κι αν πεθάνω αύριο στρίψτε μου έναν μπάφο, να ’σαι σίγουρος θα το σκάσω με τον Χάρο, στον παράδεισο θα κρυφτώ και θα νταγλάρω, κάπου μες στα σύννεφα θα βρω να την αράξω…».

Στα 1.765 τα νέα κρούσματα — 379 οι διασωληνωμένοι, 47 θάνατοι

Γέννησε η Όλγα Κεφαλογιάννη δίδυμα, αγόρι και κορίτσι

Καρδίτσα: Eισαγγελική έρευνα προς πάσα κατεύθυνση για τα «μαϊμού» πιστοποιητικά εμβολιασμού

.

Πηγή: Protothema.gr

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: