Life. Spend it Well: Πώς θα κάνεις ξεχωριστή κάθε στιγμή της ημέρας σου;

Δουλειά, άγχος, υποχρεώσεις! Το καθημερινό σου πρόγραμμα είναι ασφυκτικά «γεμάτο» και εύχεσαι η μέρα να είχε παραπάνω ώρες για να κάνεις όλα όσα θα ήθελες. Κάπως έτσι, η ζωή σου μετατρέπεται σε μία ρουτίνα και εσύ καταλήγεις να ζεις μόνο για το Σαββατοκύριακο, στο οποίο προσπαθείς να «χωρέσεις» καφέδες με φίλους, οικογενειακά τραπέζια και πάρτι και να αναπληρώσεις τον χαμένο χρόνο που άφησες τις προηγούμενες μέρες να «πετάξει» μέσα από τα χέρια σου…. Μήπως είναι η κατάλληλη στιγμή για μία αλλαγή;

Η νέα καμπάνια των Marks & Spencer με έκανε να συνειδητοποιήσω πολλά και να δω λίγο πιο αισιόδοξα τα πράγματα. Η δημοφιλής εταιρεία επέστρεψε δυναμικά με το μότο «Life. Spend it Well», που μας εμπνέει να κάνουμε κάθε μας στιγμή ξεχωριστή δίνοντας σημασία στις εμπειρίες, στους ανθρώπους και σε όσα αξίζουν πραγματικά.  Άλλωστε, ποτέ δεν είναι αργά να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής μας.

Βρες αφορμές να μετατρέψεις κάθε μέρα σε γιορτή 

Life. Spend it Well: Πώς θα κάνεις ξεχωριστή κάθε στιγμή της ημέρας σου;

Το πρώτο βήμα για να καταφέρουμε το παραπάνω είναι να αξιοποιήσουμε κάθε ευκαιρία και να βρούμε αφορμές να μετατρέψουμε κάθε μέρα σε γιορτή! Γιατί λοιπόν να περιμένεις μία ειδική περίσταση για να βάλεις τα «καλά» σου και να στολιστείς;

Απόλαυσε κάθε μέρα και βρες αφορμές για να διασκεδάσεις με τα αγαπημένα σου πρόσωπα, κάνοντας όλα όσα σε ευχαριστούν. Επικεντρώσου στο τώρα. Φόρεσε τα αγαπημένα σου Marks & Spencer  κομμάτια, τα ρούχα και τα εσώρουχα που σε κάνουν να αισθάνεσαι άνετα και αμέσως θα νιώσεις γεμάτη αυτοπεποίθηση, σιγουριά και όρεξη για βόλτες! Μην συμβιβάζεσαι με τίποτα λιγότερο. Πες περισσότερα «ναι» στις γευστικές απολαύσεις που σε ταξιδεύουν και σε εμπνέουν για να οργανώσεις τα πιο χαρούμενα τραπέζια και να μοιραστείς με τους φίλους και την οικογένειά σου, χαμόγελα, στιγμές και νόστιμα πιάτα.

Δες το βίντεο που θα σε γεμίσει αισιοδοξία:

Παρακολουθώντας το δυνατό βίντεο της καμπάνιας ένιωσα ότι μπορούμε να δώσουμε αξία στην κάθε μας ημέρα. Περιπλανήθηκα με τις γυναίκες στο ταξίδι από τη γέννηση μέχρι τη στιγμή της απελευθέρωσης. Μέσα στα λίγα λεπτά που διαρκεί και τις κινηματογραφικές σκηνές με τις πρωταγωνίστριες που γιορτάζουν τη δύναμη των καθημερινών τους επιλογών, συνειδητοποίησα ότι έχουμε μόνο μία ζωή και πρέπει να την ζούμε στο έπακρο. Κατάλαβα ότι πρέπει να λέμε «όχι» στις συγκρίσεις με άλλους και στις δεύτερες σκέψεις!

Ποτέ δεν είναι αργά για να κάνουμε όλα όσο ονειρευόμαστε. Αρκεί να αδράξουμε τη μέρα και να ακολουθήσουμε τα «πάθη» μας! «Rebel Rebel» λοιπόν που λέει και ο David Bowie στη νέα εκτέλεση του κομματιού που ντύνει μουσικά το σποτ, και μας παρακινεί να ξεσηκωθούμε και να πάρουμε τη ζωή μας στα χέρια μας.

Πες «όχι» στο συνηθισμένο, πες «ναι» στο καλύτερο

Life. Spend it Well: Πώς θα κάνεις ξεχωριστή κάθε στιγμή της ημέρας σου;

Όπως αναφέρει ο Patrick Bousquet-Chavanne, Executive Director of Customer, Marketing & M&S.com των Marks & Spencer: «Η νέα μας καμπάνια ‘Life. Spend it Well’ στην Ελλάδα, επισφραγίζει την αλλαγή πορείας συγκριτικά με το που βρισκόμασταν. «Αγγίζει» βαθιές αλήθειες για τους πελάτες μας και γιορτάζει τις ζωές τους με ένα καινούριο αλλά και καινοτόμο τρόπο για το brand. Προκειμένου να παραμείνουμε επίκαιροι και να προσελκύσουμε καινούργιους πελάτες, είναι αναγκαίο να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης γύρω από τα Marks & Spencer και να αναβιώσουμε τη θέση μας ως μια πρωτοπόρο εταιρεία.

Γι’ αυτό η ενέργεια και το πνεύμα της καμπάνιας «Life. Spend it Well» είναι τόσο σημαντική – γιατί δίνουμε στους καταναλωτές μας τη δύναμη να πουν όχι στο συνηθισμένο, ώστε τελικά να πουν ναι στο καλύτερο. Δεσμευόμαστε στο να βοηθάμε τους καταναλωτές μας να ζουν καλά, δημιουργώντας τα πιο εκλεπτυσμένα και φρέσκα τρόφιμα, κατανοώντας ποια ρούχα κολακεύουν τη σύγχρονη γυναίκα και διασφαλίζοντας ότι αυτή η φιλοσοφία εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς της εμπειρίας του καταναλωτή».

Το νέο διαφημιστικό σποτ εντάσσεται σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια στην Ελλάδα που περιλαμβάνει παρουσία σε όλα τα Media – TV, social, digital, press, outdoor αλλά και επικοινωνία εντός των καταστημάτων που ξεκίνησε στις 10/05.

(?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: