Κακός και ο Απρίλιος στις ταξινομήσεις καινούργιων Ι.Χ

Ο Απρίλιος –όπως και ο Μάρτιος- δεν ήταν καλός στις ταξινομήσεις. Τον Απρίλιο 22, ταξινομήθηκαν 9.297 ΙΧ ενώ τον ίδιο μήνα του 2021 ταξινομήθηκαν 10.198. Είχαμε μια μείωση της τάξης του 8.8%. Αρκετά σημαντική.

Το γεγονός ότι δεν έχουν γίνει οι ταξινομήσεις αυτό οφείλεται στις καθυστερήσεις από το ήδη γνωστό πρόβλημα με τους ημιαγωγούς (ακόμη δεν έχει ομαλοποιηθεί η αγορά) αλλά και από τον πόλεμο στην Ουκρανία όπου έκλεισαν μέσα σε μια νύκτα αρκετά εργοστάσια που τροφοδοτούν με διάφορα εξαρτήματα τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ωστόσο υπάρχει ανησυχία στις αντιπροσωπείες γιατί οι κατασκευάστριες εταιρίες αλλάζουν διαρκώς τα πλάνα τους. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι κάποια από τα ήδη γνωστά μοντέλα οι κατασκευαστές δεν θα τα παράξουν ποτέ. Κακό αυτό. Θα φέρει αναστάτωση στην αγορά. Αλλά ας περιμένουμε τις τελικές τους αποφάσεις και καλό θα είναι να μη δημιουργηθεί πανικός.

Ας δούμε όμως τι έγιναν με τις ταξινομήσεις του Απριλίου. Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις ήταν γενικότερα πεσμένες τόσο στα φορτηγά όσο και στα λεωφορεία. Τον Απρίλιο του 2022 ταξινομήθηκαν 890 φορτηγά ενώ πέρυσι 1006 (μείωση 11.5%) . Φέτος ταξινομήθηκαν 23 καινούργια λεωφορεία ενώ το 2021 ήταν 34 (μείωση 32%).

Το πρώτο τετράμηνο του 2002 ταξινομήθηκαν 31.724 καινούργια Ι.Χ ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2021 ταξινομήθηκαν 33.637 δηλαδή είχαμε μείωση 5.7%.

Αν η αγορά ομαλοποιηθεί και αρχίσουν να παραδίδονται τα χιλιάδες αυτοκίνητα που έχουν παραγγελθεί τότε θα δούμε θεαματικές αλλαγές.

Κακός και ο Απρίλιος στις ταξινομήσεις καινούργιων Ι.Χ gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: