Η πρώτη αγωνιστική ημέρα στο Gubbio

Με τα δύο σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών ξεκίνησε το FIA Hill Climb Masters 2018 στο Gubbio της Ιταλίας, και η οκτάδα των οδηγών της ελληνικής εθνικής ομάδας κινήθηκε σε αναγνωριστικό, αλλά και αρκετά σβέλτο, ρυθμό.

Ο Σταμάτης Κατσίμης ξεκίνησε σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο στην κατηγορία S20,  με το Mitsubishi Lancer Evo IX R4, όμως στο δεύτερο σκέλος μια άτυχη στιγμή τον σταμάτησε στα ξεκινήματα της διαδρομής: σε μια γρήγορη δεξιά με 4η ταχύτητα προσέκρουσε στο πρανές της εξόδου με το πίσω δεξί μέρος. Δεδομένου ότι δεν υπήρξε ζημιά στον τροχό, στην ανάρτηση ή στην πλήμνη, παρά μόνο στο πίσω άκρο του αυτοκινήτου, οι μηχανικοί του επιδιόρθωσαν το πρόβλημα και ο Κατσίμης θα αγωνιστεί στον αυριανό αγώνα χωρις πρόβλημα.

Ο Κατσίμης έκανε το πρώτο ανέβασμα με μεταχειρισμένη μαλακή γόμα της Pirelli, με σκοπό να δοκιμάσει τα νέα supersoft της Pirelli στο δεύτερο — όμως δεν έμελλε να συμβεί έτσι. Κατά τα άλλα, τόνισε: «Η διαδρομή προσφέρει πολλή πρόσφυση, παρότι ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί την προσπάθειά μας. Πρέπει να δούμε τώρα τι θα κάνουμε με τα ελαστικά, τι θερμοκρασίες θα αντιμετωπίσουμε, και ελπίζουμε για το καλύτερο».

Στην κατηγορία Ε1 ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) πέτυχε τον 12ο και 13ο χρόνο στα δύο περάσματα, ενώ ο Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo) και τις δύο φορές τον 17ο χρόνο. «Σήμερα ξεκίνησε η μέρα μια χαρά. Είχε λίγη υγρασία στο πρώτο σκέλος, αλλά στο δεύτερο βγήκε ο ήλιος και στέγνωσε ο δρόμος και ήταν μια χαρά», είπε ο Κεχαγιάς. «Η διαδρομή είναι πολύ καλή, έχει και γρήγορα κομμάτια και πονηρά, και τρεις φουρκέτες. Αύριο, για να κάνουμε τον ίδιο χρόνο, πρέπει να προσέξουμε πόσο θα έχει στεγνώσει ο δρόμος από το πρωί μέχρι τα επόμενα περάσματα».

Ο Ρέκκας, από την πλευρά του, τόνισε: «Η διαδρομή ήταν πολύ καλύτερη από ό,τι περίμενα, και έχει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από όσα περίμενα. Είχα το άγχος με τις κουβέρτες, αλλά δουλέψαν τα λάστιχα μια χαρά. Θα κάνουμε ορισμένες αλλαγές στα λάστιχα, στις πιέσεις, για να τα δοκιμάσουμε για τον αγώνα».

Στην κατηγορία Open TCGT, που αγωνίζονται οι υπόλοιποι πέντε οδηγοί, τα πράγματα είναι λιγότερο σαφή — με αυτοκίνητα ποικίλων κυβισμών και βαρών. Κατά συνέπεια, δεν προσφέρεται για ασφαλή συμπεράσματα.

Σ’ αυτή την κατηγορία ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta Turbo) σημείωσε τον 16ο και έπειτα τον 12ο χρόνο. «Στο πρώτο ανέβασμα γλιστρούσε πολύ και πηγαίναμε προσεκτικά. Στο δεύτερο ήταν πιο στεγνός ο δρόμος και πηγαίναμε καλύτερα. Η διαδρομή είναι πολύ γρήγορη, για γρήγορα αυτοκίνητα, γι’ αυτό και είναι πολλά μονοθέσια εδώ», είπε.

Λίγο πιο πίσω, ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge) βρέθηκε στην 18η και έπειτα στην 16η θέση της κατηγορίας, και δήλωσε: «Δεδομένου ότι έχω πρόβλημα να βρω ελαστικά για αυτό το αυτοκίνητο γλιστρούσα υπερβολικά, αλλά παρόλα αυτά μάζεψα αρκετά χιλιόμετρα. Πιστεύω ότι αν έχεις τα σωστά ελαστικά η διαδρομή είναι πάρα πολύ γρήγορη. Και θα πηγαίναμε πολύ καλά».

 

Μετά τον 22ο και 23ο χρόνο αντίστοιχα στα δύο σκέλη της Open TCGT, ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) είπε: «Όμορφα ήταν σήμερα. Βέβαια καθυστερήσαμε λίγο να ξεκινήσουμε γιατί είναι πολλα τα αυτοκίνητα. Στο πρώτο σκέλος όλοι ψαχνόμασταν λίγο γιατί δεν ξέραμε τι θα συμβεί — κατά πόσο κρατάνε τα λάστιχα, αλλά τα καταφέραμε και όλα είναι καλά».

 

Ο Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Sport) και ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16), με τα δύο μικρότερου κυβισμού αυτοκίνητα της Open TCGT από την ελληνική αποστολή, πέτυχαν αντίστοιχα τους χρόνους 26-28 και 25-30.

«Είναι πολύ γρήγορη η διαδρομή και χρειαζόταν ένα διαφορετικό στήσιμο, που αρχίζουμε και το βρίσκουμε τώρα στο αυτοκίνητό μας για να είμαστε έτοιμοι αύριο», είπε ο Χασάπης. «Όλα είναι μια χαρά — εδώ είναι μια γιορτή, δεν είναι ανάβαση. Εύχομαι να πάνε όλα ok και να έχουμε έναν καλό τερματισμό».

Και ο Θέος, που πρωταγωνιστεί μεταξύ των επτά οδηγών κάτω των 25 ετών, κατέληξε: «Η διαδρομή ήταν απολαυστική, τεχνική, γρήγορη, με καλό κράτημα της ασφάλτου. Η κατηγορία δεν έχει κυβισμό ή κάποια όρια. Το δικό μας αυτοκίνητο είναι σίγουρα υποδεέστερο από τα υπόλοιπα της κατηγορίας μας, αλλά θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο και ό,τι έρθει».

Η αυριανή, μεγάλη αγωνιστική μέρα του FIA Hill Climb Masters 2018, ξεκίνησε με το πρώτο σκέλος στις 09:00 το πρωί — και μπορείτε να το παρακολουθήσετε σε LIVE Streaming στο επίσημο κανάλι της FIA στο YouTube. Τα δύο επόμενα σκέλη αναμένονται περί τις 12:00 και τις 15:00 αντίστοιχα.

LIVE Streaming (ημέρα του αγώνα): https://www.youtube.com/FIAOfficialVideo

 

Η πρώτη αγωνιστική ημέρα στο Gubbio gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: