Η καταγγελία πελάτη που οδήγησε σε απόλυση υπάλληλο σε τυριά και αλλαντικά

Στην απόλυση μίας υπαλλήλου από σούπερ μάρκετ της Ορεστιάδας στο οποίο εργαζόταν φέρεται να οδήγησε η καταγγελία ενός πελάτη για τον τρόπο με τον οποίο έκοψε το σαλάμι και το τυρί που της ζήτησε.

Σύμφωνα με το e-evros.gr, το περιστατικό συνέβη πριν από λίγες μέρες σε υποκατάστημα γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Βόρειας Ελλάδας, όταν λίγο πριν το κλείσιμο του καταστήματος, στις 20:55 το βράδυ, πελάτης ζήτησε από τη γυναίκα που δούλευε στο τμήμα αλλαντικών να του κόψει σε φέτες κασέρι και σαλάμι.

Η υπάλληλος έκοψε στην ίδια μηχανή τα και δύο είδη, αφού λίγο πριν είχε καθαρίσει όλο τον εξοπλισμό του τμήματος της. Τότε ο πελάτης εξοργίστηκε και κατήγγειλε στην εργαζόμενη στα κεντρικά της εταιρείας, με αποτέλεσμα να απολυθεί, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ.

Μιλώντας στο e-evros.gr, ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ορεστιάδας, Πέτρος Χασανίδης, δήλωσε: «Εφόσον ισχύει κάτι τέτοιο, είναι γελοίο, όχι απλώς απαράδεκτο. Εμείς δεν είχαμε καμία επίσημη ενημέρωση, το μάθαμε από αλλού. Η γυναίκα δεν ήρθε να καταγγείλει το περιστατικό».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το Εργατικό Κέντρο ως συνδικαλιστικός φορέας υπεράσπισης των εργαζομένων βρίσκεται στη διάθεση της γυναίκας.

«Είμαστε στη διάθεσή της, αλλά θα πρέπει πρώτα η ίδια να απευθυνθεί σε εμάς. Εμείς δεν μπορούμε να καταγγείλουμε την εργοδοσία αυτεπαγγέλτως, δεν είμαστε ούτε εισαγγελείς, ούτε δικαστές. Καθήκον μας είναι να προστατεύουμε τους εργαζόμενους», επεσήμανε.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Ορεστιάδας, η συγκεκριμένη εταιρεία είχε στο παρελθόν λάβει βραβείο για το «καλύτερο εργασιακό περιβάλλον».

«Φανταστείτε δηλαδή τι γίνεται σε επιχειρήσεις που δεν έχουν λάβει βραβεία», σχολίασε ο ίδιος.

ellada

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: