Η H&M αποκαλύπτει τη νέα συνεργασία με τον οίκο Moschino μέσω instagram live

Η H&M αποκαλύπτει τη νέα συνεργασία με τον οίκο Moschino μέσω instagram live

Μια  κλήση  μέσω  Instagram  live  της  Gigi  Hadid  με  τον  φίλο  της  Jeremy  Scott  αποκάλυψε  την είδηση:  η  επόμενη  συνεργασία  με  σχεδιαστή  της  H&M  είναι  με  τον  οίκο  MOSCHINO  -  την εμβληματική  ιταλική  μάρκα,  στην  οποία  ο  Jeremy  Scott  έχει  δώσει  νέα  ποπ  ενέργεια  από  το

2013,  όταν  και  ανέλαβε  ως  Δημιουργικός  Διευθυντής.  Η  συλλογή  MOSCHINO  [tv]  H&M  θα  είναι διαθέσιμη  σε  επιλεγμένα  καταστήματα  H&M  σε  όλο  τον  κόσμο  και  online  από  τις  8  Νοεμβρίου.

Η  κλήση  της  Gigi  Hadid  στον  Jeremy  Scott  προβλήθηκε  ζωντανά  σε  ψηφιακές  οθόνες  κατά  τη διάρκεια  του  ετήσιου  πάρτι  του  οίκου  MOSCHINO  στο  φεστιβάλ  Coachella  στην  Καλιφόρνια, καθώς  και  στα  κοινωνικά  δίκτυα  της  Η&Μ,  εκπλήσσοντας  τους  παρευρισκόμενους  με  τα  μεγάλα νέα.  Ο  Jeremy  και  η  Gigi  φορούσαν  τις  πρώτες  δημιουργίες  της  MOSCHINO  [tv]  H&M,  μιας συλλογής  γεμάτη  ζωντάνια,  χαρά  και  το  χιούμορ  που  έκανε  την  εταιρεία  μία  από  τις  πιο αγαπητές  στον  χώρο  της  μόδας  σήμερα.  Ο  Jeremy  Scott  σχεδίασε  για  την  H&M  μια  νέα  συλλογή για  άνδρες  και  γυναίκες,  καθώς  και  μία  ευρεία  γκάμα  αξεσουάρ  και  κάποιες  έξτρα  εκπλήξεις.

«Είμαι  τόσο  ενθουσιασμένος  για  τη  MOSCHINO  [tv]  H&M.  Όλη  μου  τη  ζωή,  η  δουλειά  μου  ήταν  να συνδέομαι  με  τους  ανθρώπους  μέσα  από  τη  μόδα,  και  με  αυτή  τη  συνεργασία  θα  είμαι  σε  θέση

να  φθάσω  σε  περισσότερους  από  ποτέ  μέχρι  σήμερα»,  δήλωσε  ο  Jeremy  Scott,  Δημιουργικός

Διευθυντής  του  οίκου  MOSCHINO.

«Η  MOSCHINO  [tv]  H&M  είναι  η  ιδανική  συνεργασία  που  χρειάζεται  ο  κόσμος  της  μόδας  αυτή  τη στιγμή.  Συνδυάζει  την  ποπ  κουλτούρα,  την  αστική  μόδα,  τα  λογότυπα  και  την  αίγλη.  Ο  Jeremy Scott  είναι  απίστευτος  -  ξέρει  πώς  να  διασκεδάζει  με  τη  μόδα  και  να  επικοινωνεί  με  τους θαυμαστές  του  σε  όλο  τον  κόσμο»,  λέει  η  Ann-Sofie  Johansson,  Καλλιτεχνική  Σύμβουλος  της H&M.

Η  καμπάνια  της  συλλογής  MOSCHINO  [tv]  H&M  είναι  μια  ριζικά  καινοτόμος  τηλεοπτική  ιδέα  που συνδυάζει  τα  social  media  και  τα  παραδοσιακά  μέσα  ενημέρωσης  προκειμένου  να  δημιουργήσει

μια  πολυ-πλατφόρμα:  μια  νέα  και  συναρπαστική  τηλεοπτική  εμπειρία  για  τον  ψηφιακό  κόσμο.

Διαβάστε  όλη  τη  συνέντευξη  με  τον  Jeremy  Scott  στη  διεύθυνση  www.hm.com/magazine www.moschino.com  /  www.hm.com  /  #HMOSCHINO

INSTAGRAM:  @hm  /  @ moschino   —   TWITTER:  @hm  /  @ moschino

FACEBOOK:  @H&M  /  @MOSCHINO.officialpage

(?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: