H Audi με το RS Q e-tron κέρδισε το «Racecar Powertrain of the Year»

Λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει το Rally Dakar η Audi Sport κέρδισε με το RS Q e-tron το βραβείο “Racecar Powertrain of the Year” για το 2022. Μετά από ένα αναγκαστικό διάλειμμα δύο ετών εξαιτίας της πανδημίας το εξειδικευμένο περιοδικό Race Tech πραγματοποίησε στο Λονδίνο το Συμπόσιο Παγκόσμιου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στο οποίο ειδικοί από όλο τον κόσμο ανταλλάσσουν απόψεις για τις πιο πρόσφατες τάσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης η κριτική επιτροπή απένειμε βραβεία στις σημαντικότερες τεχνικές εξελίξεις. Το Audi RS Q e-tron ήταν αυτό που βραβεύτηκε στην κατηγορία για την καλύτερη αγωνιστική μονάδα ισχύος «Racecar Powertrain of the Year». Υποψήφιοι στην ίδια κατηγορία ήταν οι Mercedes (Formula E), Toyota (Le Mans Hypercar) και Swindon (BTCC Touring Cars).

Ο Stefan Dreyer, ο οποίος ως Επικεφαλής Εξέλιξης της Audi Sport Racing είναι υπεύθυνος για την υλοποίηση της καινοτόμου μονάδας ισχύος και μετάδοσης του Audi RS Q e-tron είπε σχετικά:

«Η κατάκτηση αυτού του βραβείου και η παραλαβή του για λογαριασμό της Audi Sport στο Λονδίνο ήταν μια ιδιαίτερη και έντονα συναισθηματική στιγμή. Όλη η ομάδα μπορεί να είναι περήφανη για αυτό το βραβείο. Η ιστορία από τη σύλληψη της ιδέας του μετατροπέα ενέργειας, στα πρώτα στάδια εξέλιξης, έως την υλοποίησή της στο αγωνιστικό του Rally Dakar θα μας μείνει για πάντα αξέχαστη. Το θάρρος, η αφοσίωση, η επιμονή, αλλά πάνω απ’ όλα η ταύτιση όλων με αυτή την προσπάθεια απέδωσαν καρπούς».

O Stefan Dreyer που αναφέρθηκε στο περασμένο Rally Dakar θέλει και φέτος νίκη. Πιστεύει ότι η ομάδα του έχει δουλέψει και έχει μελετήσει τον τρόπο για την άμεση επίλυση κάθε προβλήματος που μπορεί να παρουσιασθεί στις αφιλόξενες περιοχές της Σαουδικής Αραβίας.


Audi RS Q e-tron, drivetrain concept

Το Audi RS Q e-tron διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης με μετατροπέα ενέργειας. Αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια γεννήτρια, καθώς και από μια μπαταρία υψηλής τάσης και δύο ηλεκτροκινητήρες — έναν στον μπροστινό και έναν στον πίσω άξονα. Στο Ράλλυ Ντακάρ του 2023, η Audi χρησιμοποιεί  για πρώτη φορά και βιώσιμο καύσιμο χάρη στο οποίο οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα είναι 60% χαμηλότερες.

 

H Audi με το RS Q e-tron κέρδισε το «Racecar Powertrain of the Year» gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: