Fashion Update: Η εταιρεία Michael Kors εξαγόρασε τον Οίκο Versace

Fashion Update: Η εταιρεία Michael Kors εξαγόρασε τον Οίκο Versace

Μετά την εξαγορά του βρετανικού shoes brand, Jimmy Choo τον προηγούμενο χρόνο έναντι 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η αμερικάνικη εταιρεία Michael Kors ήρθε η ώρα να προσθέσει ένα ακόμα λίθο στην fashion αυτοκρατορία που θέλει να χτίσει στα πρότυπα των ομίλων Kering και LVMH: και το όνομα αυτού του «λίθου» είναι Versace. H εξαγορά του θρυλικού, ιταλικού label στοίχισε δύο δισεκατομμύρια δολάρια και σηματοδοτεί την πρόθεση της Kors να επεκταθεί και στην ευρωπαϊκή αγορά. Το 2014 ο Ιταλικός Οίκος εξέταζε το ενδεχόμενο να εισαχθεί στο χρηματιστήριο μετά την εξαγορά του 20% των μετοχών του από τον αμερικανικό όμιλο επενδυτών, Blackstone. Οι οικονομικές επιδόσεις όμως του Versace δεν στάθηκαν αρκετά ικανοποιητικές ώστε να δικαιολογήσουν την εισαγωγή του label στο χρηματιστήριο. Aυτό μπλόκαρε την επιθυμία του Blackstone να επενδύσουν περισσότερα χρήματα και άρχισαν από τον προηγούμενο χρόνο να εξετάζουν το ενδεχόμενο νέων αγοραστών για τον Οίκο.

Ο Kors ήταν από τους πρώτους που έδειξαν ενδιαφέρον και αυτό το ενδιαφέρον ευόδωσε. «Η απόκτηση του Versace είναι ένα σημαντικό ορόσημο για την ομάδα μας», δήλωσε ο John D. Idol, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Michael Kors Holdings. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο Blackstone θα αποχωρήσει εντελώς από την ιταλική εταιρία, ενώ η οικογένεια Versace θα κρατήσει έναν εποπτικό ρόλο στο νέο διοικητικό σχήμα. Η Donatella Versace, η αδελφή του ιδρυτή του Oίκου, Gianni, Καλλιτεχνική Διευθύντρια και Αντιπρόεδρος του έως και σήμερα, συγκάλεσε συνεδρίαση του προσωπικού αύριο, ημέρα της επίσημης ανακοίνωσης της πώλησης, σύμφωνα με την εφημερίδα Corriere della Sera, ενώ δήλωσε: «Είμαστε όλοι πολύ ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε σε μια ομάδα με επικεφαλή τον John Idol, τον οποίο πάντα θαύμαζα ως οραματιστή και ισχυρό, παθιασμένο ηγέτη. Πιστεύουμε ότι η συμμετοχή μας σε αυτή την ομάδα είναι απαραίτητη για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία του Οίκου Versace. Το πάθος δεν ήταν ποτέ ισχυρότερο. Αυτή είναι η τέλεια στιγμή για να αναπτυχθεί η εταιρεία μας, που θέτει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία στον πυρήνα όλων των ενεργειών της.»Τι αντίκτυπο θα έχει αυτό στη διεθνή fashion σκηνή θα φανεί στο άμεσο μέλλον.
Δες επίσης: Dior S/S 2019: Η πιο «χορευτική» συλλογή μόλις μας έδωσε τον ρυθμό του επόμενου καλοκαιριού

(?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: