Επικεφαλής στο Ράλλυ Σαρδηνίας ο E.Lappi

Το πρωί τα πληρώματα που συμμετέχουν στο Ραλλυ Σαρδηνίας ξεκίνησαν για την πιο δύσκολη ημέρα αφού πρέπει να καλύψουν 8 δύσκολες ειδικές διαδρομές.

Επικεφαλής του αγώνα είναι ο Esapekka Lappi που από την Πέμπτη στο Shakedown έδειξε ότι είναι αποφασισμένος για όλα. Η πρώτη Ε.Δ Olba Cabu Abbas, η υπερειδική δηλαδή έγινε το απόγευμα της Πέμπτης και ο Lappi ήταν ο νικητής.

Η χθεσινή σημερινή ημέρα ήταν εξαιρετικά δύσκολη για όλους. Έγιναν τρείς επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 141.24 χιλιομέτρων. Στην πρώτη ( SS2 Tantariles 2 Oris1 o Lappi δεν κατάφερε να κρατήσει την πρωτοπορία. Ο έμπειρος παγκόσμιος πρωταθλητής S. Ogier πέρασε μπροστά με +0.4. Ο Esapekka Lappi χτύπησε μπροστά δεξιά το Hyundai αλλά όπως είπε λίγο αργότερα μετά το τέλος της ειδικής ούτε που κατάλαβε τι έγινε.

Η συνέχεια ήταν εντυπωσιακή τόσο για το δίδυμο Esapekka Lappi- Janne Ferm όσο και για τους Sebastien Ogier-Vincent Landais που άλλαζαν την  πρώτη θέση. Αλλά και τα άλλα πληρώματα έδιναν μια ξεχωριστή νότα γεμάτη συναγωνισμό και συνεχόμενες… πτήσεις.

Το πιο δύσκολο έργο είχε ο Rovanpera που ξεκίναγε πρώτος και άνοιγε το δρόμο. Οι ειδικές ήταν δύσκολες και μια ήταν ατέλειωτη. Σαράντα χιλιόμετρα.

Τα GR Yaris Rally1 Hybrid, i20 N Rally1 Hybrid και Puma Rally1 Hybrid ήταν όλα στο αέρα και ξεσήκωναν τους θεατές που παρακολουθούσαν τις προσπάθειες των αγωνιζομένων.

ΟΙ οργανωτές προβληματίσθηκαν σε μια ειδική λόγω του κόσμου και τη διέκοψαν για λίγα λεπτά μέχρι να απομακρυνθεί ο κόσμος σε ασφαλή σημεία. Τα αυτοκίνητα πετούσαν στην κυριολεξία και υπήρχε πάντα ο φόβος ότι αν σε μια «προσγείωση» το αυτοκίνητο δεν ακουμπήσει στο έδαφος σωστά θα υπήρχε ατύχημα με τους θεατές.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής S.Ogier όταν τέλειωσε η …ατέλειωτη ειδική των 40 χιλιομέτρων είπε:

« Τελικά κουράστηκα. Ήταν όμως ωραία ειδική».

Ο Dani Sordo είχε μια έξοδο σε μια αριστερή και το i20 Rally1 ανετράπη. Τη «στιγμή» του είχε και ο Lappi αλλά ευτυχώς βγήκε αλώβητος. Μετά τη μεγάλη ειδική είπε: «Δεν είχα καθόλου πρόσφυση. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα. Πολύ συχνά οδηγούσα στο όριο.»

Πρόβλημα είχε και ο Katsuta όταν «κλείδωσαν» τα φρένα του και κατέληξε σε ένα βράχο.

O Pierre Loubet αντιμετώπισε πρόβλημα στο κιβώτιο του Puma Rally1 Hybrid.

Μετά το τέλος του χθεσινού σκέλους η σειρά έχει ως εξής:

Σήμερα η ημέρα θα είναι ακόμη πιο δύσκολη αφού θα πρέπει να κάνουν οκτώ ειδικές διαδρομές:

Επικεφαλής στο Ράλλυ Σαρδηνίας ο E.Lappi gr.

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: