Έκλεισαν όλες  γραμμές παραγωγής αυτοκινήτων στην Ευρώπη πριν αναγγελθούν οι απαγορεύσεις στην κυκλοφορία

Όλοι οι σοβαροί κολοσσοί στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας έκαναν το σωστότερο που θα μπορούσαν να κάνουν. Λειτούργησαν πιο γρήγορα από τις αποφάσεις των αρχηγών κρατών.

Μπροστά στην απειλή του αόρατου εχθρού αποφάσισαν – αρκετές  ημέρες πριν βγουν οι πρωθυπουργοί για να απαγορεύσουν την κυκλοφορία- να κλείσουν τις γραμμές παραγωγής. Έτσι προστάτευσαν  με τον τρόπο αυτό  τους εργαζόμενους τους.

Πιο κάτω θα σας αναφέρω τους κολοσσούς που έκλεισαν λόγω της απειλής  του κορονοϊού.

Όμως σημαντικό ρόλο έπαιξε και ένας  άλλος  παράγοντας  που τους ανάγκασε να κλείσουν  τις γραμμές παραγωγής.

Είναι γνωστό ότι η ραγδαία εξάπλωση του κορονοϊού  στην Ισπανία την έφερε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Τα μέτρα που πάρθηκαν,  με εξαίρεση συγκεκριμένους κλάδους , φαίνεται ότι επιβράδυναν βασικούς κλάδους από την παραγωγή .

Ο κλάδος της συναρμολόγησης αυτοκινήτου στην Ισπανία σχετίζεται με την αποκλειστική παραγωγή λαοφιλών μοντέλων λόγω προσιτής τιμής (VW Polo, Opel Corsa ) .

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες , όπως και όλοι οι κλάδοι, φροντίζουν για την μείωση κόστους από τα εμπλεκόμενα κεφάλαια με συνέπεια την ροή ελεγχόμενου αριθμού ανταλλακτικών αλλά και ελαχιστοποίησης του κόστος αποθήκευσης και διαχείρισης των εμπλεκόμενων ανταλλακτικών στη γραμμή παραγωγής.

Οι Ισπανοί – σωστά και αυτοί- για να προστατεύσουν τους εργαζόμενους  στον κλάδο του αυτοκινήτου σταμάτησαν τις γραμμές παραγωγής των εξαρτημάτων. Αν δεν υπάρχουν παρμπρίζ, ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά ανταλλακτικά , ελαστικά και άλλα πολλά εξαρτήματα που  τροφοδοτούν  γραμμές παραγωγής άλλων χωρών όπως της Γαλλίας και της Γερμανίας, τότε  δεν μπορεί να προχωρήσει η γραμμή παραγωγής των αυτοκινήτων.

Σταματά η τροφοδοσία των εξαρτημάτων, σταματά και η γραμμή παραγωγής των αυτοκινήτων.

Η παραγωγή όμως των αυτοκινήτων θα μειωθεί και σε τρίτες χώρες και όχι μόνο για την προστασία των εργαζομένων σε αυτές.  Γιατί και σε αυτήν την περίπτωση μεγάλος αριθμός ανταλλακτικών της αυτοκινητοβιομηχανίας παράγονται στην Ισπανία .

Πολύ φοβόμαστε ότι αν η κατάσταση με το πρόβλημα του κορονοϊού  συνεχιστεί η ακόμη και ενταθεί, θα δούμε μεγάλες ελλείψεις στην αγορά. Θα μου πείτε ποιος θα πάει να αγοράσει αυτοκίνητο όταν απειλείται  η ζωή του. Όταν υπάρχει απαγόρευση της κυκλοφορίας. Όταν έχει συγγενείς που νοσούν.

Ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες σταμάτησαν τη γραμμή παραγωγής πριν ακόμη απαγορεύουν την κυκλοφορία στους δρόμους οι  αρχηγοί κρατών

Nissan

Η Nissan διέκοψε την παραγωγή της στο μεγαλύτερο εργοστάσιό της στο Ηνωμένο Βασίλειο, λόγω της επιδημίας του κορονοϊού, καθώς αντιμετωπίζει προβλήματα στη γραμμή ανεφοδιασμού αλλά και πτώση της ζήτησης. Στο Ηνωμένο Βασίλειο που ο πρωθυπουργός της χειρίστηκε με το χειρότερο τρόπο το θέμα της επιδημίας πέρσι κατασκευάστηκαν  350.000 Qashqai, Juke και LEAF.

Volkswagen

Το Volkswagen Group λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού, κλείνει  τα εργοστάσιά του σε Ιταλία, Πορτογαλία, Σλοβακία και Ισπανία ενώ θα ακολουθήσουν οι μονάδες και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.Η ανακοίνωση έγινε από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Χέρμπερτ Ντις.

PSA

Η PSA κλείνει εως τις 27 Μαρτίου όλα τα ευρωπαϊκά της εργοστάσια.

Ο γαλλικός όμιλος PSA που δραστηριοποιείται στα αυτοκίνητα Peugeot, Citroen, DS και Opel, λόγω του κορονοϊού κλείνει όλα τα ευρωπαϊκά εργοστάσια.

Ο Όμιλος ανέφερε σχετικά ότι έκλεισε τα εργοστάσια λόγω των κρουσμάτων που παρατηρήθηκαν  σε κοντινές περιοχές  που βρίσκονται   οι γραμμές παραγωγής αλλά και γιατί οι μεγάλοι προμηθευτές σταμάτησαν  να τους εφοδιάζουν με εξαρτήματα.

Έκλεισαν τα εργοστάσια που κατασκευάζουν τα γαλλικά αυτοκίνητα Peugeot, Citroen και DS, καθώς και τα εργοστάσια της Opel στη Γερμανία και την Πολωνία και τα εργοστάσια της Vauxhall στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Αρχικά στις 16 Μαρτίου έκλεισαν οι γραμμές παραγωγής στη  Mulhouse (Γαλλία) και στη  Μαδρίτη (Ισπανία). Στη συνέχεια, στις 17 Μαρτίου έκλεισαν στο  Poissy, Rennes, Sochaux (Γαλλία), στη Σαραγόσα (Ισπανία), στο Eisenach, Rüsselsheim (Γερμανία), στο Ellesmere Port (Ηνωμένο Βασίλειο) και στο Gliwice. Στις 18 Μαρτίου έκλεισε στο  Hordain (Γαλλία), στο Vigo (Ισπανία) και στο  Mangualde (Πορτογαλία). Τέλος στις 19 Μαρτίου έκλεισαν στο  Λούτον (Ηνωμένο Βασίλειο) και στην  Τρνάβα (Σλοβακία).

Το Automotive News Europe ανέφερε τέλος ότι η  PSA δεν ανακοίνωσε την απόφαση της για τον προγραμματισμό της λειτουργίας των εργοστασίων που κατασκευάζουν κιβώτια ταχυτήτων στην Αυστρία, Ουγγαρία, Πολωνία και Γαλλία.

FCA

Η  FCA αναγκάστηκε να σταματήσει την παραγωγή και να κλείσει εργοστάσιά της που βρίσκονται σε τρεις ευρωπαϊκές χώρες. Δηλαδή σε  Ιταλία, Σερβία και Πολωνία. Πρόκειται ακόμη να κλείσουν τα εργοστάσια σε Μέλφι, Πομιλιάνο, Κασίνο, Μιραφιόρι, Γκρουλιάσκο και Μόντενα.

Ford

Η Ford παίρνει επιπλέον μέτρα αντιμετώπισης του κορονοϊού αναστέλλοντας προσωρινά από  τις 19 Μαρτίου την παραγωγή στην Ευρώπη.

Η προσωρινή αναστολή της παραγωγής αναμένεται να διαρκέσει ανάλογα με την κατάσταση στο ζήτημα της πανδημίας, τα αποθέματα των αντιπροσώπων, τους περιορισμούς σε κάθε χώρα, αλλά και εκείνους που τίθενται από τους προμηθευτές.Το μέτρο αυτό λαμβάνεται την ώρα που οι εθνικές κυβερνήσεις περιορίζουν στις απολύτως απαραίτητες τόσο τις μετακινήσεις όσο και τις προσωπικές επαφές, και με τις πωλήσεις οχημάτων και τους προμηθευτές εξαρτημάτων να επηρεάζονται σε όλη την ήπειρο.

Η απόφαση της Ford να σταματήσει προσωρινά την παραγωγή θα συμβάλει στις προσπάθειες περιορισμού της εξάπλωσης του ιού. Η Ford επισημαίνει ακόμη ότι οι  προμήθειες εξαρτημάτων στα εργοστάσια παραγωγής της Ford στην Ευρώπη διακόπηκαν με αυξανόμενο ρυθμό την ώρα που οι πωλήσεις οχημάτων σε ολόκληρη τη βιομηχανία μειώθηκαν.

Οι εγκαταστάσεις κατασκευής οχημάτων της Ford σε Κολωνία και Saarlouis στη Γερμανία, μαζί με τη μονάδα στην Κραϊόβα της Ρουμανίας ανέστειλαν την  παραγωγή από την Πέμπτη 19 Μαρτίου.  Η μονάδα συναρμολόγησης οχημάτων και κατασκευής κινητήρων της Ford στη Βαλένθια στην Ισπανία ανέστειλε προσωρινά την παραγωγή της από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου .

Skoda

Χειρόφρενο τράβηξαν οι γραμμές παραγωγής οχημάτων της Skoda στα τρία εργοστάσια που βρίσκονται στην Τσεχία. Η πρώτη εντολή που δόθηκε είναι να αναστείλουν κάθε εργασία μέχρι 6 Απριλίου τα εργοστάσια στη Μλάντα Μπόλεσλαβ, στο Κβασίνι και στο Βριχαμπί που απασχολούν 37.000 εργαζόμενους στην Τσεχία. Το αν θα επεκταθεί η αναστολή λειτουργίας των εργοστασίων όταν περάσουν οι δυο εβδομάδες, θα επανεξεταστεί ανάλογα με τις συνθήκες.

Toyota

Η Toyota  ανακοίνωσε  ότι  κλείνει  τα εργοστάσιά της σε Γαλλία, Πορτογαλία και Φιλιππίνες.

Porsche

Η  Porsche ανακοίνωσε ότι λόγω του Covid-19 αναστέλλει την παραγωγική της δραστηριότητα. Η διακοπή θα γίνει αρχικά για δύο εβδομάδες . Σταματούν ακόμη τα εργοστάσια της στο Τσούφενχαουζεν της Στουτγκάρδης και στη Λειψία.

Οι παγκόσμιες αλυσίδες προμηθευτών της Porsche πλέον δεν επιτρέπουν την ομαλή συνέχιση της παραγωγής, λόγω των αντίστοιχων μέτρων που έχουν παρθεί.

Οι επικεφαλής της εταιρίας επισημαίνουν ότι οι πραγματικές συνέπειες από την πανδημία δεν είναι ακόμη ορατές και έτσι η Porsche  θεωρεί ότι είναι πολύ νωρίς για προβλέψεις. Το σίγουρο είναι ότι το 2020 θα είναι ένα πολύ δύσκολο έτος.

Έκλεισαν τα εργοστάσια παραγωγής η  Ferrari, η Lamborghini, η Seat και η Renault.

 

 

Έκλεισαν όλες  γραμμές παραγωγής αυτοκινήτων στην Ευρώπη πριν αναγγελθούν οι απαγορεύσεις στην κυκλοφορία gr.

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: