Διαθέσιμο το νέο Peugeot e-RIFTER και ως αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Χωρίς να στερείται κανένα από τα πλεονεκτήματα του αρχικού μοντέλου και χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις, το νέο PEUGEOT e-RIFTER σας εξασφαλίζει, λόγω μηδενικών εκπομπών, την πρόσβαση στο κέντρο των πόλεων με περιορισμούς κυκλοφορίας.

Ανταποκρίνεται σε κάθε σας προσδοκία, προσφέροντας ένα ευρύχωρο και τεχνολογικό εσωτερικό, χάρη και στο νέο ψηφιακό ταμπλό PEUGEOT i –Cockpit. Στην ελληνική αγορά θα είναι διαθέσιμο το δεύτερο εξάμηνο 2021.

Βασισμένο στην, πολλαπλών επιλογών κινητήρα, αρθρωτή πλατφόρμα με κωδικό EMP2 (Efficient Modular Platform), το PEUGEOT e-RIFTER διαθέτει έναν 100% ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 100kW και ροπής 260Nm, διαθέσιμης από την στιγμή της εκκίνησης, για άμεση ανταπόκριση, χωρίς κραδασμούς, χωρίς θορύβους, χωρίς αλλαγές ταχυτήτων, χωρίς οσμές, και φυσικά, χωρίς εκπομπές CO2.

Το σύστημα της ηλεκτροκίνησης (ηλεκτροκινητήρας και φορτιστής-μετατροπέας DC/AC) είναι παρεμφερές με εκείνο του νέου PEUGEOT e-TRAVELLER.

Το νέο PEUGEOT e-RIFTER  προσφέρει:

  • αυτονομία έως και 280χλμ. βάσει του κύκλου πιστοποίησης WLTP,
  • 2 μήκη αμαξώματος (Standard και Long), με έως και 7 θέσεις,
  • χώρο αποσκευών με χωρητικότητα έως 1.050 λίτρα και 5 θέσεις,
  • ικανότητα έλξης έως 750 κιλά.

Όπως και σε εκείνο, ο περιοριστής ταχύτητας είναι προσαρμοσμένος έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές φορτίου και χρήσης της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Οι επιδόσεις (σε πρόγραμμα POWER) είναι οι παρακάτω (τιμές σε διαδικασία πιστοποίησης):

  • Ανώτατη ταχύτητα 135 χλμ./ώ.,
  • Επιτάχυνση 0 — 100 χλμ./ώ. σε 11.2δλ.,
  • Ρεπρίζ 80 — 120 χλμ./ώ. σε 8.9δλ..

Οι δύο εκδόσεις (Standard και Long) είναι διαθέσιμες με μπαταρία ιόντων λιθίου (18 στοιχείων) χωρητικότητας 50 kWh,  που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 280χλμ. ανάλογα με την έκδοση και το στυλ οδήγησης, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).

Συνδεδεμένο με το κύκλωμα μεταφοράς θερμότητας της καμπίνας των επιβατών, το σύστημα θερμικής διαχείρισης της μπαταρίας δίνει τη δυνατότητα για χρήση ταχυφορτιστή (έως 100 kW), ενώ προσφέρει βελτιστοποιημένη αυτονομία και αυξημένα μεσοδιαστήματα συντήρησης.

Διατίθεται με δύο τύπους ενσωματωμένου φορτιστή ώστε να καλύπτει όλες τις λύσεις φόρτισης των πελατών:  Έναν στάνταρ μονοφασικό φορτιστή ισχύος 7.4kW και έναν προαιρετικό τριφασικό με ισχύ 11 kW.

Η υποδοχή του καλωδίου φόρτισης βρίσκεται στο πίσω αριστερό φτερό, και παρέχει τη δυνατότητα φόρτισης με διάφορους τρόπους: από μία συμβατική οικιακή παροχή, από ενισχυμένη παροχή ή από ένα Wall Box, ακόμα και από ταχυφορτιστή.

Οι επιλογές φόρτισης της μπαταρίας των 50 kWh παρέχουν ευελιξία και προσαρμόζονται σε κάθε καθημερινή ανάγκη. Υπάρχουν αρκετοί τύποι φόρτισης, στο σπίτι, στην εργασία, ή και σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης :

  • Από οικιακή παροχή (8A), 31 ώρες για μία πλήρη φόρτιση,
  • Από ενισχυμένη παροχή (16A), 15 ώρες για μία πλήρη φόρτιση,
  • Από ένα Wall Box  7.4 kW : 7.5 ώρες για πλήρη φόρτιση με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (7.4 kW),
  • Από ένα Wall Box  11 kW : 5 ώρες για πλήρη φόρτιση με τριφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (11 kW),
  • Από ταχυφορτιστή: η θερμική διαχείριση της μπαταρίας επιτρέπει τη χρήση φορτιστών ισχύος 100 kW που επιτυγχάνουν ένα 80% της πλήρους φόρτισης, σε μόλις 30 λεπτά.

Το νέο PEUGEOT e-RIFTER προσφέρει τη δυνατότητα προγραμματισμού της φόρτισης για αργότερα: από την οθόνη του συστήματος της δικτυωμένης πλοήγησης ή μέσω της εφαρμογής MyPeugeot  του smartphone. Η συγκεκριμένη εφαρμογή παρέχει επίσης, οποιαδήποτε στιγμή, τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουμε ή να προγραμματίσουμε την ώρα φόρτισης και να ελέγξουμε την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας.

Η κεντρική κονσόλα έχει ανασχεδιαστεί και φιλοξενεί:

  • Το νέο χειριστήριο τύπου “e-Toggle” του κιβωτίου των ταχυτήτων, εργονομικό και τέλεια ενσωματωμένο για τις επιλογές Park / Όπισθεν / Νεκρό / Drive και Brake,
  • Τον επιλογέα των 3 προγραμμάτων οδήγησης,
  • Έναν αποθηκευτικό χώρο με δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης του smartphone.

Το νέο PEUGEOT e-RIFTER προσφέρει 3 προγράμματα οδήγησης:

  • Eco (60 kW, 190 Nm): με προσανατολισμό την αυτονομία και την ήρεμη οδήγηση,
  • Normal (80 kW, 210 Nm): Ιδανικό για καθημερινή οδήγηση,
  • Power (100 kW, 260 Nm): με προσανατολισμό τις επιδόσεις κατά τη μεταφορά βαρέων φορτίων.

Δύο επιλογές πέδησης, με την αντίστοιχη ανάκτηση ενεργείας της μπαταρίας:

  • Μέτρια, για αίσθηση φρεναρίσματος παρόμοια με ενός αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα,
  • Ενισχυμένη (μέσω του πλήκτρου “B” / “Brake” που βρίσκεται στο χειριστήριο του κιβωτίου ταχυτήτων), για ενισχυμένη δύναμη επιβράδυνσης όταν αφήνουμε το γκάζι, και αύξηση της αυτονομίας

Όλες οι εκδόσεις του PEUGEOT e-RIFTER είναι εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο, που αποτελεί καινούργιο χαρακτηριστικό για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πέρα από το γεγονός ότι απελευθερώνει χώρο στο πάτωμα, αυτή η αυτόματη λειτουργία εξασφαλίζει άνεση και ηρεμία στην καθημερινή οδήγηση.

Ο στάνταρ αναλογικός πίνακας οργάνων είναι προσαρμοσμένος στη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης και διαθέτει :

  • Όργανο ισχύος  (powermeter) με ενδείξεις κατανάλωσης (ECO για βελτιστοποίηση κατανάλωσης ενεργείας ή POWER για μέγιστη ισχύ) ή ανάκτηση ενεργείας (CHARGE),
  • Όργανο ένδειξης θερμοκρασίας συστημάτων άνεσης (καλοριφέρ, air condition),
  • Όργανο ένδειξης επιπέδου φόρτισης μπαταρίας,
  • Χρωματικές ενδείξεις για τη ροή ενέργειας, τον έλεγχο της φόρτισης, (τρέχουσα ή εξ αναβολής), πληροφορίες του υπολογιστή ταξιδίου και αυτονομία.

Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη αφής με το σύστημα δικτυωμένης πλοήγησης, που παρέχει πρόσβαση στο μενού “Electric” μέσω αποκλειστικού πλήκτρου, και περιήγηση στα μενού :

  • “Flow” για εμφάνιση της ροής ενεργείας,
  • “Statistics” για εμφάνιση των στατιστικών δεδομένων κατανάλωσης,
  • “Charge”, για προγραμματισμό της εξ αναβολής φόρτισης.

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα εμφάνισης των διαθέσιμων σταθμών φόρτισης και της απόστασής τους, βάσει της υπολειπόμενης αυτονομίας, ή και του προγραμματισμού της ώρας έναρξης της θερμικής διαμόρφωσης του εσωτερικού περιβάλλοντος.

Το νέο PEUGEOT  e-RIFTER προσφέρει εύκολα διαμορφώσιμο εσωτερικό, χωρίς να υστερεί καθόλου απέναντι στην έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, 5 και 7 θέσεων και σε δύο μήκη αμαξώματος : Standard (4.40μ.) και Long (4.75μ.).

Το δεύτερο διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο αλλά και μεγαλύτερους πρόβολους, επιτυγχάνοντας άριστη εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων και μεγά

Διαθέσιμο το νέο Peugeot e-RIFTER και ως αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο gr.

now24.gr-auto

Tags: , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: